#jankster!quote:
Geil joh, die klodders op d'r gezicht.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Haal eens een handdoekje over haar gezicht.
Interviewer vroeg of ze voor iemand reed, toen noemde ze een 'Annefleur' ofzo waar ze mee reed (oud teamgenoot denk), niet dat ze met haar aan het daten was ofzo.quote:
MTB-ster die paar jaar geleden is overleden bij een wedstrijd (of training, weet ik zo niet meer) jaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Interviewer vroeg of ze voor iemand reed, toen noemde ze een 'Annefleur' ofzo waar ze mee reed (oud teamgenoot denk), niet dat ze met haar aan het daten was ofzo.
Ja: https://mpora.com/mountai(...)-world-cup-annefleurquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
MTB-ster die paar jaar geleden is overleden bij een wedstrijd (of training, weet ik zo niet meer) ja
http://www.nu.nl/sport/38(...)leden-valpartij.htmlquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Interviewer vroeg of ze voor iemand reed, toen noemde ze een 'Annefleur' ofzo waar ze mee reed (oud teamgenoot denk), niet dat ze met haar aan het daten was ofzo.
Die Belgische jankerd die 4e werd is wel van de dames. Ze doet het met een Nederlandse elite dame.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze wilde dit eigenlijk opdragen aan Annefleur Kalvenhaar denk ik, maar kwam er niet helemaal goed uit.quote:
Dat zijn Laura en Maud. Dit ging over Annefleur Kalvenhaar.quote:
Kapteijns?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zijn Laura en Maud. Dit ging over Annefleur Kalvenhaar.
Misschien is Steven de Jongh er al met zijn handdoekje overheen geweest.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geil joh, die klodders op d'r gezicht.
Zou wel goed gek zijn als ze een dooie als girlfriend had.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze wilde dit eigenlijk opdragen aan Annefleur Kalvenhaar denk ik, maar kwam er niet helemaal goed uit.
Dit is heel matige satire.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou wel goed gek zijn als ze een dooie als girlfriend had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |