Zolang elk uitvak in Nederland te klein is voor Feyenoord hou je dit 'probleem'. Simpel vraag-aanbod verhaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat niet om het juichen maar om provoceren. Dat snap je zelf lijkt me ook wel. Je weet toch hoe het in een stadion er aan toe gaat?
Wat vind jij provoceren dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat niet om het juichen maar om provoceren. Dat snap je zelf lijkt me ook wel. Je weet toch hoe het in een stadion er aan toe gaat?
Ik heb het nut van zo'n enorm buffervak naast een uitvak ook nooit begrepen trouwens. Dat uitvak kan gemakkelijk nog enkele meters breder gemaakt worden. Hou je gewoon een smal strookje naast het uitvak over, prima zat. Sowieso is dat uitvak flink ingekort bij Vitesse.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang elk uitvak in Nederland te klein is voor Feyenoord hou je dit 'probleem'. Simpel vraag-aanbod verhaal.
Overigens moet je je natuurlijk afvragen waar het probleem precies ligt. Bij juichende supporters of mensen die daar aanstoot aan nemen.
Het gaat niet om het juichen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang elk uitvak in Nederland te klein is voor Feyenoord hou je dit 'probleem'. Simpel vraag-aanbod verhaal.
Overigens moet je je natuurlijk afvragen waar het probleem precies ligt. Bij juichende supporters of mensen die daar aanstoot aan nemen.
Oh oke.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het gaat niet om het juichen.
Bewust in een vak gaan staan bij ultra's, motorbendes, etc. Tijdens de wedstrijd roep je liederen als "Mijn vader zat bij de commando's, mijn moeder zat bij de SS. Samen verbrandden zij joden, want joden die branden het best" (niet heel spannend, zingen ze bij meer clubs, maar ik zou me schamen als mijn medesupporters dit zingen). Vervolgens als je clubje scoort dan juich je heel even. Vervolgens draai je je om naar de thuis supporters. Je steekt je middelvingers op en maakt bewegingen met je handen van 'kom dan'.quote:
Utrecht zit toch zelden op de losse vakken?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bewust in een vak gaan staan bij ultra's, motorbendes, etc. Tijdens de wedstrijd roep je liederen als "Mijn vader zat bij de commando's, mijn moeder zat bij de SS. Samen verbrandden zij joden, want joden die branden het best" (niet heel spannend, zingen ze bij meer clubs, maar ik zou me schamen als mijn medesupporters dit zingen). Vervolgens als je clubje scoort dan juich je heel even. Vervolgens draai je je om naar de thuis supporters. Je steekt je middelvingers op en maakt bewegingen met je handen van 'kom dan'.
Dat valt bij mij wel onder provoceren.
Feyenoorders zingen het ook constant. En zelfs PSV supporters beginnen het over te nemenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht zit toch zelden op de losse vakken?
Je kunt toch gewoon een stadionverbod in heel NL geven? Identificatieplicht als je losse kaarten koopt. Volgens mij is dat laatste al steeds vaker.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:09 schreef Caland het volgende:
Gisteren ook wel een erg domme aanpak in Arnhem. Eigenlijk werden alle groepen Feyenoorders het stadion uitgezet, met een hoop machtsvertoon en opgefokte gbo'ertjesDaardoor krijg je juist veel onrust, tot op de eretribune aan toe.
En over een paar maanden zitten we er gewoon weer. Onoplosbaar probleem.
Feyenoord zingt dat nummer niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Feyenoorders zingen het ook constant. En zelfs PSV supporters beginnen het over te nemen.
Ik ken een Vitessenaar, hij koopt een kaartje en geeft dat aan mij. Niet zo moeilijk he.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon een stadionverbod in heel NL geven? Identificatieplicht als je losse kaarten koopt. Volgens mij is dat laatste al steeds vaker.
Beginnen? Buiten het zicht van de camera's al vaak gehoord.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Feyenoorders zingen het ook constant. En zelfs PSV supporters beginnen het over te nemen.
Klopt, als Feyenoorders zich niet opeens normaal gaan gedragen blijft dit een probleem.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:09 schreef Caland het volgende:
Gisteren ook wel een erg domme aanpak in Arnhem. Eigenlijk werden alle groepen Feyenoorders het stadion uitgezet, met een hoop machtsvertoon en opgefokte gbo'ertjesDaardoor krijg je juist veel onrust, tot op de eretribune aan toe.
En over een paar maanden zitten we er gewoon weer. Onoplosbaar probleem.
Ik heb dat nummer echt nog nooit gehoord en ga toch wat vaker dan jij. Meestal blijft het gewoon bij hamassen en dergelijke.quote:
Op een gegeven moment zitten die mensen ook allemaal op de zwarte lijst. Maar juridische stappen zijn wellicht beter. Torenhoge boetes als je met stadionverbod alsnog gepakt wordt in een stadion ofzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken een Vitessenaar, hij koopt een kaartje en geeft dat aan mij. Niet zo moeilijk he.
Ik kan ook gewoon nog steeds clubcards aanvragen op de naam van mijn moeder, tante en cavia.
Dat dus, helaas iets war met name feyenoorders een handje van hebben. Ik kan overigens een voorbeeld uit eigen hand vertellen:quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bewust in een vak gaan staan bij ultra's, motorbendes, etc. Tijdens de wedstrijd roep je liederen als "Mijn vader zat bij de commando's, mijn moeder zat bij de SS. Samen verbrandden zij joden, want joden die branden het best" (niet heel spannend, zingen ze bij meer clubs, maar ik zou me schamen als mijn medesupporters dit zingen). Vervolgens als je clubje scoort dan juich je heel even. Vervolgens draai je je om naar de thuis supporters. Je steekt je middelvingers op en maakt bewegingen met je handen van 'kom dan'.
Dat valt bij mij wel onder provoceren.
Zijn sowieso de meeste debiele supporters. En toch blijven ze maar het grootste normale gedeelte benadelen. Angstig aanpakgedrag van het bestuur..quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, helaas iets war met name feyenoorders een handje van hebben. Ik kan overigens een voorbeeld uit eigen hand vertellen:
Twee jaar terug zat ik bij de competitiewedstrijd vitesse-feyenoord op de familietribune met een vriend van me. Direct achter mij zaten drie feyenoorders van een jaar of 20-25. Nu vind ik dat op zich niet erg, Ik zit ook weleens in een thuis vak, maar deze lieden gedroegen zich vanaf minuut 1 al agressief en provocerend. Zo zongen ze continu feyenoord-liedjes en toen ze zagen dat ik dat niet deed werd ik door hen bedreigd dat als ik niet mee zou zingen ze me wel zouden dwingen of anders fysiek aan zouden pakken. Ik heb deze her en toen duidelijk aangegeven dat zij te gast waren bij mijn club en dat zij zich idioot gedroegen. Een van die heren kon dat niet hebben en probeerde mij te slaan. Het is dat een van zijn vrienden er nog tussen zat. Stewards zagen dit gebeuren, kwamen er ook heel even bij en vroegen deze heren vriendelijk zich te gaan gedragen en gingen weer weg. Dit duurde welgeteld 5 minuten, toen viel de 0-1 en vloog die ene gast die eerder wilde slaan de vriend aan waar ik mee was om vervolgens op een afstandje te gaan juichen en roepen dat we maar op moesten komen. Nu kan het aan mij liggen maar dat vind ik als gast niet normaal gedrag. Helaas is het iets wat bij Feyenoorders wel als normaal gezien word en zelf goed gepraat word (zie ook bovenstaand). Dit vind ik te idioot voor woorden. Zouden zij niet reageren als bijvoorbeeld aanbieden dit in de kuip zouden doen?
Klopt, ik baseer me puur op wat ik meemaak bij Willem II. En daar zongen de Feyenoorders het constant dit seizoen. Kneusjes. Dat medesupporters die zich daar niet mee willen identificeren daar niks aan doen trouwens...quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer echt nog nooit gehoord en ga toch wat vaker dan jij. Meestal blijft het gewoon bij hamassen en dergelijke.
Natuurlijk joh, praat het aar goed dat jouw mede fans zich keer op keer misdragen en leg de schuld bij de thuisclubs en hun te kleine vakken ipv hier gewoon afstand van te nemen. Geweld kan en mag nooit normaal zijn, maar wat verwacht ik eigenlijk ook van een club die het normaal vind een oude stad compleet te vernielen?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je een verrader en sta je niet achter je club. Te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt, ik baseer me puur op wat ik meemaak bij Willem II. En daar zongen de Feyenoorders het constant dit seizoen. Kneusjes. Dat medesupporters die zich daar niet mee willen identificeren daar niks aan doen trouwens...
Moest bijna lachen ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:24 schreef timmmmm het volgende:
Aan de andere kant verdubbelt het toeschouwersaantal wel als er drie Feyenoorders bij Vitessr op bezoek gaan
Dan heb je ook te maken met supporters uit die regio die vaak niet eens naar andere wedstrijden gaan, zien zo een liedje op facebook en denken hey stoer. Persoonlijk heb ik het echt nog nooit gehoord, in de Kuip al helemaal niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt, ik baseer me puur op wat ik meemaak bij Willem II. En daar zongen de Feyenoorders het constant dit seizoen. Kneusjes. Dat medesupporters die zich daar niet mee willen identificeren daar niks aan doen trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |