Maar wel lekker.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga zo kwarktaart maken, dan slagroomtaart ophalen en wat boodschappen doen. Hapjes maken en dan komt ongeveer de visite denk ik.
Niet zo boeiend helaas.
Goedemorgen.quote:
Nog steeds verjaardagfeest?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga zo kwarktaart maken, dan slagroomtaart ophalen en wat boodschappen doen. Hapjes maken en dan komt ongeveer de visite denk ik.
Niet zo boeiend helaas.
Yeps. Maandag was een rotdag, ook omdat een deel van de familie uit Friesland moet komen. Dus maar een klein beetje gevierd. Vandaag vieren we het "echt".quote:
* just me heeft een lekker druk weekend, nu eerst maar ontbijtenquote:
Wel leuk om een week lang jarig te zijn...quote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Maandag was een rotdag, ook omdat een deel van de familie uit Friesland moet komen. Dus maar een klein beetje gevierd. Vandaag vieren we het "echt".
Ja dat vond hij ook wel leuk. De versiering gaat morgen weg.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel leuk om een week lang jarig te zijn...
Kom net in de keuken een leeg bakje tegen met de tekst 'Krekels - Bugs Originals' er op.
En mw. MM heeft gisteravond toen ik boven zat ook een cake gebakken.
Hmmm...![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:38 schreef Karzai het volgende:
misschien voor de versiering een paar krekeltjes on top
Hahaha..... en ga je de cake eten?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel leuk om een week lang jarig te zijn...
Kom net in de keuken een leeg bakje tegen met de tekst 'Krekels - Bugs Originals' er op.
En mw. MM heeft gisteravond toen ik boven zat ook een cake gebakken.
Hmmm...![]()
Hij schijnt voor haar werk te zijn, wegens een beurs aankomende week.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha..... en ga je de cake eten?
de helft is ingevroren. Smaak was goed, maar toch vond ik ze redelijk mislukt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 10:50 schreef Karzai het volgende:
[..]zijn de gehaktballen nog op gegaan?
ik was niet snel genoegquote:Op zaterdag 28 januari 2017 10:50 schreef Karzai het volgende:
[..]zijn de gehaktballen nog op gegaan?
Wat doe jij met Justin Bieber kaartjes?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |