Serieus dude.....jij spoort echt niet als je dat serieus denkt. Tijd voor een onderzoekje bij de GGZ lijkt me hard nodig voor jouquote:
Ik denk dat hij die smiley eerder plaatste omdat jij z'n hele punt van z'n reactie mistte. Met als gevolg dat je hem woorden in de mond probeerde te leggen:quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:22 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Serieus dude.....jij spoort echt niet als je dat serieus denkt. Tijd voor een onderzoekje bij de GGZ lijkt me hard nodig voor jou.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:12 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ow en dít is wél humaan wil je nu beweren??
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die smiley eerder plaatste omdat jij z'n hele punt van z'n reactie mistte. Met als gevolg dat je hem woorden in de mond probeerde te leggen:
[..]
En welk punt had dat moeten zijn volgens jou??quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker.
Maar allemaal inhumane opties en dan kan tig man gaan puinruimen
Je zult toch een allergische reactie hebben van je zelfmoordpil zeg, poeh he.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan ben jij beter geinformeerd dan de meeste suicidaaltjes.
En dan nog, dan moet je dat dus illegaal importeren waarbij je niet zeker weet of de kwaliteit van de pil correct is
De mogelijkheid om opeen humane manier zelfmoord te kunnen plegen?????quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:03 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
[..]
En welk punt had dat moeten zijn volgens jou??
Ik kan er namelijk weinig anders van maken en ik vind het ook niet echt gepast om, áls dat al de bedoeling was, daar lollig over te doen.
Wat leven wij in een prachtige moderne tijd. Alles kan maar je moet wel blijven leven!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:12 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je zult toch een allergische reactie hebben van je zelfmoordpil zeg, poeh he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |