ik ga zo naar de markt en haal me daar een lekkere traktatiequote:
Hopen dat ze gestolen worden?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat doe jij met Justin Bieber kaartjes?
Maar ik heb geen JB kaarten. Had wel een keer een poster van hem op mijn kantoordeur gehad terwijl ik op vakantie was. Was een "cadeau" van mijn collegas, de etterbakken.quote:
Uhuh. Zou ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:49 schreef Fogel het volgende:
Maar ik heb geen JB kaarten. Had wel een keer een poster van hem op mijn kantoordeur gehad terwijl ik op vakantie was. Was een "cadeau" van mijn collegas, de etterbakken.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar ik heb geen JB kaarten. Had wel een keer een poster van hem op mijn kantoordeur gehad terwijl ik op vakantie was. Was een "cadeau" van mijn collegas, de etterbakken.
Mijn broer niet. Die was afgelopen week jarig. Maar die viert zijn verjaardag morgenquote:
Vanavond ga je toch naar Yorick?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ons toetje vanavond wordt ook taart, ik ben benieuwd. Eerst roti, dan taart
Dankjewel!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:10 schreef just me het volgende:
[..]
Vanavond ga je toch naar Yorick?
Heel veel plezier en geniet ook maar n beetje voor mij !
En Diaan en Peacenan, gezellige verjaardag 🎂
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Vout klust bij?![]()
Whehe!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik jou regelmatig
Maar dat zal met mijn lurkkwaliteiten te maken hebben
Om te draaien, bedoel je?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:55 schreef D. het volgende:
Ik wilde een plekje reserveren, maar volgens mij kan dat niet verder dan een week vooruit, klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |