Niks, behalve dat het soort van "gewoonte" is geworden. Ik heb sinds kort een stappenteller en dat motiveert welquote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:24 schreef Quoi het volgende:
Burdie, ik ga er aan denken zodra het zover is qua hapjes. Ik wacht nog even tot al het gesnotter voorbij is. En wat houdt je tegen om de passieve modus te doorbreken?![]()
Geen auto! Mijn vriend heeft er eentje mee naar werk. Die van mij heb ik een paar jr geleden verkocht. Ook erg goed voor mijn conditiequote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niks, behalve dat het soort van "gewoonte" is geworden. Ik heb sinds kort een stappenteller en dat motiveert wel.
Heb je geen auto? Ik doe alles met de auto eigenlijk, zo makkelijk.
Gewoon doen, gezellig juistquote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het ook 'lastig' mee te posten als ik aan het werk ben. Ik lees wel vaak mee, maar heb geen tijd om uitgebreid te reageren, maar soms wil ik wel eens kort reageren, maar doe dat dan niet omdat ik het 'lullig' vind om niet op meerdere te reageren.... Maar goed![]()
Is ook zoquote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geen auto! Mijn vriend heeft er eentje mee naar werk. Die van mij heb ik een paar jr geleden verkocht. Ook erg goed voor mijn conditie
Ik lees mee voor tips. Maar heeft gup al een vaste bedtijd?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:21 schreef Burdie het volgende:
Over oppas gesproken... mama's van meerdere kindjes, advies gevraagd. Wij hebben altijd een heel lief oppasmeisje gehad voor Kuiken. Kuiken is ook dol op haar. Nou willen wij heel graag een keertje weer met z'n tweetjes uit eten, en zij wil heel graag komen oppassen (ook op Guppy, daar kijkt ze heel erg naar uit) maar ik wil het haar niet aan doen om én een peuter, én een baby tegelijkertijd in bed te moeten leggen, want dat lukt me zelf nog maar nauwelijks.
Hoe doen jullie dat? Pas weggaan als de peuter slaapt zou een optie zijn, maar dat vind ik voor Kuiken een tikje sneu (en voor de oppas misschien ook, ze is ook dol op Kuiken namelijk).
Nah, Guppy is 11 weken dus die heeft nog nauwelijks ritme. De afgelopen paar dagen hebben er qua avond (en nacht) wel toevallig exact hetzelfde uitgezienquote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:35 schreef snoenk het volgende:
[..]
Ik lees mee voor tips. Maar heeft gup al een vaste bedtijd?
Wij hebben een aardig vast ritueel al voor I. Maar zou dat voor een keertje laten varen nu ze nog zo klein is. Dus keertje niet in bad en wat later naar bed. En ik zou het ook vooral met je oppas overleggen
Ik zou de eerste keer het gewoon proberen zodat ze zelf aan kan geven wat haar wens is voor de keren er na. Plus kinderen gedragen zich altijd anders bij een oppas dan bij jezelf dus misschien gaat het wel gewoon heel soepeltjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:21 schreef Burdie het volgende:
Over oppas gesproken... mama's van meerdere kindjes, advies gevraagd. Wij hebben altijd een heel lief oppasmeisje gehad voor Kuiken. Kuiken is ook dol op haar. Nou willen wij heel graag een keertje weer met z'n tweetjes uit eten, en zij wil heel graag komen oppassen (ook op Guppy, daar kijkt ze heel erg naar uit) maar ik wil het haar niet aan doen om én een peuter, én een baby tegelijkertijd in bed te moeten leggen, want dat lukt me zelf nog maar nauwelijks.
Hoe doen jullie dat? Pas weggaan als de peuter slaapt zou een optie zijn, maar dat vind ik voor Kuiken een tikje sneu (en voor de oppas misschien ook, ze is ook dol op Kuiken namelijk).
Het hoeft natuurlijk niets te betekenen. Maar ik heb zelf eczeem en heb het gevoel dat ik slecht reageer op amandelolie. Jouw larfja kan er vast goed tegen, maar ik wou het toch voor de zekerheid wel even zeggen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:04 schreef Molo het volgende:
Arja, ik las je exceem gedoe. Wat sneu zeg.
Ik was Larf meestal alleen met water en alleen als het nodig is beetje zeepvrije wasgel zonder irriterende stoffen.
En ik smeer amandelolie als ze een droge wang heeft ofzo. Daarmee heel weinig kans op irritatie en verergering van exceem. En het is ook nog heel zuinig in gebruik
Bijna ja, denk/ hoop max een paar dagen voor ie door is. En geniet er maar van; had t niet erg gevonden als ze het eerste jaar tandenloos was gebleven. Maar met tandjes is ze ook schattig. En ik geen mijn peuter ook borstvoeding hé, die tepels zijn heel wat gewendquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:53 schreef Arja het volgende:
Whaa chanty 4 tandjes al![]()
Doet dat geen pijn met bv?
Bij Emmy valt nog steeds niks te bekennen.
Ehhh, 21 geloof ik. Hier gaat Kuiken dus meestal eerder slapen dan Guppy. Maar ik heb bedacht dat ik haar wel gewoon ga vragen of ze het ziet zittenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:41 schreef ikke_84 het volgende:
Burdie Hoe oud is jullie oppas meisje?
Ik zou het ook een keer uitproberen. Ga je gewoon niet zo heel ver weg zodat je zo thuis bent als het toch niet lukt.
Was die kies uiteindelijk niks? Of onthoud ik nu iets verkeerds?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:53 schreef Arja het volgende:
Whaa chanty 4 tandjes al![]()
Doet dat geen pijn met bv?
Bij Emmy valt nog steeds niks te bekennen.
Goed onthouden. Nee, het is niet verder door gekomen dus het zal wel een bobbeltje in haar kaak zijn ofzo aan beide kanten, geen idee.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:10 schreef Svane het volgende:
[..]
Was die kies uiteindelijk niks? Of onthoud ik nu iets verkeerds?
Hier ook nog niks te bekennen qua tanden!
Het gaat een beetje op en af. De ene dag denk ik het gaat de goede kant op en twee dagen later is het weer erger.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:46 schreef Unihipili het volgende:
Wordt het al wel wat beter Arja? Hier ook eczeem en alle externe prikkels die je overal leest waren al niet aanwezig dus ik heb geen idee wat de prikkel is, het gaat ook niet weg.
Geen littekens hoor, zijn ook geen wondjes. Na een aantal dagen/weken warm weer knapt haar huidje vanzelf op ja. En tijdens een zonvakantie gaat het helemaal snel!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:09 schreef Unihipili het volgende:
Ja dat idd, het begon op de wangen. Maar gaat het dan vanzelf weer weg zodra het warmer wordt? Laat het geen littekens achter?
Ik heb de halve apotheek aan zalfjes in huis inmiddels.
Ik heb als kind altijd eczeem gehad, niet zo heftig als baby. Maar echt geen enkel litteken van mijn eczeem gehad. Het openkrabben is denk ik erg oppervlakkig.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 14:19 schreef Unihipili het volgende:
Hier wel plekken met wondvocht on soms opengekrabt, vandaar.
kan het ledikantje aan het voeteneind staan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:30 schreef Madivi het volgende:
Ok ik heb het bed van grootste omgebouwd tot los ledikant op de laagste stand en nu heb ik een probleem. Ik ben behoorlijk klein en ik kan hem bijna niet instoppen (laat staan een tijdje zo staan om hem in slaap te sussen of omdraaien als hij rondwoelt). Heb het net met een ikea opstapje geprobeerd maar dat voelt toch te wankel. Heeft iemand tips?
Hoe bedoel je? Dat ik vanuit m'n bed hem instop? Hij staat nu naast m'n bed en dat werkt niet handig, dan moet ik gehurkt op bed over de rand buigen, voelt ook heel onstabiel.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:45 schreef Arja het volgende:
[..]
kan het ledikantje aan het voeteneind staan?
Dat zou ideaal zijn, ik kan alleen niets vinden als ik zoek (alleen een paar antieke die al verkocht zijn). Weet je toevallig een winkel/merk die dat verkoopt?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
Madivi, ik zou eens zoeken naar ledikantjes met neerklapbare zijkant
nee helaas niet. Is inderdaad allemaal nostalgisch spul. Misschien in de kringloop? Daar staan ze schijnbaar nog regelmatig.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:09 schreef Madivi het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn, ik kan alleen niets vinden als ik zoek (alleen een paar antieke die al verkocht zijn). Weet je toevallig een winkel/merk die dat verkoopt?
Best wat van op MP te vinden. http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=lr&pos=16quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:05 schreef Nazil het volgende:
Ik dacht gelijk aan zo'n dubbelbedje wat ze bij de opvang ook hebben. Twee op elkaar, kan je de spijlen ook van neerhalen. Zullen alleen misschien wel idioot duur zijn, tenzij je een afgekeurde bij een kdv vandaan kan halen. Ze worden wel eens verkocht.
Nee ik weet het maar ben gewoon niet goed in ziek zijn als er een berg werk ligt die alleen maar groter wordt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:28 schreef Madivi het volgende:
Dank voor het meezoeken/denken ladies!
Chanty, ze hebben ook niets aan je als je straks echt omvalt he... Beterschap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gebeurt hier hooguit 3 keer per maand dat ze 1 keer 2 uur of langer slaapt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:20 schreef Quoi het volgende:
Wij hadden vandaag ook zo'n dag Arja. Andere dagen slaapt hij wel gaten in de dag.
Is momenteel ook een beetje wisselend. Gister wel. Maar net was ze na 3 kwartier weer wakker. Maar over de hele linie genomen gaan de nachten doorgaans goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:22 schreef Molo het volgende:
Is hier momenteel ook zo Arja. Vandaag maar één uur geslapen in de middag.
Veel aandacht opeisen rest van de tijd ook. Überhaupt slaapt ze vaak maar één keer in de middag, wel een langere ruk dan de afgelopen dagen hoor, uur of 2, 3.
En momenteel ook heel weinig drinken, maar anderhalve fles (210/7) op de hele dag... Veel te weinig maar ze eet wel fruit/groentehapjes goed en heeft plasluiers dus zal wel met de tandjes te maken hebben.
Slaapt ze wel 'netjes' lang in de nacht bij jou?
Scherp randje is door. Ze bijt nu echt op alles, denk dat daarom de fruit en groente er beter in gaan dan de fles.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:29 schreef Arja het volgende:
[..]
Is momenteel ook een beetje wisselend. Gister wel. Maar net was ze na 3 kwartier weer wakker. Maar over de hele linie genomen gaan de nachten doorgaans goed.
Dan heeft larfje inderdaad wel weinig gedronken vandaag. Dat doet Emmy nooit, ze laat vrijwel nooit iets staan.
Is dat ene tandje al door?
ja hoor. Ze vindt het geweldig als ik haar binnen in de kinderwagen neerzet op een plek waar ik ben, met iets in haar handen (mond) en kijkt dan gewoon naar wat ik aan het doen ben (koken bv).quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Scherp randje is door. Ze bijt nu echt op alles, denk dat daarom de fruit en groente er beter in gaan dan de fles.
Ze eet ruim 250 gram fruit en groente nu, dus de intake bij elkaar zal wel voldoende zijn. Alleen even letten op dat ze genoeg melk binnen krijgt, anders gaan we er dikkere pap van maken zodat ze wel de stoffen uit de melk binnen krijgt
Gekke kindjes. Voelt Emmy zich wel ok? Hier helpt afleiding wel als ze om aandacht aan het miepen is. Spiegel, andere plek in de kamer om te spelen. Maar buiten met de wagen zodat ze kan rondkijken of de tv aan ofzo
Chicco heeft dat toch?! Ik zag daar laatst een reclame van!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:09 schreef Madivi het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn, ik kan alleen niets vinden als ik zoek (alleen een paar antieke die al verkocht zijn). Weet je toevallig een winkel/merk die dat verkoopt?
Ooooooh ja sjonge, ik kijk scheel zie ikquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ja die zijn prima voor minibabys maar niet voor staande bijna-dreumesen denk ik
Die van Sebra volgens mij. Maar die heeft wel een stevige rib-uit-je-lijf-factor.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:09 schreef Madivi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:42 schreef Nazil het volgende:
Weet je wat ik echt intens genieten vind? Als je voor je zelf gaat slapen nog even bij m gaat kijken hoe hij in slaap gevallen is90 procent van de tijd met knuffeldoek over z'n hoofd, of naast hem en dan zijn hoofd er naar toe gedraaid. Ik houd er zo van, mijn lieve kleine
Lesage alvast gefeliciteerd!
Even inbreken hier hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:42 schreef Nazil het volgende:
Weet je wat ik echt intens genieten vind? Als je voor je zelf gaat slapen nog even bij m gaat kijken hoe hij in slaap gevallen is90 procent van de tijd met knuffeldoek over z'n hoofd, of naast hem en dan zijn hoofd er naar toe gedraaid. Ik houd er zo van, mijn lieve kleine
Lesage alvast gefeliciteerd!
Een andere mogelijkheid is misschien nog een Ikea-ledikantje met 1 zijkant eruit. Kind in bed en dan de open zijkant tegen de muur aan duwen. Is wel het hele bed verplaatsen iedere keer, dus niet heel handig wellicht.quote:Op zondag 29 januari 2017 07:50 schreef Madivi het volgende:
LeSage, van harte!
Lb, leuk je weer eens te zien hier, wat lastig van het (niet)slapen, hopelijk doorbrak gister het patroon!
Ophelia, die ombouwtip, zo gaaf. Ga eens kijken of er iemand in m'n omgeving handig genoeg is hiervoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Zeker waar. Man zei het niet zo tactisch (blijft een man hequote:Op zondag 29 januari 2017 10:35 schreef Molo het volgende:
Miezziej, voor je relatie en intimiteit lijkt het me ook wel iets om te bespreken. Zeker omdat het al niet zo lekker gaat tussen jullie.
Larf slaapt sinds de jaarwisseling in haar eigen kamer, waardoor wij allemaal rustiger slapen nu (zij ook).
Vanmorgen trok ik haar na ochtendfles bij me in bed om te knuffelen en kreeg mijn eerste 'kus' van haar.
Mijn neus werd even lekker afgelebberd![]()
Lijkt nowadays wel alsof ik een hond heb
Jullie moeten eens (leren) praten mevrâh. Anders klapt de boel.quote:Op zondag 29 januari 2017 10:40 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Zeker waar. Man zei het niet zo tactisch (blijft een man he). Hij zei tegen M 'vanaf volgende week slaap je in je eigen bed'. Had het niet verwacht dus reageerde niet echt. Maar even een plan van aanpak voor maken samen
Het lijkt me ook wel weer leuk om haar te zien liggen in haar bedje en dan begroet te worden met een grote glimlachOf een 'kus'
![]()
Heeft Larfje nog steeds zulk geweldig haar?
Klopt ja. Het gaat al wat beter, baby stepsquote:Op zondag 29 januari 2017 10:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Jullie moeten eens (leren) praten mevrâh. Anders klapt de boel.
En yep, die DM
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:49 schreef Arja het volgende:
[..]
En tijdens het koken vertel ik haar van alles op een toon die haar boeit en de inhoud maakt niet uit zoals "platte peterselie kan beter tegen verhitten dan krulpeterselie. De steeltjes kun je ook eten, die zijn wat zoeter".
Dan vermaakt ze zich prima.
Het is een soort buikgriep geworden, het gaat al wat beter maar ik ben nog niet fit. Ik heb wel minder kolfopbrengst omdat ik nu kleine beetjes drink en minder lang/vaak kolf, maar heb het idee dat de productie an sich nog wel in orde is. Lief dat je daar aan denkt!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 07:27 schreef Madivi het volgende:
Vivi, hopelijk ben je gauw weer fit en heeft het ziek zijn geen invloed op je productie.
Ohh, en ik nog jompelen dat je goed bezig was qua ziekmelden voor de rest van de week!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:12 schreef Chanty het volgende:
Tweede keer kwam ik met koorts thuis en heb ik 1 dag goed rust gepakt, de andere twee dagen heb ik me wel ziek gemeld maar halve dagen thuis zitten werken.
Hier precies zo, en nu ze op het kinderdagverblijf hetzelfde laat zien denk ik dat het gewoon bij ZZ hoort. Als het die professionals al niet lukt om haar overdag meer te laten slapen...quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:18 schreef Arja het volgende:
Emmy slaapt zo weinig overdag. Vandaag 1 keer een uurtje en 1 keer 3 kwartier. Ze is verder wel overwegend vrolijk. Ik probeer haar wel vaker op bedje te leggen, bv als ze 2-3 uur wakker is of als ze in haar oogjes zit te wrijven en duidelijk wel moe is. Maar ze wil niet slapen of zich eraan overgeven. Even laten huilen wordt al snel heel hard huilen en dan slaapt ze zeker niet. En ik kan er ook niet tegen.
Heb ik gewoon een baby die weinig slaap nodig heeft? Is het een fase?
Ik vind het best gezellig om dat vrolijke meisje veel om me heen te hebben, maar ik kom bijna nergens anders aan toe en ben toch wel gesloopt aan het einde van de dag.
Ja bizar idee, ik zit hier dan nog met dezelfde baby en jij met een nieuwe! Tot dan!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:20 schreef LeSage het volgende:
En in september schuif ik hopelijk weer aan hier, dus dan kom ik een aantal van jullie weer tegen
S heeft (net als zn zus destijds) een week geleden leren tijgeren, dus olé!quote:
Sorryquote:Op zondag 29 januari 2017 17:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het is een soort buikgriep geworden, het gaat al wat beter maar ik ben nog niet fit. Ik heb wel minder kolfopbrengst omdat ik nu kleine beetjes drink en minder lang/vaak kolf, maar heb het idee dat de productie an sich nog wel in orde is. Lief dat je daar aan denkt!
[..]
Ohh, en ik nog jompelen dat je goed bezig was qua ziekmelden voor de rest van de week!
[..]
Hier precies zo, en nu ze op het kinderdagverblijf hetzelfde laat zien denk ik dat het gewoon bij ZZ hoort. Als het die professionals al niet lukt om haar overdag meer te laten slapen...
[..]
Ja bizar idee, ik zit hier dan nog met dezelfde baby en jij met een nieuwe! Tot dan!
Ik moest lachen.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:31 schreef Molo het volgende:
Pindakaas gevoederd: omnomnom!
Griekse yoghurt gevoederd: leek arsenicum en daarna keihard kotsen
Volgende keer beter
quote:Op zondag 29 januari 2017 15:15 schreef Unihipili het volgende:
[..]![]()
Ik ben aan het oefenen met 'voorlezen', een badboekje zonder tekst wordt zoiets als: Kijk dit is Kikker, Kikker zweeft boven het water... Of ervoor... Dat is perspectivisch niet heel duidelijk. En zijn ogen staan zo achter elkaar en dan kijkt hij naar de zijkant... Dan kan 'ie de vissen die *daar* boven het water springen helemaal niet zien! Dus hij weet waarschijnlijk niet waar hij naartoe gaat. Maar hij kan jou wel zien! Of niet, want het is een afbeelding van een kikker in een boekje._!
Mijn beide jongens hadden dat, wat wil je er over weten?quote:Op zondag 29 januari 2017 21:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand ervaring met korte tongriempjes?
Vind je dat extra moeilijk omdat je ook wat van de eerste tijd babysnuiven hebt moeten missen? Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 29 januari 2017 21:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hij is pas net 3 maanden... maar idd kijkt veel te wijs uit zn ogen.
Waar merkte je het aan? James lijkt geen problemen te hebben met drinken, maar zn tongetje kan bijna niet naar buiten, en trekt in een hartje als hij m uitsteekt...quote:Op zondag 29 januari 2017 21:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn beide jongens hadden dat, wat wil je er over weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Hier kwam de lactatiekundige er mee, die ik had ingeschakeld vanwege pijn bij het voeden. Het is uiteindelijk beoordeeld door de huisarts voor een verwijzing naar de kinderarts, die het gekliefd heeft. Dus je kan het altijd aan je huisarts voorleggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister nog even gesproken met man, en het blijkt dat hij het samen slapen niet vervelend vindt, maar bang is dat we M teveel verwennen. Ik vind het wel meevallen allemaalMaar we gaan gewoon rustig een beetje oefenen met in haar eigen bed slapen, en na een eventuele nachtvoeding laat ik haar naast me liggen. Ik vond dat nogal gedoe elke keer, oppakken, terugleggen enzo
Man heeft daar geen last van natuurlijk, maar ik wel dus zodoende
![]()
Ik merkte het door pijn bij de bv, maar je kunt het ook zien. Op borstvoeding.com staat veel info en foto's, en er is ook een Facebook groep. Kan je er anders een foto van maken?quote:Op zondag 29 januari 2017 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waar merkte je het aan? James lijkt geen problemen te hebben met drinken, maar zn tongetje kan bijna niet naar buiten, en trekt in een hartje als hij m uitsteekt...
Wat is overdag slapen?quote:Op maandag 30 januari 2017 09:03 schreef Burdie het volgende:
@Miezz, een baby kun je natuurlijk niet verwennen. Slaapt ze overdag wel in haar eigen bed?
Dat is precies een hele slaapcyclus dus dat zou ik niet zien als kort, maar als een volwaardig slaapje.quote:Op maandag 30 januari 2017 09:08 schreef Miezziej het volgende:
Ze slaapt steeds heel kort overdag (zo'n 45 min).
Dat is waar, op zich vind ik het ook niet erg, ze is lekker vrolijk. Alleen gister wilde ik even meeslapen, maar werd ik wakker getiktquote:Op maandag 30 januari 2017 12:44 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Dat is precies een hele slaapcyclus dus dat zou ik niet zien als kort, maar als een volwaardig slaapje.
Misschien helpt dat er een beetje anders naar kijken.
Het is wel jammer dat het niet 1 groter dutje is, maar in de doek slapen is wel fijn als je er uit bent
Stijn is volgende week een half jaar. Maar hij krijgt de broodkorsten al sinds dat hij er 1 van peuter te pakken kreeg(1.5 week geleden ofzo?). Hij at er eerst niks van maar sabbelde erop en gooide het dan op de grond. Nu gaat ie helemaal op dus volgende week ga ik met stukjes brood beginnen.quote:Op maandag 30 januari 2017 14:41 schreef Burdie het volgende:
Hoe oud is Stijn, ikke?
Gup kreeg net een chocoladekoekje in zijn mond geduwd door kuiken.
Ik geloof ook dat dat de truc is. En heb zijn flessen overdag (niet zoveel meer) even opgehoogd. Gaat ook opquote:Op maandag 30 januari 2017 14:29 schreef ikke_84 het volgende:
voor alle beroerde nachten
Quoi hopelijk slaapt Max snel wat langer door. Hier helpt troosten ook niet als hij huilt, dan moet en zal hij een fles hebben.
Ik geef Stijn nu ook al wat meer vast voedsel. Fruit in de ochtend, maisboogies of broodkorsten in de middag en in de avond een stukje aardappel met groente en het gaat er allemaal aardig goed in. Alleen van het fruit is hij niet zo fan.
Ik merk dat hij daardoor veel vrolijker is en beter slaapt. Sommige kinderen zijn gewoon wat eerder toe aan vast voedsel. (En daar zullen het er vast een paar niet mee eens zijn![]()
)
Mijn baby zit steeds op zijn handen en knietjes heen en weer te wippenstop de tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn baby van 6 maanden is overigens slechts 3 kilo lichter dan zijn zus van 2,5 jaar. Hij gaat haar inhalen![]()
Antislip matjes onder het kleed leggen scheelt ook geschuif van het zachte kleed.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:22 schreef Quoi het volgende:
Ikke, die Stijn! Spannend! Wat heb je voor spul in de box liggen btw? Ik ben nog op zoek naar iets met grip voor Max. Hij is aan het rollen en op zn buik aan het liggen, maar al die kleden zijn zo zacht.
En mijn Emmy biedt de wereld ook zo veel moois, nu al. Als ik zie hoeveel levens zij raakt en hoe blij mensen van haar worden en hoe ze overal het stralende middelpunt is.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:50 schreef Quoi het volgende:
Herkenbaar! Soms zelfs het idee gehad dat hoe de wereld nu in elkaar steekt niet echt een reden is om een kind op de wereld te zetten. Maar gelukkig kan ik het ook positief bekijken. De wereld heeft ook zoveel mooie dingen te bieden
Doen wij dat ook? De wereld veranderen? Ik probeer een heel klein steentje bij te dragen met lesgeven maar verder is dat wel een enorme ambitie. Ik denk dat ik mijn kinderen vooral integriteit wil leren: trouw blijven aan de waarden die wij ze hopelijk goed meegeven en je eigen geweten. Dat is voor mij het allerbelangrijkste, in welke situatie ook.quote:Op maandag 30 januari 2017 23:06 schreef Burdie het volgende:
Ik zie het juist andersom; mijn kinderen hebben de mogelijkheid om verschil te gaan maken en iets te veranderen aan de wereld. Ik hoop dat ze dat tzt zelf ook willen (en doen) en zal ze hier ook altijd toe aanmoedigen.
Natuurlijk maken wij verschil. "De wereld veranderen" klinkt enorm groot en ambitieus, maar je hoeft niet moeder Theresa te zijn om een steen te verleggen. Al is het maar een klein steentjequote:Op dinsdag 31 januari 2017 07:57 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Doen wij dat ook? De wereld veranderen? Ik probeer een heel klein steentje bij te dragen met lesgeven maar verder is dat wel een enorme ambitie. Ik denk dat ik mijn kinderen vooral integriteit wil leren: trouw blijven aan de waarden die wij ze hopelijk goed meegeven en je eigen geweten. Dat is voor mij het allerbelangrijkste, in welke situatie ook.
Tja, die overtuiging mis ik dan misschien een beetje. Ik voel me vaak zo machteloos en onbeduidend in het grotere geheel. Maar goed, ik doe gewoon mijn best, zoals iedereen hoop ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Natuurlijk maken wij verschil. "De wereld veranderen" klinkt enorm groot en ambitieus, maar je hoeft niet moeder Theresa te zijn om een steen te verleggen. Al is het maar een klein steentje.
Nee, helaas, het was ook een beetje een spontane actiequote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:35 schreef ikke_84 het volgende:
Miezzhier is sofie ook favoriet
Heb je een foto gemaakt van haar eerste 'hapje' komkommer?
Zo herkenbaar! De gedachte dat zij zich ook ooit buitengesloten, eenzaam, bang, onveilig, ongelukkig gaan voelen doet me nu al fysiek pijn. Met bijna een soort schuldgevoel dat ze "hier" door mij zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:47 schreef Amsel het volgende:
Mooi Miez
Ik probeer de grote ellende van de wereld buiten te sluiten, maar kan me nu vooral al zorgen maken en me rot voelen over "klein" verdriet dat nog gaat komen. Ruzies met vriendjes en vriendinnetjes, onzekerheden, misschien wel gepest, het eerste liefdesverdriet. Ik zou ze zo graag voor alles willen behoeden.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:16 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nee, helaas, het was ook een beetje een spontane actieZe keek wel alsof we haar een citroen hadden gegeven ofzo
Dat geluid wat af en toe van Sofie komt is wel een beetje![]()
![]()
Andere bonusfoto dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heeft ze al een vriendje?
S. 2014
J. 2016
Ik heb dat juist niet, ik vind dat bij het leven horen en emoties het leven juist mooi en dynamisch maken.. Enige waar ik wat over huiver is of ik haar goed genoeg kan begeleiden bij het voelen van al die emoties. Het zijn namelijk niet de emoties zelf die het issue zijn maar hoe je ermee omgaat. Ik ken er veel maar lukt me niet altijd om ze goed te voelen en ik zou het juist zo mooi vinden als dat wel kan, dus voorleven daarin is lastig maar werk ik aan. Daarnaast denk ik dat het voornamelijk neerkomt op accepteren zoals ze is en vrijheid geven zich te uiten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:47 schreef Amsel het volgende:
Mooi Miez
Ik probeer de grote ellende van de wereld buiten te sluiten, maar kan me nu vooral al zorgen maken en me rot voelen over "klein" verdriet dat nog gaat komen. Ruzies met vriendjes en vriendinnetjes, onzekerheden, misschien wel gepest, het eerste liefdesverdriet. Ik zou ze zo graag voor alles willen behoeden.
Nee, nog niet. Is James op zoek?quote:
Omdenken <3quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:22 schreef Burdie het volgende:
Meeveren, Chanty! 't Is beter dan WAKKER en STRONTCHAGERIJNIG.
.
Kusje erop, leuk is het vast niet![]()
.
Dat is waar maar ben echt zoooo moe en gisteren ook weer allemaal gedoe op het werk. Ben nog steeds bezig mijn achterstand in te halen en heb al een week koppijn. Dus kan wel wat slaap gebruikenquote:Op woensdag 1 februari 2017 11:22 schreef Burdie het volgende:
Meeveren, Chanty! 't Is beter dan WAKKER en STRONTCHAGERIJNIG.
.
Kusje erop, leuk is het vast niet![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luna, wat fijn van je spoilerIk ben ook eens zo snel ergens weer weg gegaan. Het gaat uiteindelijk toch om jezelf en of jij het naar je zin hebt.
Chanty, eigenlijk idemEn moet ik nu zeggen balen van je vrolijke meisje 's nachts?
Vrolijk overdag en slapen 's nachts liever, maar goed.
Room, jij gaat verstoppertje spelen met je kids 's nachts. Je verdient een nobelprijs! Ik beschik over een heus nachthumeur. Ik moet alles nauwgezet klaarzetten wat moet gebeuren, anders gaat dát zelfs foutMaar misschien raak ik daarin gehard zodra Max een dreumes is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine L.enne en ik horen hier sinds afgelopen zondag ook. Ze is geboren na een thuisbevalling van 3 uurtjes en gedraagt zich tot nu toe als een perfecte baby.Geen idee hoeveel ik mee ga/kan posten met twee van die ukken in huis, maar ik kom vast af en toe binnenvallen.
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:46 schreef Quoi het volgende:
Zoooooo, eindelijk wordt er getukt. Ik voel mezelf nog (weer?) niet helemaal fit, dus dat gesleep kostte een hoop energie. Dan maar alles uit de kast: uitgebreid in bad, flesje en een fijn bedje. En meneer deed zijn ogen dicht. Halleluja.Het is heel fijn dat ze niet alles bij elkaar krijst nee (wat ze ook wel een aantal nachten heeft gedaan) of gewoon aan het jammeren is. Maar we hebben nu al zo'n zes weken vrij beroerde nachten over het algemeen en met 4 uur slaap op een werkdag trek ik dat toch wat minder. Van mij mag het dus gauw overgaan. Doorslapen doet ze sowieso niet maar een paar uur wakker in de nacht en dan een paar uur later weer komen is vrolijk of niet gewoon niet echt bevorderlijk voor je nachtrustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luna, wat fijn van je spoilerIk ben ook eens zo snel ergens weer weg gegaan. Het gaat uiteindelijk toch om jezelf en of jij het naar je zin hebt.
Chanty, eigenlijk idemEn moet ik nu zeggen balen van je vrolijke meisje 's nachts?
Vrolijk overdag en slapen 's nachts liever, maar goed.
Room, jij gaat verstoppertje spelen met je kids 's nachts. Je verdient een nobelprijs! Ik beschik over een heus nachthumeur. Ik moet alles nauwgezet klaarzetten wat moet gebeuren, anders gaat dát zelfs foutMaar misschien raak ik daarin gehard zodra Max een dreumes is.
En ik klaag hier zelden dus mag ik ook wel en keer klagen dacht ik zo.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Oh, ik lees nu mijn reactie terug en zo bedoel ik het dus nietquote:Op woensdag 1 februari 2017 14:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is heel fijn dat ze niet alles bij elkaar krijst nee (wat ze ook wel een aantal nachten heeft gedaan) of gewoon aan het jammeren is. Maar we hebben nu al zo'n zes weken vrij beroerde nachten over het algemeen en met 4 uur slaap op een werkdag trek ik dat toch wat minder. Van mij mag het dus gauw overgaan. Doorslapen doet ze sowieso niet maar een paar uur wakker in de nacht en dan een paar uur later weer komen is vrolijk of niet gewoon niet echt bevorderlijk voor je nachtrustEn ik klaag hier zelden dus mag ik ook wel en keer klagen dacht ik zo.
OK, dat vraagt dus even tijd en geduld. Hands up voor voor het eerst beneden en op je eigen WC (alsjeblieft zeg..)quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:05 schreef Selvaria het volgende:
Ik heb een fluxus gehad (+/- 1 liter verloren) en daardoor ben ik nog wel slapjes. Ik denk dat als dat niet gebeurd was ik al weer buiten rond had gehuppeld, want verder gaat alles perfect eigenlijk. Gisteren ben ik voor het eerst even beneden geweest (weer douchen en plassen op de wc ipv boven op de po) en vandaag ook weer even kort. Ik blijf verder nog wel in bed om mijn herstel te bevorderen, maar al met al gaat het erg goed!
Ja, dat blijft een beetje de vraag, was destijds bij N. ook zo. Mijn man is namelijk half Indisch maar met een flink gele ondertoon in zijn huid, de vraag is dus of het gewoon afkomst is of dat ze om een andere reden gelig ziet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 14:57 schreef Madivi het volgende:
Selvaria wat een prachtig vredig meisje (allemaal even rammelen hier hehe), klopt het dat ze een beetje geel ziet of zie ik dat verkeerd? Wat heftig die fluxus, hopelijk zet het herstel gauw door zodat je weer wat meer op de been kan zijn.
Ohquote:Op woensdag 1 februari 2017 15:52 schreef Quoi het volgende:
Ik stelde die vraag gisteren (maar dan vanwege rollen etc) en kreeg loads of speelkledenlinkjes als reactie, Mies!
Al kruipen trouwens? Snellie die van jou
Haha ik dacht ook al, huh nog steeds over speelkleden?quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:52 schreef Quoi het volgende:
Ik stelde die vraag gisteren (maar dan vanwege rollen etc) en kreeg loads of speelkledenlinkjes als reactie, Mies!
We houden sowieso vinger aan de pols.quote:Op woensdag 1 februari 2017 15:33 schreef Madivi het volgende:
Nou hopelijk valt het mee! Vaak trekt het vanzelf wel bij en als ze drinkt en poept dan komt t vast goed. Hier een mixje van allerlei entniciteiten, maar het bilirubine geel was toch wel anders dan t "gewone" huidskleur gelig.
Hoe vindt N het tot nu toe?
Gheheh uitstapje van de dag ftwquote:Op woensdag 1 februari 2017 16:53 schreef Selvaria het volgende:
[..]
We houden sowieso vinger aan de pols.![]()
N. vindt het allemaal reuze interessant en tegelijkertijd ook wel prima. Als L. in beeld is wil ze kusjes geven, knuffelen, aaien, haar eigen smerige speen in haar mond stoppen (![]()
), maar als L. en ik boven zijn vermaakt ze zich prima met man/boekjes/dansen/tekenen/noem het maar, ze zeurt eigenlijk helemaal niet om mij. Ze doet het echt perfect.
![]()
Uni, ja, maar daar blijft het ook echt wel bij hoor. De rest van de dag gewoon lekker op bed.
Toevallig dacht ik net aan je. Je dag klinkt fijn zoquote:Op woensdag 1 februari 2017 20:33 schreef BlueEyes het volgende:
Selv met je plaatje![]()
Ik heb vandaag een extreem plakdagje ingelast met mn kleine muppet.
F was naar het KDV dus even alle aandacht voor haar.
Vanmorgen samen uitgeslapen, toen beneden op de bank 4 handen op 1 buik en Greys gekeken met haar op mijn buik.
Lekker in badje en lekker gemasseerd met olie en na de voeding lekker huid op huid gekroeld en samen in slaap gevallen.
Merk dat ik dat echt even nodig had.
Ben nu 5 weken na de bevalling en ben nogsteeds bezig met allerlei lichamelijke ongein qua complicaties etc van de bevalling.
Daardoor lukt het genieten van alles niet bepaald en sta ik nog in standje overleef.
That's okquote:Op woensdag 1 februari 2017 14:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh, ik lees nu mijn reactie terug en zo bedoel ik het dus nietKlagen mag! Zo weinig slaap gedurende een langere periode is slopend.
Even heel nieuwsgierig hoor maar waarom heb jij een föhn in je hand tijdens het koken?quote:Op donderdag 2 februari 2017 18:19 schreef Quoi het volgende:
Ok, koken met Max in de draagzak en met een föhn in je andere hand. Het kan![]()
En hij slaapt.
Haha! Ja ik help hem dan ook met weer gaan liggen en het vertellen en hem welterusten wensen maar die knul snapt het echt nog niet!quote:Op donderdag 2 februari 2017 19:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha Svane dat doet Tas ooksukkels zijn het ook, die baby's
. Mijn strategie is steeds teruggaan, terugleggen en zeggen "lekker slapen lieverd" en dan weer weggaan. Vanmiddag ongeveer 10x gedaan en toen had hij het door / was hij zo uitgeput dat hij geen zin meer had om weer te gaan staan.
Een beetje white noise for instant sleepquote:Op donderdag 2 februari 2017 18:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Even heel nieuwsgierig hoor maar waarom heb jij een föhn in je hand tijdens het koken?![]()
Hoera voor slaap!
Die is kapotquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:52 schreef Burdie het volgende:
Afzuigkap werkt ook Quoi.
Babysukkels, heerlijk.
Ja al best even, hij heeft zo'n haast!quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door Svane op 03-02-2017 13:12:59 ]
In de box staat hij ook regelmatig staand te snikken omdat hij nog niet goed weet hoe hij weer moet gaan zittenquote:Op donderdag 2 februari 2017 19:57 schreef Svane het volgende:
[..]
Haha! Ja ik help hem dan ook met weer gaan liggen en het vertellen en hem welterusten wensen maar die knul snapt het echt nog niet!dan blijf ik ook maar de 1000x terug tactiek hanteren.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:33 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
In de box staat hij ook regelmatig staand te snikken omdat hij nog niet goed weet hoe hij weer moet gaan zitten. Ik denk dat er dan zoiets in z'n koppie gebeurt:
Ik sta! SUPERTOF!
Wauw wat is de wereld leuk staand.
KEIGAAF DIT! Kijk mij. Ik sta.
Ik wil mijn blokjes uit de box gooiendat lijkt me echt heel leuk. Lekker gooien.
Ik ga mijn blokjes pakken. Dat ga ik doen.
Hey. Wacht...
Ik kan er niet bij, zo staand.
Ik ga even zitten!
Zitten. Hoe moet dat? Hoe ga ik zitten.
Dit gaat niet goed.
Mijn benen worden moe.
MAHAAAAM ik wil zitten.
Help mij! Ik ben heel zielig!
HALLO. Iemand! ZET MIJ NEER!
Met een boel gesnik en gemopper en heul heul zielig kijken.
Nee, vooral bij wellicht echt ons laatste babietje mag het wel langzamer gaan vind ik. Al is elke nieuwe ontwikkeling ook weer erg tof. Fysiek heeft ie haast maar met hapjes en alles is het gewoon echt nog zon klein jongetje!quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:43 schreef Chanty het volgende:
![]()
razz
![]()
Svane wat een vrolijkerdHier nog niet verder dan van rug naar buik rollen maar dat geeft noet. Gaat al snel genoeg
Hee, maar dat is toch al weer vooruitgang met laatst, toen hij gewoon ter aarde stortte als hij klaar was met staan?quote:
Oke vivi. Ik moet iets bekennen. Elke keer als ik jou hier zie posten denk ik 'hee zij is toch van het rammelaarstopic'! En dan bedenk ik me dat je baby er al best even is. En dan dat ik zelf twee stuks kind heb!quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hee, maar dat is toch al weer vooruitgang met laatst, toen hij gewoon ter aarde stortte als hij klaar was met staan?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:56 schreef Svane het volgende:
Oke vivi. Ik moet iets bekennen. Elke keer als ik jou hier zie posten denk ik 'hee zij is toch van het rammelaarstopic'! En dan bedenk ik me dat je baby er al best even is. En dan dat ik zelf twee stuks kind heb!
Zo tof he! Er zo nieuwsgierig naar zijn en dan opeens een heel kindje hebben gemaakt!quote:Op donderdag 2 februari 2017 23:01 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het is ook best snel gegaan hoor, tussen de overstap van de rammelaars naar WOHTS en haar geboorte zat net geen jaar. En nu is ze al 15 weken joh!
Nou, dat laatste hčquote:Op donderdag 2 februari 2017 22:56 schreef Svane het volgende:
[..]
Oke vivi. Ik moet iets bekennen. Elke keer als ik jou hier zie posten denk ik 'hee zij is toch van het rammelaarstopic'! En dan bedenk ik me dat je baby er al best even is. En dan dat ik zelf twee stuks kind heb!
Nou gewoon, voordat we onze straat uit zijn valt ze in slaap, en ze wordt pas wakker als we stoppen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 10:33 schreef Nazil het volgende:
Hoe houd je een kind 1.5 uur zoet in een maxi cosi?
Die.. en anders is het standaard (zelfs na 2,5 jaar nog bij F) dat er een piepbui komt ongeveer 10 minuten voor je op plek van bestemming bent. Alsof ze het ruikenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 10:38 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nou gewoon, voordat we onze straat uit zijn valt ze in slaap, en ze wordt pas wakker als we stoppen.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:37 schreef Svane het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En als je hem dan hebt geholpen met zitten na 1 seconde JA HALLO IK BEN AUTONOOM IK GA GEWOON STAAN ALS IK DAT WIL JA HOPPETEE ZIE JE IK STA KIJK DAN MOEDER! OH. KUT.
babies zijn zo hilarisch!
Hoe lang nog razz voor de b-day van je zoontje?
Ik ook. En dan zie ik er eentje en denk ik When did that happen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 03:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, dat laatste hč. Ik heb nog steeds vrij regelmatig het gevoel dat "kinderen krijgen" iets is voor later als ik groot ben.
Wat een lekker bekkie heeft je baby trouwens.
Oh hier ook gepiep als we er bijna zijn, meestal bij de eerste stoplichten na de snelweg.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 11:00 schreef BlueEyes het volgende:
Die.. en anders is het standaard (zelfs na 2,5 jaar nog bij F) dat er een piepbui komt ongeveer 10 minuten voor je op plek van bestemming bent. Alsof ze het ruiken
Ditquote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:43 schreef Molo het volgende:
Ik werd net wakker van iets buiten, liep toen even naar babykamer en bedje toe en zag toen weer dat perfecte heerlijke snoetje liggen
Blij met mijn kindje, hoe onwerkelijk het toch ook weer blijft iedere keer
Ja een keer op kraambezoek (dat was mijn geluk) een uur verderop. Gelukkig had zij de zelfde voeding en fles en een proefverpakking grotere luiers in huis xDquote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:24 schreef BlueEyes het volgende:
Stilstaan voor een stoplicht![]()
Dat verzin je toch niet?
Nazil serieus een keer je luiertas vergeten?
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:24 schreef BlueEyes het volgende:
Stilstaan voor een stoplicht![]()
Dat verzin je toch niet?
Nazil serieus een keer je luiertas vergeten?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:52 schreef BlueEyes het volgende:
Of dat je eindelijk een keer wél dat extra setje nodig hebt en blijkt dat je kind al minimaal 1 maat verder is, maar eigenlijk al 2
Of dat je gedachteloos/vol slaapgebrek maatje 2 bij de 'dikke billen' aan probeert te trekken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 19:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Gup past trouwens ook prima in een maat 5 luier kwam ik laatst achter toen bleek dat ik 's avonds kennelijk de verkeerde luier uit het mandje had gepakt. Gelukkig liep kuiken niet in een 3.
En dat dat dan op een FokOUDmeet gebeurt - want kind kotste even fijn de hele auto onder - waar iemand hele mooie foto's ging maken en je kind daar dus in het tweematentekleine-allerlelijkstekleertjes-reservesetje op staatquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:52 schreef BlueEyes het volgende:
Of dat je eindelijk een keer wél dat extra setje nodig hebt en blijkt dat je kind al minimaal 1 maat verder is, maar eigenlijk al 2
Maat 4?? Daar zit mijn bijna-peuter ook inquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:59 schreef Quoi het volgende:
Ja, die van dat reservesetje dat 2 maten te klein is komt érg bekend voor![]()
Die hele maand januari is vreetmaand geweest voor Max. Ook tijdens de nachten. En sinds een paar dagen is het gewoon over. Ineens, gewoon vanzelf. De honger is ineens niet meer zo urgent, de flessen gaan niet helemaal op, tussen de flessen overdags zit soms 4-5 uur en hij slaapt door. Wow!
Luier 4 hier trouwens al
Bij mij was dat bij dochter ook de eerste keer heel heftig, maar daarna weer helemaal normaal! Dus hopelijk bij jou ook gewoon eenmalig zo.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:06 schreef lunamatic het volgende:
Wow, jullie verhalen over reserveluiers en kledingM kwam laatst uit het kdv in een rompertje waarvan ik me niet eens meer kon herinneren dat we hem hadden. Was inmiddels ook eigenlijk veuls te klein...
Selvaria, gefeliciteerd! Wat een mooierd!
Ik ben voor het eerst weer ongesteld sinds de bevalling, en hoewel het ergens wel een opluchting is dat het allemaal nog werkt, is het ook niet fijn, want veel heftiger dan vroeger.
Ghehe hier laatst ook, ik vond het maar raarquote:Op zaterdag 4 februari 2017 06:29 schreef Burdie het volgende:
9 uur heeft hij in één ruk geslapen![]()
. Hopelijk is het een trend
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |