Goed idee, maar dan zullen ook Limburg en Brabant verstoten moeten worden om het enigszins effectief te laten zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Goed bezig!
Het wordt tijd dat we hier de grenzen sluiten voor mensen die geïndoctrineerd zijn met kwaadaardige sprookjes!
Wij hadden na de 17e eeuw al helemaal genoeg van religieoorlogenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan zullen ook Limburg en Brabant verstoten moeten worden om het enigszins effectief te laten zijn.
En Vies/en/of/Frieslandquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan zullen ook Limburg en Brabant verstoten moeten worden om het enigszins effectief te laten zijn.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat doet ie dan precies? Waar kwamen de lieden vandaan die vliegles kregen in de VS?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:59 schreef RobbieRonald het volgende:
Verfrissend, iemand die eens doet wat 'ie zegt
Bij Trump hebben lobbyisten geen kans omdat hij al te rijk is en zijn ego is te groot om niet aan zijn beloftes te voldoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:59 schreef RobbieRonald het volgende:
Zoek even op Google zou ik zeggen?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, uit welke van die landen hebben mensen terroristische aanslagen gepleegd in de VS?
We weten nog niet eens welke landen hij blockt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, uit welke van die landen hebben mensen terroristische aanslagen gepleegd in de VS?
Waarom niet Egypte, Afghanistan, Pakistan, Saudi-Arabie?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:02 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Zoek even op Google zou ik zeggen?
Waarom vraag je dit aan mij?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom niet Egypte, Afghanistan, Pakistan, Saudi-Arabie?
Je schijnt het nogal een ding te vinden, iets constructiefs en daadkrachtig.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:06 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit aan mij?
Quote?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Je schijnt het nogal een ding te vinden, iets constructiefs en daadkrachtig.
twitter:Stl_Manifest twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 20:25:04My name is Joachim Hirsch. The US turned me away at the border in 1939. I was murdered in Auschwitz https://t.co/pfvJtMpIps reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:59 schreef RobbieRonald het volgende:
Die reactie is 1 groot waardeoordeel?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:11 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Zie je mij daar een waardeoordeel geven?
Prachtig deze conversatie.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:06 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit aan mij?
Maar ik denk niet dat de joden in 1939 deze gedachtegang hadden:quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
Zit al de hele avond met Amerikanen te conserveren, want die zeggen dan dit:[ afbeelding ]twitter:Stl_Manifest twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 20:25:04My name is Joachim Hirsch. The US turned me away at the border in 1939. I was murdered in Auschwitz https://t.co/pfvJtMpIps reageer retweet
Ik begrijp het sentiment an sich wel, maar in 1939 wist men nog niet dat de Holocaust zou gebeuren natuurlijk. Mooi sentiment wel, Holocaust verbinden aan nu deze maatregel van Trump, maar ik vind dat historisch, maar ook moreel niet echt accuraat...
Wij moeten snel een Trump-achtig beleid gaan voeren voordat de Stimorol-'s alles overnemen en het Vrije Westen ten einde komt imho.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kans is groot dat wij je land over nemen binnen 10 jaar. Droom door.
Ahahhaha
Nee hoor. Ook als je het niet eens bent met zijn beleid vind ik het verfrissend dat iemand daad bij woord voegt. Als in: zie je niet vaak.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Die reactie is 1 groot waardeoordeel?
Niet van een Holocaust. Ze waren wel van alle burgerrechten afgesneden en iedere legale status na de Nürenberger wetten al in 1935, maar niemand geen joden en en niemand anders kon iets verwachten als een Holocaust en dus werden ze terug gescheept.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat de joden in 1939 deze gedachtegang hadden:
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:59 schreef RobbieRonald het volgende:
Maar waarom kunnen joden niet meer veilig met een keppeltje op over straat in Nederland? Die hele vergelijking waarin moslims zichzelf in de jodenrol plaatsen vind ik misselijkmakend. Ze zijn de grootste jodenhaters die er rondlopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet van een Holocaust. Ze waren wel van alle burgerrechten afgesneden en iedere legale status na de Nürenberger wetten al in 1935, maar niemand geen joden en en niemand anders kon iets verwachten als een Holocaust en dus werden ze terug gescheept.
En dan de vergelijking met moslims uit die 7 landen, ontgaat me helemaal.
Sterker nog, er vluchten steeds meer joden weg uit Europa als gevolg van de toenemde moslimterreur en de islamisering.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar waarom kunnen joden niet meer veilig met een keppeltje op over straat in Nederland? Die hele vergelijking waarin moslims zichzelf in de jodenrol plaatsen vind ik misselijkmakend. Ze zijn de grootste jodenhaters die er rondlopen.
Precies, daarom dient het Westen alle subversieve elementen zo snel mogelijk te deporteren terug naar hun islamitische hel.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:21 schreef justarandomdude het volgende:
Ondertussen leven moslims in bijna alle landen ter wereld en kunnen ze de VS nog steeds binnenkomen. Net of de Boston attackers Tsjetsjenen uit die zeven landen afkomstig waren? Net of de Afghaan in Orlando uit die zeven landen afkomstig was? Net of die Pakistaan in San Bernardino uit die zeven landen afkomstig was? Net of die Palestijn in Texas uit die zeven landen afkomstig was? Net of die Florida shooter van 6 januari geen Latino was die Santiago heette, een ex-soldaat en waarschijnlijk IS-gerelateerd? Net of de underwear bomber geen Nigeriaan was en afkomstig was uit die zeven landen?
Standaard reactie van softe politiek correcter: ferme besluiten vergelijken met Hitler en de Holocaust.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
Zit al de hele avond met Amerikanen te conserveren, want die zeggen dan dit:[ afbeelding ]twitter:Stl_Manifest twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 20:25:04My name is Joachim Hirsch. The US turned me away at the border in 1939. I was murdered in Auschwitz https://t.co/pfvJtMpIps reageer retweet
Ik begrijp het sentiment an sich wel, maar in 1939 wist men nog niet dat de Holocaust zou gebeuren natuurlijk. Mooi sentiment wel, Holocaust verbinden aan nu deze maatregel van Trump, maar ik vind dat historisch, maar ook moreel niet echt accuraat...
Je begrijpt het niet denk ik. Die liberal Amerikanen willen die moslims uit die 7 landen wel binnenhalen. En als voorbeeld zeggen ze: kijk dit grappige joodse knulletje eens, mocht USA ook niet in, in 1939, maar werd vermoord in Auschwitz.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar waarom kunnen joden niet meer veilig met een keppeltje op over straat in Nederland? Die hele vergelijking waarin moslims zichzelf in de jodenrol plaatsen vind ik misselijkmakend. Ze zijn de grootste jodenhaters die er rondlopen.
Helaas wel, want die vergelijking gaat mank. Hadden ze wel geweten dat dat knulletje vermoord zou worden in de Holocaust dan hadden ze hem in de VS gehouden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Standaard reactie van softe politiek correcter: ferme besluiten vergelijken met Hitler en de Holocaust.
Ik ken het precieze verhaal niet, is daar een bron van dan? Kleine Joachim stond aan boord van de MS St. Louis en werd teruggestuurd naar Nazi-Duitsland.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Helaas wel, want die vergelijking gaat mank. Hadden ze wel geweten dat dat knulletje vermoord zou worden in de Holocaust dan hadden ze hem in de VS gehouden.
(Mannetje net zo oud als wijlen mijn moeder, denk ik).
Trump geeft dan ook geen ene fuck wat de huilers er van vinden. Dat is wel het mooiste bij alles wat hij doet. Wat hij doet mag allemaal letterlijk volgens de grondwet van de VS. De refugees welcome roepers en haatzaaiers uit Saudi Arabie en Qatar worden helemaal leip. Valt niemand het op dat het sinds 20 januari doodstil is uit die hoek?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Welk besluit een politicus ook neemt, er zal altijd een individueel geval zijn die er nadeel van ondervindt. Och kijk nu doe je de grenzen dicht maar daar zit Pietje te huilen bij de grens. En dan komt Pietje in de media komen en een zangeres zingt daar dan een zielig liedje over en Pietje moet blijven enzo dat zul je toch houden maar daar moeten beleidsmakers redelijk immuun voor zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liberal Amerikanen trekken het alleen naar de Holocaust toe, wat ik onvergelijkbaar vind. Situatie met die 7 moslim landen is ook onvergelijkbaar met jaren 30 vorige eeuw en WO2.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Welk besluit een politicus ook neemt, er zal altijd een individueel geval zijn die er nadeel van ondervindt. Och kijk nu doe je de grenzen dicht maar daar zit Pietje te huilen bij de grens. En dan komt Pietje in de media komen en een zangeres zingt daar dan een zielig liedje over en Pietje moet blijven enzo dat zul je toch houden maar daar moeten beleidsmakers redelijk immuun voor zijn.
Toen Japan getroffen werd door een tsunami twitterden Amerikanen dat het hun karma was voor Pearl Harbour. Zijn ze die atoombommen daar helemaal vergeten?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Liberal Amerikanen trekken het alleen naar de Holocaust toe, wat ik onvergelijkbaar vind. Situatie met die 7 moslim landen is ook onvergelijkbaar met jaren 30 vorige eeuw en WO2.
En ja, ik stoor me wel een beetje aan de geringe kennis van Amerikanen mbt WO2 en de Holocaust hoor
Stel vol-idoten zijn het, ze hebben niets geleerd op hun middelbare schooltjes en later ook niet en boeken zoals van hun eigen Timothy Snyder lezen niet eens. Het is gewoon te erg voor worden. Ik wist al meer van de Holocaust toen ik 12 was dan zij nu.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen Japan getroffen werd door een tsunami twitterden Amerikanen dat het hun karma was voor Pearl Harbour. Zijn ze die atoombommen daar helemaal vergeten?
Wat moet dat zeggen dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Iets valt me op. Trump is de eerste president die niet (glim)lacht op zijn officiële portret sinds Franklin D. Roosevelt (onder wie Amerika in oorlog raakte in WO2)
https://en.wikipedia.org/(...)of_the_United_States
Wat zegt dit? Hmm..
Hmm, ligt eraan. Hoe staan Putin en Erdogan op hun officiële portret?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Iets valt me op. Trump is de eerste president die niet (glim)lacht op zijn officiële portret sinds Franklin D. Roosevelt (onder wie Amerika in oorlog raakte in WO2)
https://en.wikipedia.org/(...)of_the_United_States
Wat zegt dit? Hmm..
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Presidents_of_Turkeyquote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hmm, ligt eraan. Hoe staan Putin en Erdogan op hun officiële portret?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |