Ik zal het eens in de gaten houden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet je niet zo snel na een eerdere post iets willen posten
Alleen als ik kort na elkaar wil posten.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:37 schreef Melting het volgende:
![]()
Ik krijg steeds vaker een database fout als ik een post wil doen.
Hebben jullie dat ook?
Ik krijg wel soms een melding dat ik eerst posts moet selecteren voordat ik ze delete. Dikke vingersquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:37 schreef Melting het volgende:
![]()
Ik krijg steeds vaker een database fout als ik een post wil doen.
Hebben jullie dat ook?
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan vindt spijkerbroek deze versie beter dan die van Lenny.
Exactlyquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan vindt spijkerbroek deze versie beter dan die van Lenny.
Slaap lekker Oscar.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen, het was mij een waar genoegen. * OscarMopperkont gaat zijn oogjes sluiten.
Melt bedankt voor de muziekjes
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen, het was mij een waar genoegen. * OscarMopperkont gaat zijn oogjes sluiten.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik trek ook maar een bier open. Hail beerquote:
Moet je echt eens Schrobbelèr proberen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
Proost! Ik ben nog aan het denken wat te nemen. Bier hou ik niet zo van. Alleen op festivals en concerten. Of als er alleen wijn is. Dat lust ik echt niet.
Kruidenbitter lees ik op Google. Dat vind ik ook niet lekker.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je echt eens Schrobbelèr proberen.
just me drinkt eigenlijk alles als er maar alcohol in zit.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:53 schreef just me het volgende:
* just me is een bierdrinken maar wijn gaat er ook in en Schrobbelèr ook
Dit is niet te vergelijk met Jägermeister of Beerenburg hoor.... dit is echt vele malen lekkerderderder.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kruidenbitter lees ik op Google. Dat vind ik ook niet lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |