Ik zie nu pas dat jij luckass was.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit topic is een beetje one flew over the cuckoo's nest
Hopelijk maak ik onder deze naam nu een onuitwisbare indruk op jequote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij luckass was.
Alhoewel ik me die user ook niet echt kan herinneren.
Dat is niet zo gek als jij met een vishengel in elk gaat topic hangen en alleen doorscrollt tot je quotes op je posts ziet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij luckass was.
Alhoewel ik me die user ook niet echt kan herinneren.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit topic is een beetje one flew over the cuckoo's nest
Wat ben je boos vanavond Stijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als jij met een vishengel in elk gaat topic hangen en alleen doorscrollt tot je quotes op je posts ziet.
Ik lees elke post vriend.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als jij met een vishengel in elk gaat topic hangen en alleen doorscrollt tot je quotes op je posts ziet.
Nog wisbaarder.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk maak ik onder deze naam nu een onuitwisbare indruk op je
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/7vzmifLVgYhpPp_32QRokw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9NTQwO2g9NDM1/http://media.zenfs.com/en(...)42c8d39d4]afbeelding[/url] ]
sowquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was jij die gast die zei in NWS dat "zodra de pleuris uitbreekt" jij direct een moslim door zijn kop schiet?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk maak ik onder deze naam nu een onuitwisbare indruk op je
Dat is wel iets om mad van te worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al veertig minuten niet van mijn koffie gedronken dus inmiddels is deze wel koud.
Waarheen zijn we onderweg dan?quote:
Dit is uit de context getrokkenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was jij die gast die zei in NWS dat "zodra de pleuris uitbreekt" jij direct een moslim door zijn kop schiet?
Wat een dijenkletser.quote:
Blergh.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik klets liever op je moeders dijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |