Fonduequote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu nog kaasblokjesturbomeister en het broekje is nat.
Omdat het een invitatietoernooi isquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo telt dit niet mee voor de OoM trouwens? En waarom zou je het dan nog een Major noemen?
Invitatietoernooien zoals deze en Premier League tellen niet mee voor Order of Merit.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo telt dit niet mee voor de OoM trouwens? En waarom zou je het dan nog een Major noemen?
Waarom ook nietquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:24 schreef Szura het volgende:
We krijgen na 15 legs toch niet nog een keer Hearn-time he?
Nou ja, dan hoef je het ook geen Major te noemen IMOquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Invitatietoernooien zoals deze en Premier League tellen niet mee voor Order of Merit.
Eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
wat eeen kudtspeler is die smith ook zegMet zijn tokkie kapsel. Bijna net zo erg al
Corey
Cadby
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga wel Vinger aan de Pols kijken of zo. jezus.
Strak plan!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Eigenlijk moeten we de Marcel Maijerbingo gewoon doortrekken he, eventueel met wat updates
Ja, je ziet er weinig van dat hij de afgelopen maand in de sportschool zat.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:06 schreef Szura het volgende:
Val nou gewoon toch af VdV met je krokethoofd
Doen we!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Eigenlijk moeten we de Marcel Maijerbingo gewoon doortrekken he, eventueel met wat updates
We moeten er een update bijdoen met iig:quote:
Hollandse Avond kan er nu na het WK wel af. Ik kan alleen even wat lastig bewerken omdat mijn laptop gerepareerd wordtquote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:13 schreef Szura het volgende:
[..]
We moeten er een update bijdoen met iig:
- 'Wat moet er beter als hij nog een stap wil maken?'
- Beginnen over de PRUMJUR LIEK
Mijn harde schijf is naar de tyfusquote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hollandse Avond kan er nu na het WK wel af. Ik kan alleen even wat lastig bewerken omdat mijn laptop gerepareerd wordt
Dat gaan we even oplossenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Mijn harde schijf is naar de tyfus
Waarschijnlijk al m'n gifjes weg
quote:
Bitterballen wegdouwen bij RTL7.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:53 schreef Zipportal het volgende:
Ik wil ook zo''n plofkop als VdV. Wat moet ik daar voor doen?
#DTV
Teken van tomeloze ambitiequote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:07 schreef Szura het volgende:
Thornton begint al weer te chagrijnen als ie een tripletje mist
Misschien moet je solliciteren naar een plekje naast Sjakquote:
Alleen voorheen ontplofte mijn Twitter dan meteen, nu niet meer helaasquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft een retweet van Sjak
Of analyseren met Koert of Maijerquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moet je solliciteren naar een plekje naast Sjak
Zaterdagavond hequote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen voorheen ontplofte mijn Twitter dan meteen, nu niet meer helaas
Ik heb hem laatst in Egmond weer gezien, ik was daar backstage, maar ik durfde niet zoiets voor te stellenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moet je solliciteren naar een plekje naast Sjak
Ook genot, al zie ik hem toch graag de plek van Frank Verhoeven innemen (plottwist: djkoelkast is Frank Verhoeven)quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of analyseren met Koert of Maijer
FTFYquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of analyseren met in plaats van Koert of Maijer
Dat zou toch gigantisch tof zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst in Egmond weer gezien, ik was daar backstage, maar ik durfde niet zoiets voor te stellen
Nee ik weet niets van rally. Ze vinden bij de lokale omroep wel mijn stem goed, maarja of ik daar hoge ogen mee gooiquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook genot, al zie ik hem toch graag de plek van Frank Verhoeven innemen (plottwist: djkoelkast is Frank Verhoeven)
Je hebt er iig meer kennis van dan Frankquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee ik weet niets van rally. Ze vinden bij de lokale omroep wel mijn stem goed, maarja of ik daar hoge ogen mee gooi
Welke lokale omroep wordt het dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee ik weet niets van rally. Ze vinden bij de lokale omroep wel mijn stem goed, maarja of ik daar hoge ogen mee gooi
Dat is bij Frank Verhoeven niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt er iig meer kennis van dan Frank
Ik ben rally fan en heb 30cm, dus dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is bij Frank Verhoeven niet zo moeilijk.
Dat is regionaal, lokaal is nog wat kleiner. In Noord-Holland. Maar niet de regionale omroep NH, al ben ik daar wel geweest in de studio's.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Welke lokale omroep wordt het dan?Drenthe, Fryslân, Brabant?
Ik hoop dat hij stopt met darten, samen met Hamilton en White.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop echt dat Thornton buiten top-16 OoM valt dit jaar
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij stopt met darten, samen met Hamilton en White.
Ik heb alles gezien. Wel tiendartertje Raybarquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er al een negendarter geweest dit toernooi?
Nog nooit.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er al een negendarter geweest dit toernooi?
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien. Wel tiendartertje Raybar
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ThorntjuhIs hem ook wel een keertje gegund hoor
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ThorntjuhIs hem ook wel een keertje gegund hoor
Moet ie eerst winnen van de hamsterquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk veegt Adie de vloer aan met Thorntonaids
Hij heeft gewoon gelijkquote:
Hij heeft gewoon gelijkquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Marcel Maijer die een ander belachelijk maakt
Topquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende week Six Nations rugby
Dat ja. Zeker na gisteren hadden we Koert verdiend nuquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Echt klote dat Maijer ipv KoertGod hier zit
Laat ons hopen dat ons Koert morgen de slotdag van analyses mag voorzien.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ja. Zeker na gisteren hadden we Koert verdiend nu
Of tong80quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:48 schreef Zipportal het volgende:
Witlof zou een goed echtpaar zijn met Connie Palmen.
Wat is dat met die knuffel?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Dat pijltje aan die ketting trouwens
Ik zou het niet wetenquote:
Nja, dikke kans dat dit betekent dat Maijer gewoon voor dit toernooi de aangewezen plaspop is.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat ons hopen dat ons Koert morgen de slotdag van analyses mag voorzien.
Middagsessie morgen zal Koert wel doenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, dikke kans dat dit betekent dat Maijer gewoon voor dit toernooi de aangewezen plaspop is.
Zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:57 schreef tja77 het volgende:
Dat shirt van Maijer, is het debiel genoeg om te voldoen voor de Bingo kaart?
Ik vind van wel namelijk.
RTL7 zendt de middagsessie niet uitquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Middagsessie morgen zal Koert wel doen
Daarom mag Koert het doen...quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RTL7 zendt de middagsessie niet uit
Hmm, ze zullen ook wel geen analyse op de stream doenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
RTL7 zendt de middagsessie niet uit
Taylor heeft iets nieuws gevonden waarmee hij de hele wereld gaat verrassen, en van iedereen gaat winnen.quote:
Oh dat wat niet uitgezonden wordt. Ja, hebben we wat aanquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Middagsessie morgen zal Koert wel doen
Ik kan er ook niks aan doenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wat niet uitgezonden wordt. Ja, hebben we wat aan
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:01 schreef Tagliano het volgende:
Arme MvG overigens
Hem was een betere loting gegund
Ja mij dus ookquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen
Misschien nog op de stream, maar daarvoor betalen gaat me wat ver
Itv is free to air dus ook online wel te zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat wat niet uitgezonden wordt. Ja, hebben we wat aan
Moet je wel een en ander klooien met hola oidquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Itv is free to air dus ook online wel te zien.
Kim heeft wat te bewijzen en Lewis heeft hopelijk zijn niveau weer gevondenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Lewis-Kim kan nog wel een oke potje worden
Zien we dalek wel weerquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Lewis-Kim kan nog wel een oke potje worden
Was al eerder ook, toen ze direct na de reclame naar ThornWade gingenquote:
ziet er een beetje slordig uit allemaal ja.quote:
ja gooit veel beter dan pakweg 3 jaar geledenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:39 schreef Tagliano het volgende:
In ieder geval tof om te zien dat het herstel van Whitlock doorzet
Zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:39 schreef Tagliano het volgende:
In ieder geval tof om te zien dat het herstel van Whitlock doorzet
Ja wat gebeurde daar nou? Kim gooit per ongeluk zijn pijlen het publiek in of zo?quote:
Neuh, hij is gewoon boos op het publiek omdat ze een beetje aan het roepen waren toen hij voor de dubbel aan mocht leggenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat gebeurde daar nou? Kim gooit per ongeluk zijn pijlen het publiek in of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |