Fonduequote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu nog kaasblokjesturbomeister en het broekje is nat.
Omdat het een invitatietoernooi isquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo telt dit niet mee voor de OoM trouwens? En waarom zou je het dan nog een Major noemen?
Invitatietoernooien zoals deze en Premier League tellen niet mee voor Order of Merit.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo telt dit niet mee voor de OoM trouwens? En waarom zou je het dan nog een Major noemen?
Waarom ook nietquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:24 schreef Szura het volgende:
We krijgen na 15 legs toch niet nog een keer Hearn-time he?
Nou ja, dan hoef je het ook geen Major te noemen IMOquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Invitatietoernooien zoals deze en Premier League tellen niet mee voor Order of Merit.
Eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
wat eeen kudtspeler is die smith ook zegMet zijn tokkie kapsel. Bijna net zo erg al
Corey
Cadby
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga wel Vinger aan de Pols kijken of zo. jezus.
Strak plan!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Eigenlijk moeten we de Marcel Maijerbingo gewoon doortrekken he, eventueel met wat updates
Ja, je ziet er weinig van dat hij de afgelopen maand in de sportschool zat.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:06 schreef Szura het volgende:
Val nou gewoon toch af VdV met je krokethoofd
Doen we!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Eigenlijk moeten we de Marcel Maijerbingo gewoon doortrekken he, eventueel met wat updates
We moeten er een update bijdoen met iig:quote:
Hollandse Avond kan er nu na het WK wel af. Ik kan alleen even wat lastig bewerken omdat mijn laptop gerepareerd wordtquote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:13 schreef Szura het volgende:
[..]
We moeten er een update bijdoen met iig:
- 'Wat moet er beter als hij nog een stap wil maken?'
- Beginnen over de PRUMJUR LIEK
Mijn harde schijf is naar de tyfusquote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hollandse Avond kan er nu na het WK wel af. Ik kan alleen even wat lastig bewerken omdat mijn laptop gerepareerd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |