abonnement Unibet Coolblue
pi_168555805
Ik maak me wel eens zorgen dat mensen haar pijn kunnen gaan doen, terwijl ze zo lief en onschuldig is en die gedachte druk ik heel snel weg.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 30 januari 2017 @ 22:44:57 #162
269689 crew  Viv
pi_168556249
Herkenbaar, maar voor het evenwicht denk ik ook wel eens aan de mogelijkheid dat ZZ zelf niet zo lief en onschuldig blijft als ze nu is. :+
  maandag 30 januari 2017 @ 22:50:47 #163
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168556407
Herkenbaar! Soms zelfs het idee gehad dat hoe de wereld nu in elkaar steekt niet echt een reden is om een kind op de wereld te zetten. Maar gelukkig kan ik het ook positief bekijken. De wereld heeft ook zoveel mooie dingen te bieden :)

Ik ging nog eens een keertje Mom in Shape-en. Ik heb opgezegd, maar dat gaat pas per 1 maart in. Ik dacht: dan doe ik mee met een lesje met bekenden, bijna op dezelfde dag bevallen etc. Beetje bijpraten. Nou, het was DE HEL. Dit was de laatste keer. Ik vond het erg leuk om verantwoord te sporten tijdens mijn zwangerschap en vlak erna bij die club, maar vind het nu echt te zwaar. Lig je daar in het donker op de grond op een fietspad je op te drukken :{ Laat mij maar hardlopen.

Even douchen en dan maar weer zien wat de nacht brengt.
  maandag 30 januari 2017 @ 22:51:10 #164
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168556415
En dank voor de speelkleden suggesties. Ga morgen even neuzen :)
pi_168556513
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:50 schreef Quoi het volgende:
Herkenbaar! Soms zelfs het idee gehad dat hoe de wereld nu in elkaar steekt niet echt een reden is om een kind op de wereld te zetten. Maar gelukkig kan ik het ook positief bekijken. De wereld heeft ook zoveel mooie dingen te bieden :)

En mijn Emmy biedt de wereld ook zo veel moois, nu al. Als ik zie hoeveel levens zij raakt en hoe blij mensen van haar worden en hoe ze overal het stralende middelpunt is.

Wij hebben dit kleed
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/00266245/
  maandag 30 januari 2017 @ 23:06:57 #166
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168556828
Ik zie het juist andersom; mijn kinderen hebben de mogelijkheid om verschil te gaan maken en iets te veranderen aan de wereld. Ik hoop dat ze dat tzt zelf ook willen (en doen) en zal ze hier ook altijd toe aanmoedigen :).
KuikenGuppy
pi_168559951
Zo probeer ik er ook naar te kijken, Burdie. Als ik dan die Trump hoor raaskallen en daarna mijn dochter lieve woordjes tegen haar broertje hoor zeggen, dan geeft dat hoop.

Op mijn werk op het kdv ook. Daar gebeurt zo veel liefs, zorgzaams, de kinderen - hoe klein ook- passen op elkaar, geven om elkaar en includeren elkaar. Dat is de toekomst.

Neemt niet weg dat ik Madivi's gevoel erg herken hoor. Het ouderschap maakt erg kwetsbaar, vind ik.
pi_168560096
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 23:06 schreef Burdie het volgende:
Ik zie het juist andersom; mijn kinderen hebben de mogelijkheid om verschil te gaan maken en iets te veranderen aan de wereld. Ik hoop dat ze dat tzt zelf ook willen (en doen) en zal ze hier ook altijd toe aanmoedigen :).
Doen wij dat ook? De wereld veranderen? Ik probeer een heel klein steentje bij te dragen met lesgeven maar verder is dat wel een enorme ambitie. Ik denk dat ik mijn kinderen vooral integriteit wil leren: trouw blijven aan de waarden die wij ze hopelijk goed meegeven en je eigen geweten. Dat is voor mij het allerbelangrijkste, in welke situatie ook.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168560771
Ook wel herkenbaar. Ik kijk ook bijna geen nieuws meer, word er alleen maar depressief van :@
Voordat M er was, vond ik baby's eigenlijk niets aan. Vond vooral wat oudere kindjes leuk. En nu ik M heb, wil ik de tijd het liefst stilzetten, ze is nu nog zo klein, zo onschuldig O+ Vind alles mooi O+

Gisteren was ik komkommer aan het eten en ze was er zo naar aan het kijken, dat ik haar ook wat in haar handen gaf. Ze begon enthousiast te kauwen, maar toen kreeg ze de smaak door en trok ze een vies gezicht _O- Sophie de giraffe is overduidelijk lekkerder :{w

Wat gaat het hard Ikke! Leuke foto O+
  dinsdag 31 januari 2017 @ 09:12:08 #170
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168560827
Mooi gezegd Franny! Mee eens :) Maar hoe je daarin staat zegt zoveel over jouw instelling in het leven, dat iedereen dat (gelukkig) anders ziet.

De gastouder gaat vanaf vandaag ook hapjes fruit geven aan Max. Ik ben toch zo benieuwd naar de foto's vanmiddag :P

Vannacht een best acceptabele nacht. Om half 2 had meneer honger en toen pas weer om 7 uur. Hoera :) En toen ik 'm wegbracht was het niet zo heul koud meer én licht! O+
  dinsdag 31 januari 2017 @ 09:14:20 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_168560858
Vergeet niet dat onze ouders precies dezelfde zorgen hadden. En die van hen. En die daarvoor. Geloof me, de wereld is op dit moment zo'n slechte plek nog niet ;)
disclaimer
pi_168562295
Ben ik me ook erg van bewust sq. Maar ik bedoel meer op micro-niveau. Om elkaar geven, elkaar accepteren zoals we zijn met al onze (on)volkomenheden, ongeacht waar we vandaan komen. Dat zit juist in kleine dingetjes.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 11:26:49 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168562839
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 07:57 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Doen wij dat ook? De wereld veranderen? Ik probeer een heel klein steentje bij te dragen met lesgeven maar verder is dat wel een enorme ambitie. Ik denk dat ik mijn kinderen vooral integriteit wil leren: trouw blijven aan de waarden die wij ze hopelijk goed meegeven en je eigen geweten. Dat is voor mij het allerbelangrijkste, in welke situatie ook.
Natuurlijk maken wij verschil. "De wereld veranderen" klinkt enorm groot en ambitieus, maar je hoeft niet moeder Theresa te zijn om een steen te verleggen. Al is het maar een klein steentje :).
KuikenGuppy
pi_168562989
Quoi dat is idd een plastic boxkleed waar Stijn op ligt. Hij kan zo wat makkelijker rond draaien en schuiven.
Dat sporten :X man man dat klinkt idd niet echt prettig zo kort na de bevalling en midden in de gebroken nachten.

Ik kijk liever ook geen nieuws meer. Dat gedoe met Trump of alle andere ellende maakt me soms zo bang. Eerder hadden ik dat nooit maar nu met kinderen ben ik daar heel gevoelig voor.
Ik zou nu bv ook niet naar Turkije, Egypte of Griekland op vakantie gaan met mijn kinderen. Dood eng vind ik het.
Maar ja ook in Frankrijk gebeuren genoeg nare dingen en daar gaan we wel naar toe deze zomer.

Miezz :D hier is sofie ook favoriet
Heb je een foto gemaakt van haar eerste 'hapje' komkommer?
pi_168563375
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 11:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Natuurlijk maken wij verschil. "De wereld veranderen" klinkt enorm groot en ambitieus, maar je hoeft niet moeder Theresa te zijn om een steen te verleggen. Al is het maar een klein steentje :).
Tja, die overtuiging mis ik dan misschien een beetje. Ik voel me vaak zo machteloos en onbeduidend in het grotere geheel. Maar goed, ik doe gewoon mijn best, zoals iedereen hoop ik.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168566217
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 11:35 schreef ikke_84 het volgende:

Miezz :D hier is sofie ook favoriet
Heb je een foto gemaakt van haar eerste 'hapje' komkommer?
Nee, helaas, het was ook een beetje een spontane actie :+ Ze keek wel alsof we haar een citroen hadden gegeven ofzo :D

Dat geluid wat af en toe van Sofie komt is wel een beetje :X :P

Andere bonusfoto dan maar O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168566540
O+ mooi meisje heb je daar
Onze hond wordt helemaal gek van dat gepiep. Ik denk dat als hij sofie te pakken krijgt er niks van over blijft :D
pi_168570637
Mooi Miez O+

Ik probeer de grote ellende van de wereld buiten te sluiten, maar kan me nu vooral al zorgen maken en me rot voelen over "klein" verdriet dat nog gaat komen. Ruzies met vriendjes en vriendinnetjes, onzekerheden, misschien wel gepest, het eerste liefdesverdriet. Ik zou ze zo graag voor alles willen behoeden.
pi_168570817
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:47 schreef Amsel het volgende:
Mooi Miez O+

Ik probeer de grote ellende van de wereld buiten te sluiten, maar kan me nu vooral al zorgen maken en me rot voelen over "klein" verdriet dat nog gaat komen. Ruzies met vriendjes en vriendinnetjes, onzekerheden, misschien wel gepest, het eerste liefdesverdriet. Ik zou ze zo graag voor alles willen behoeden.
Zo herkenbaar! De gedachte dat zij zich ook ooit buitengesloten, eenzaam, bang, onveilig, ongelukkig gaan voelen doet me nu al fysiek pijn. Met bijna een soort schuldgevoel dat ze "hier" door mij zijn.

SQ ben me er zeer van bewust dat onze ouders dat óók zo hebben gevoeld (en zelfs nu nog steeds voelen als het met ons niet goed gaat).

Miez wat een schattige foto, is ook echt geen kleine baby meer! Komkommer kan trouwens wel beetje krampjes geven.

[ Bericht 6% gewijzigd door Madivi op 31-01-2017 18:04:45 ]
  dinsdag 31 januari 2017 @ 18:00:52 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168570912
Ik denk dat de wereld en zeker Nederland nu veiliger is dan ooit. Maak me daar geen zorgen om, tuurlijk zal Larf af en toe ellende tegen komen (zoals gisteren toen ik haar even verkeerd inschatte en ze van een dik opgevouwen kleed afkletterde door het snelle rollen wat ze tegenwoordig doet :X :X ), maar daar komt ze wel weer overheen.
En ellende is nodig om sterker te worden (bomen krijgen sterkere wortels door af en toe droogte) en ik denk dat mijn Larf dit prima aan gaat kunnen, zit een pittig wijffie in *O*

Miezziej, wat een leuk koppie heeft jouw meisje toch zeg, wow! O+

Hier is zelfstandig zitten in exact een week van 10 seconden naar ruim 2 minuten gegaan.
Wow! Die ontwikkeling, zo awesome om mee te maken _O_
En de tand groeit door en HOLY FUCK wat meuren die luiers tegenwoordig _O- _O- _O- _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 31-01-2017 18:13:56 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168574293
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:16 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Nee, helaas, het was ook een beetje een spontane actie :+ Ze keek wel alsof we haar een citroen hadden gegeven ofzo :D

Dat geluid wat af en toe van Sofie komt is wel een beetje :X :P

Andere bonusfoto dan maar O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ heeft ze al een vriendje? :+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 31 januari 2017 @ 20:19:30 #182
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168574678
Ik moet een zangcarrière beginnen!! Voor moeie kindjes dan wel te verstaan.
Max was een beeeeeetje erg moe na een dagje gastouder en bleef jengelen. Je kent het wel: in je armen en dan zijn hoofd heel zwaar naar achteren laten hangen en dan *JENGEL*. Dus ik begin voor de grap te zingen: "Laat je hoofd niet hangen, ook al heeeeeb je verdriet.... etc etc" van Trijntje :r

En hop, hij slaapt. Alleen wel op ons bed.

Dus ter inspiratie:

:') |:(
pi_168577363
Hoihoi,

Hier nog niet zitten en ook nog geen tandjes. Wel rollen en buikschuiven.

En het slapen gaat eigenlijk perfect. 19 uur naar bed, doorslapen tot een uur of 6, met tussendoor een keer of drie speentje geven, maar geen voeding meer, geen huilen totdat ze bij mij in bed in mijn oksel gekruld ligt en ik geen adem meer durf te halen :P . Ik ben echt aan het bijslapen en bijkomen. Het voelt alsof we de zwaarste babytijd erop hebben zitten en nu heb ik gewoon drie kinderen :D . Ze is zo koddig en grappig en lief. O+
  dinsdag 31 januari 2017 @ 21:55:16 #184
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168578217
Supergroofsk :) Fijn!
pi_168578475
Ah miezz O+
Dat koppie kaalscheren heeft nog niet echt geholpen. Heb je dat al tegen je man gezegd?
Emmy heeft ook nog steeds geen kapsel.

Groofs wat fijn. Drie kinderen. Hoe doe je dat toch :D
  dinsdag 31 januari 2017 @ 22:06:03 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168578500
Drie dotten, respect _O_
En fijn dat dat zo goed gaat O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168581280
Ik heb hier al een paar weken niet gepost denk ik... Niet helemaal bijgelezen ook.

Miez, wat een leuke foto!

Groofs, fijn dat alles zo goed gaat met je drie kinderen! Stoere mama ben jij!

En ik herken de "angst" dat je je kinderen in een verkeerde tijd op de wereld hebt gezet ook wel. De samenleving lijkt zo hard momenteel en er zijn zoveel ideeën in de politiek die lijnrecht tegenover mijn eigen ideeën van een goede wereld staan, dat ik me wel eens zorgen maak voor de toekomst en de wereld waar M in opgroeit.

Hier gaat verder alles goed! M groeit nog steeds prima, eet goed en slaapt nu meestal door. Ik heb tegenwoordig soms zelfs momenten dat ik me verveel, iets waar ik het vreemd genoeg heel moeilijk mee heb. De boog heeft eigenlijk zo lang gespannen gestaan voor en vooral ook tijdens de zwangerschap en in het begin ook met de slapeloze nachten, dat ik niet meer weet hoe ik met vrije tijd om moet gaan en dat is een hele rare gewaarwording.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168581687
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:47 schreef Amsel het volgende:
Mooi Miez O+

Ik probeer de grote ellende van de wereld buiten te sluiten, maar kan me nu vooral al zorgen maken en me rot voelen over "klein" verdriet dat nog gaat komen. Ruzies met vriendjes en vriendinnetjes, onzekerheden, misschien wel gepest, het eerste liefdesverdriet. Ik zou ze zo graag voor alles willen behoeden.
Ik heb dat juist niet, ik vind dat bij het leven horen en emoties het leven juist mooi en dynamisch maken.. Enige waar ik wat over huiver is of ik haar goed genoeg kan begeleiden bij het voelen van al die emoties. Het zijn namelijk niet de emoties zelf die het issue zijn maar hoe je ermee omgaat. Ik ken er veel maar lukt me niet altijd om ze goed te voelen en ik zou het juist zo mooi vinden als dat wel kan, dus voorleven daarin is lastig maar werk ik aan. Daarnaast denk ik dat het voornamelijk neerkomt op accepteren zoals ze is en vrijheid geven zich te uiten. O+ Dat lukt me vast.


Ik volg ook al jaren het nieuws niet, hier en daar pak je het meest belangrijke toch wel op. Maar scheelt echt een hoop onnodige stress/energie.

En ik heb wel vertrouwen in de situatie in de wereld, zoals nu in de VS. Helaas moet het ergens erg 'mis' gaan voordat men wakker wordt geschud, die verandering is al in beweging. Je bent al een heel eind als je je bewust bent van je eigen invloed. Uiteindelijk is alles een spiegel waarvan je kan leren. Een mogelijkheid om verandering teweeg te brengen. Hoe klein ook, en dan samen met z'n allen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Unihipili op 01-02-2017 00:00:33 ]
  woensdag 1 februari 2017 @ 08:30:31 #189
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168583742
En daar was dan de nacht waarvan je wist dat die ging komen. Heerlijk doorgeslapen O+
  woensdag 1 februari 2017 @ 08:32:43 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168583770
Ja hier ook _O_
Hoezeeee *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 1 februari 2017 @ 09:01:26 #191
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_168584098
Wat fijn van de lekkere nachten quoi en omen!

Miez O+

Met dochter gaat het weer een stuk beter gelukkig. Wel nog veel aan het hoesten maar ze drinkt supergoed en ze is weer lekker vrolijk met heerlijke babbels O+

Groofs, super!
pi_168584437
Wat heeekijj Quoi en Molo! Ik verlang daar inmiddels ook echt naar, of naar in ieder geval maar een nachtvoeding. Vannacht kwam ze om 23.30, 2 en 5 uur. Na een voeding kan ik niet goed in slaap komen dus ben inmiddels aardig moe :O
Ik heb een aantal weken koemelkvrij gedronken/gegeten en ben het daarna weer op gaan bouwen (100cc per dag erbij). M. reageerde meteen heel erg dus ik ben weer op dieet en M. is blij (en ik daardoor!).

Groof, wat een supermam ben je toch _O_

Ikke, wat gaat Stijn hard!
pi_168584662
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

O+ O+ heeft ze al een vriendje? :+
Nee, nog niet. Is James op zoek? *)

Ik heb dat inderdaad weleens benoemd Arja :P man is er nog steeds van overtuigd dat ze er mooier haar van krijgt :D Ach ja het is wel schattig met zo'n kuifje op haar hoofd.

Fijn van de betere nachten! Mijne was een beetje prut, 12, 2 en 4. En man zijn wekker om 5 :O Gelukkig is vandaag mijn vrije dag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miezziej op 01-02-2017 10:00:18 ]
pi_168584907
Luna gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Ik hoop dat je je draai vindt met vervelen en leren ontspannen.

Snoenk goede berichten!
  woensdag 1 februari 2017 @ 10:29:28 #195
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168585412
Luna goed dat je de stap gezet hebt! Ik heb gisteren mijn LG aan haar jas getrokken en als een driejarig meisje plukkend aan haar jurkje aangegeven dat ik op de interne functie wil reageren. Ze reageerde gelukkig positief, al weet je nooit hoe het doorwerkt in je beoordeling.

Miez schattige foto :D

Groofs idd knap hoe je dat allemaal regeltnin je eentje.

Hier ook weer wat slechte nachten. Madame is midden in de nacht WAKKER en VROLIJK! *O* wij niet :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 1 februari 2017 @ 11:22:38 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168586399
Meeveren, Chanty! 't Is beter dan WAKKER en STRONTCHAGERIJNIG *O*.

:').
Kusje erop, leuk is het vast niet :') :*.
KuikenGuppy
pi_168586724
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:22 schreef Burdie het volgende:
Meeveren, Chanty! 't Is beter dan WAKKER en STRONTCHAGERIJNIG *O*.

:').
Kusje erop, leuk is het vast niet :') :*.
Omdenken <3

Zo kon ik vannacht extra genieten van peuter en baby. Peuter werd om 2 uur ineens wakker en had zin om verstoppertje te spelen. Dus ik bij haar in med voor een half uur. Om 3.15 was het écht tijd voor verstoppertje, dus zij toen maar bij ons. "zannesteel kijke?" }:|
Toen werd baby wakker van alle tumult en had last van lucht. Dus ik frot mijn hand in zijn slaapzak, en toen voelde ik nattigheid. Letterlijk. Dus die kon van top tot teen verschoond. Mijn man vergeet de "vleugeltjes" van de luier nog wel eens naar buiten te friemelen. Bij het terugleggen heb ik mezelf tussen mijn kinderen gewurmd, waarop peuter weer wakker werd. Zij eindelijk in slaap ("het is nacht. Zandkasteel is dicht"). En toen ging de wekker.

c_/

Verder is S wel echt een dotje joh. Hij babbelt ineens zo veel. En eet zijn handjes graag op, en begint speelgoed door te krijgen. Ik ben zo dankbaar voor mijn verlof. Ik geniet zo van hem. En van O, want die hoeft nu maar korte dagen naar het kdv.
  woensdag 1 februari 2017 @ 11:49:50 #198
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168586903
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:22 schreef Burdie het volgende:
Meeveren, Chanty! 't Is beter dan WAKKER en STRONTCHAGERIJNIG *O*.

:').
Kusje erop, leuk is het vast niet :') :*.
Dat is waar maar ben echt zoooo moe en gisteren ook weer allemaal gedoe op het werk. Ben nog steeds bezig mijn achterstand in te halen en heb al een week koppijn. Dus kan wel wat slaap gebruiken :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168587210
Room als ik het me goed herinner woon jij in Noorwegen ofzo toch? Hoe lang heb je verlof?
Balen van de nacht. Maar fijn dat je zo van je kindjes geniet.

Chanty goede zet om te solliciteren op iets dat je echt leuk vindt. Als het lukt, scheelt dat vast ook weer voor je koppijn
  woensdag 1 februari 2017 @ 13:46:59 #200
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168589744
Zoooooo, eindelijk wordt er getukt. Ik voel mezelf nog (weer?) niet helemaal fit, dus dat gesleep kostte een hoop energie. Dan maar alles uit de kast: uitgebreid in bad, flesje en een fijn bedje. En meneer deed zijn ogen dicht. Halleluja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luna, wat fijn van je spoiler ;) Ik ben ook eens zo snel ergens weer weg gegaan. Het gaat uiteindelijk toch om jezelf en of jij het naar je zin hebt.

Chanty, eigenlijk idem :) En moet ik nu zeggen balen van je vrolijke meisje 's nachts? ;) Vrolijk overdag en slapen 's nachts liever, maar goed.

Room, jij gaat verstoppertje spelen met je kids 's nachts. Je verdient een nobelprijs! Ik beschik over een heus nachthumeur. Ik moet alles nauwgezet klaarzetten wat moet gebeuren, anders gaat dát zelfs fout :') Maar misschien raak ik daarin gehard zodra Max een dreumes is.
pi_168590042
:W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine L.enne en ik horen hier sinds afgelopen zondag ook. Ze is geboren na een thuisbevalling van 3 uurtjes en gedraagt zich tot nu toe als een perfecte baby. O+ Geen idee hoeveel ik mee ga/kan posten met twee van die ukken in huis, maar ik kom vast af en toe binnenvallen. ;)
  woensdag 1 februari 2017 @ 13:59:44 #202
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168590064
Ohhh kijk nou wat een schatje O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 1 februari 2017 @ 14:01:28 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168590099
Ooooooo dat is een lieverd! O+

3 uur thuisbevalling, wow. Ben je ook alweer een beetje op de been?
  woensdag 1 februari 2017 @ 14:03:46 #204
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168590163
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:46 schreef Quoi het volgende:
Zoooooo, eindelijk wordt er getukt. Ik voel mezelf nog (weer?) niet helemaal fit, dus dat gesleep kostte een hoop energie. Dan maar alles uit de kast: uitgebreid in bad, flesje en een fijn bedje. En meneer deed zijn ogen dicht. Halleluja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luna, wat fijn van je spoiler ;) Ik ben ook eens zo snel ergens weer weg gegaan. Het gaat uiteindelijk toch om jezelf en of jij het naar je zin hebt.

Chanty, eigenlijk idem :) En moet ik nu zeggen balen van je vrolijke meisje 's nachts? ;) Vrolijk overdag en slapen 's nachts liever, maar goed.

Room, jij gaat verstoppertje spelen met je kids 's nachts. Je verdient een nobelprijs! Ik beschik over een heus nachthumeur. Ik moet alles nauwgezet klaarzetten wat moet gebeuren, anders gaat dát zelfs fout :') Maar misschien raak ik daarin gehard zodra Max een dreumes is.
Het is heel fijn dat ze niet alles bij elkaar krijst nee (wat ze ook wel een aantal nachten heeft gedaan) of gewoon aan het jammeren is. Maar we hebben nu al zo'n zes weken vrij beroerde nachten over het algemeen en met 4 uur slaap op een werkdag trek ik dat toch wat minder. Van mij mag het dus gauw overgaan. Doorslapen doet ze sowieso niet maar een paar uur wakker in de nacht en dan een paar uur later weer komen is vrolijk of niet gewoon niet echt bevorderlijk voor je nachtrust ;) En ik klaag hier zelden dus mag ik ook wel en keer klagen dacht ik zo.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168590196
Ik heb een fluxus gehad (+/- 1 liter verloren) en daardoor ben ik nog wel slapjes. Ik denk dat als dat niet gebeurd was ik al weer buiten rond had gehuppeld, want verder gaat alles perfect eigenlijk. Gisteren ben ik voor het eerst even beneden geweest (weer douchen en plassen op de wc ipv boven op de po _O_ ) en vandaag ook weer even kort. Ik blijf verder nog wel in bed om mijn herstel te bevorderen, maar al met al gaat het erg goed!
pi_168590206
Gefeliciteerd Selv! Wat een moppie O+ en fijn dat N. haar zusje al zo lief vindt!
pi_168590246
Ohhh sel O+
*rammel*

Gefeliciteerd!

Chanty dat is ook een rotnacht
  woensdag 1 februari 2017 @ 14:08:18 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168590252
Wat een leukerd! Gefeliciteerd!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 1 februari 2017 @ 14:09:33 #209
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168590282
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:03 schreef Chanty het volgende:

[..]

Het is heel fijn dat ze niet alles bij elkaar krijst nee (wat ze ook wel een aantal nachten heeft gedaan) of gewoon aan het jammeren is. Maar we hebben nu al zo'n zes weken vrij beroerde nachten over het algemeen en met 4 uur slaap op een werkdag trek ik dat toch wat minder. Van mij mag het dus gauw overgaan. Doorslapen doet ze sowieso niet maar een paar uur wakker in de nacht en dan een paar uur later weer komen is vrolijk of niet gewoon niet echt bevorderlijk voor je nachtrust ;) En ik klaag hier zelden dus mag ik ook wel en keer klagen dacht ik zo.
Oh, ik lees nu mijn reactie terug en zo bedoel ik het dus niet ;) Klagen mag! Zo weinig slaap gedurende een langere periode is slopend.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:05 schreef Selvaria het volgende:
Ik heb een fluxus gehad (+/- 1 liter verloren) en daardoor ben ik nog wel slapjes. Ik denk dat als dat niet gebeurd was ik al weer buiten rond had gehuppeld, want verder gaat alles perfect eigenlijk. Gisteren ben ik voor het eerst even beneden geweest (weer douchen en plassen op de wc ipv boven op de po _O_ ) en vandaag ook weer even kort. Ik blijf verder nog wel in bed om mijn herstel te bevorderen, maar al met al gaat het erg goed!
OK, dat vraagt dus even tijd en geduld. Hands up voor voor het eerst beneden en op je eigen WC (alsjeblieft zeg..) *O*
pi_168590347
Selv O+ gefeliciteerd!

Quoi ook al zo'n lieve foto!

Wij hebben een oproep gekregen voor een tbc vaccinatie voor M. Had er helemaal niet bij stilgestaan, zal vast te maken hebben met dat man in Vietnam is geboren.
pi_168590901
Oooh Selv wat een prachtig mooi krakend vers kindje O+ schitterend! Neem de tijd om te herstellen hoor, fluxus is niet niks.

Wij gaan al bijna de laatste babymaand in. Tas is nog immer z'n vrolijke zelf, zeker nu hij doorheeft hoe hij moet gaan zitten. Helemaal in z'n nopjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168591347
Razz wat een grote vrolijkerd toch! O+ Hier ook ineens nog maar 5,5 week tot hun eerste verjaardag, wtf?! :o

Selvaria wat een prachtig vredig meisje (allemaal even rammelen hier hehe), klopt het dat ze een beetje geel ziet of zie ik dat verkeerd? Wat heftig die fluxus, hopelijk zet het herstel gauw door zodat je weer wat meer op de been kan zijn.

Chanty wat enorm pittig voor je, is even keertje een de nacht alles aan papa over laten of logeren een optie zodat je eens wat kan bijtanken? Heel stoer van je sollicitatie in ieder geval, ik hoop dat je het wordt!

Roomsnoes, heel vermoeiend maar ik moest wel lachen om je beschrijving. Verstoppen gaat toch ook veel beter in het donker haha.

Luna, goede stap hoor, een werkgever heeft er ook baat bij om een passende invulling van zijn vacature te hebben!

[ Bericht 0% gewijzigd door Madivi op 01-02-2017 15:27:22 ]
pi_168591498
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:57 schreef Madivi het volgende:
Selvaria wat een prachtig vredig meisje (allemaal even rammelen hier hehe), klopt het dat ze een beetje geel ziet of zie ik dat verkeerd? Wat heftig die fluxus, hopelijk zet het herstel gauw door zodat je weer wat meer op de been kan zijn.
Ja, dat blijft een beetje de vraag, was destijds bij N. ook zo. Mijn man is namelijk half Indisch maar met een flink gele ondertoon in zijn huid, de vraag is dus of het gewoon afkomst is of dat ze om een andere reden gelig ziet. :P Bij N. is dat destijds nooit verder gecheckt omdat haar oogwit er gewoon normaal uitzag. De vk komt als het goed is later vandaag nog even langs en die zal het ook wel weer willen beoordelen.
pi_168592214
Nou hopelijk valt het mee! Vaak trekt het vanzelf wel bij en als ze drinkt en poept dan komt t vast goed. Hier een mixje van allerlei entniciteiten, maar het bilirubine geel was toch wel anders dan t "gewone" huidskleur gelig.

Hoe vindt N het tot nu toe?
pi_168592410
Wát een prachtig meisje, Selv! O+

En misschien een stomme vraag, maar wat is een geschikt speelkleed om op te leren kruipen? M. doet serieuze pogingen maar het kleed dat we nu hebben is te zacht.
  woensdag 1 februari 2017 @ 15:52:11 #216
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168592673
Ik stelde die vraag gisteren (maar dan vanwege rollen etc) en kreeg loads of speelkledenlinkjes als reactie, Mies!

Al kruipen trouwens? Snellie die van jou :)
pi_168592778
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:52 schreef Quoi het volgende:
Ik stelde die vraag gisteren (maar dan vanwege rollen etc) en kreeg loads of speelkledenlinkjes als reactie, Mies!

Al kruipen trouwens? Snellie die van jou :)
Oh :') even teruglezen!
Nou ja, ze doet in ieder geval dappere pogingen :+
pi_168593856
Selvaria O+ mooi kindje, mooie naam O+ *O*.

Nu al beneden naar de wc vind ik een snelle score :o :D. Niet te hard van stapel lopen he ;).

emoticongalore

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:52 schreef Quoi het volgende:
Ik stelde die vraag gisteren (maar dan vanwege rollen etc) en kreeg loads of speelkledenlinkjes als reactie, Mies!
Haha ik dacht ook al, huh nog steeds over speelkleden?
  woensdag 1 februari 2017 @ 16:49:05 #219
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_168594106
Selvaria O+ en doe je nog wel rustig aan? :* en is N. Al een beetje gewend dat ze nu grote zus is?
pi_168594219
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:33 schreef Madivi het volgende:
Nou hopelijk valt het mee! Vaak trekt het vanzelf wel bij en als ze drinkt en poept dan komt t vast goed. Hier een mixje van allerlei entniciteiten, maar het bilirubine geel was toch wel anders dan t "gewone" huidskleur gelig.

Hoe vindt N het tot nu toe?
We houden sowieso vinger aan de pols. :)

N. vindt het allemaal reuze interessant en tegelijkertijd ook wel prima. Als L. in beeld is wil ze kusjes geven, knuffelen, aaien, haar eigen smerige speen in haar mond stoppen ( O+ :D ), maar als L. en ik boven zijn vermaakt ze zich prima met man/boekjes/dansen/tekenen/noem het maar, ze zeurt eigenlijk helemaal niet om mij. Ze doet het echt perfect. O+

Uni, ja, maar daar blijft het ook echt wel bij hoor. De rest van de dag gewoon lekker op bed. :)
  woensdag 1 februari 2017 @ 19:56:21 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168598746
Wat een mooi kindje selv O+. Welkom (terug) *O*.
KuikenGuppy
pi_168599734
Mooi kindje selv! Doe rustig aan, wel fijn dat je al even beneden bent geweest.
pi_168599820
Selvaria wow! O+ O+ O+

En Luna wat fijn van je baan, nu nog wel deze hele maand met je stomme collega's of kan je redelijk snel stoppen?
pi_168599827
Selv met je plaatje O+

Ik heb vandaag een extreem plakdagje ingelast met mn kleine muppet.
F was naar het KDV dus even alle aandacht voor haar.
Vanmorgen samen uitgeslapen, toen beneden op de bank 4 handen op 1 buik en Greys gekeken met haar op mijn buik.
Lekker in badje en lekker gemasseerd met olie en na de voeding lekker huid op huid gekroeld en samen in slaap gevallen.
Merk dat ik dat echt even nodig had.
Ben nu 5 weken na de bevalling en ben nogsteeds bezig met allerlei lichamelijke ongein qua complicaties etc van de bevalling.
Daardoor lukt het genieten van alles niet bepaald en sta ik nog in standje overleef.
pi_168601625
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:53 schreef Selvaria het volgende:

[..]

We houden sowieso vinger aan de pols. :)

N. vindt het allemaal reuze interessant en tegelijkertijd ook wel prima. Als L. in beeld is wil ze kusjes geven, knuffelen, aaien, haar eigen smerige speen in haar mond stoppen ( O+ :D ), maar als L. en ik boven zijn vermaakt ze zich prima met man/boekjes/dansen/tekenen/noem het maar, ze zeurt eigenlijk helemaal niet om mij. Ze doet het echt perfect. O+

Uni, ja, maar daar blijft het ook echt wel bij hoor. De rest van de dag gewoon lekker op bed. :)
Gheheh uitstapje van de dag ftw :D.
Klinkt cute zo'n grote zus O+.
  woensdag 1 februari 2017 @ 21:27:17 #226
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168602001
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:33 schreef BlueEyes het volgende:
Selv met je plaatje O+

Ik heb vandaag een extreem plakdagje ingelast met mn kleine muppet.
F was naar het KDV dus even alle aandacht voor haar.
Vanmorgen samen uitgeslapen, toen beneden op de bank 4 handen op 1 buik en Greys gekeken met haar op mijn buik.
Lekker in badje en lekker gemasseerd met olie en na de voeding lekker huid op huid gekroeld en samen in slaap gevallen.
Merk dat ik dat echt even nodig had.
Ben nu 5 weken na de bevalling en ben nogsteeds bezig met allerlei lichamelijke ongein qua complicaties etc van de bevalling.
Daardoor lukt het genieten van alles niet bepaald en sta ik nog in standje overleef.
Toevallig dacht ik net aan je. Je dag klinkt fijn zo O+. Je ongemakken niet -O-. Hopelijk wordt het snel beter :*.
KuikenGuppy
pi_168602957
Blue, wat rot. :*
  woensdag 1 februari 2017 @ 22:40:59 #228
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168604546
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:09 schreef Quoi het volgende:

[..]

Oh, ik lees nu mijn reactie terug en zo bedoel ik het dus niet ;) Klagen mag! Zo weinig slaap gedurende een langere periode is slopend.

That's ok :*

Razz dat is weinig baby meer :D Hij lijkt enorm groot zeg!

Blue vervelend die enorme nasleep ;( Hopelijk knap je snel verder op. Hoe vindt F. zijn zusje? O+

Madivi ik kan mijn man wel een nachtdienst laten doen maar dan moet ik toch een keer kolven en mij kennende word ik sowieso geregeld wakker. Ik ga ervan uit dat zodra die 4e tand door is, het weer beter wordt. En in het weekend probeer ik bij te slapen. Dat ik nu al drie weken half ziekig ben helpt ook gewoon niet mee. Al met al: vergeleken met Lucas is het allemaal peanuts :+ je went er alleen zo snel aan.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168606870
Selvaria wat een mooi meisje O+ en een prachtige naam ook. Gefeliciteerd

Blue -O- wat vervelend z'n nasleep.
Maar je dag klinkt heerlijk O+
Hoe is het met je blaasontsteking?

Chanty laat die tand maar snel door komen dan. Hopelijk slapen jullie snel weer beter.
Van mij mogen die tanden nog wel ff weg blijven bij Stijn :X

Luna *O* wat zal er dan een last van je schouders vallen als je daar weg bent

Madivi :o nog maar 5.5 week tot de eerste verjaardag? Jeetje wat gaat dat snel.
Weet je al meer over het verhuizen? En welke kant ga je dan op? Zat je nu in het zuiden?
pi_168608082
BE, wat goed dat je even zo'n knuffel dag hebt ingelast, ik kan me voorstellen dat je met alle fysieke ellende niet toe kwam aamn rustig genieten en binden met je kleintje.

Chanty, ik hoop voor je dat het tandje gauw door is zat je weer een beetje kan bijtanken!

Ikke, de verhuizing is richting familie.

[ Bericht 11% gewijzigd door Madivi op 02-02-2017 21:40:59 ]
  donderdag 2 februari 2017 @ 18:19:13 #231
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168619998
Ok, koken met Max in de draagzak en met een föhn in je andere hand. Het kan :7

En hij slaapt.
pi_168620453
Hoi! Ik heb een amateursvraag. *)

Mijn baby is duizend keer per nacht wakker maarrrr had daarentegen we de skill dat ie overdag voor een dutje makkelijk weg te leggen was en dan zo in slaap viel. Maar nu hij kan gaan staan, gaat hij steeds staan ipv slapen, ook al is hij beremoe. En het lijkt niet eens bewust maar meer op de automaat dat ie het doet! En dan kan hij niet meer gaan liggen.

's Avonds en 's nachts voed ik hem in slaap en dan gaat het wel, overdag lukt dat ook niet. Iemand nog tips? Of wachten tot hij snapt dat gaan liggen en gaan slapen SUPERCHILL is?
  donderdag 2 februari 2017 @ 18:45:31 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_168620590
Slaapt ie in een slaapzak?
disclaimer
pi_168620894
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 18:19 schreef Quoi het volgende:
Ok, koken met Max in de draagzak en met een föhn in je andere hand. Het kan :7

En hij slaapt.
Even heel nieuwsgierig hoor maar waarom heb jij een föhn in je hand tijdens het koken? :D

Hoera voor slaap!
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_168622347
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
Slaapt ie in een slaapzak?
Yes!
pi_168622666
Ha Svane dat doet Tas ook :D sukkels zijn het ook, die baby's :') . Mijn strategie is steeds teruggaan, terugleggen en zeggen "lekker slapen lieverd" en dan weer weggaan. Vanmiddag ongeveer 10x gedaan en toen had hij het door / was hij zo uitgeput dat hij geen zin meer had om weer te gaan staan.
pi_168622885
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 19:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha Svane dat doet Tas ook :D sukkels zijn het ook, die baby's :') . Mijn strategie is steeds teruggaan, terugleggen en zeggen "lekker slapen lieverd" en dan weer weggaan. Vanmiddag ongeveer 10x gedaan en toen had hij het door / was hij zo uitgeput dat hij geen zin meer had om weer te gaan staan.
Haha! Ja ik help hem dan ook met weer gaan liggen en het vertellen en hem welterusten wensen maar die knul snapt het echt nog niet! O-) dan blijf ik ook maar de 1000x terug tactiek hanteren. *O*
  donderdag 2 februari 2017 @ 20:24:48 #238
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168623863
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2017 18:57 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Even heel nieuwsgierig hoor maar waarom heb jij een föhn in je hand tijdens het koken? :D

Hoera voor slaap!
Een beetje white noise for instant sleep ;) Had het nog nooit geprobeerd maar werkte echt snel.

@Svane: Nog geen staande kerel hier, dus geen tip voor je. Succes. Lijkt me lastig.
  donderdag 2 februari 2017 @ 20:52:19 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168624871
Afzuigkap werkt ook Quoi :P.

Babysukkels, heerlijk O+.
KuikenGuppy
  donderdag 2 februari 2017 @ 21:01:48 #240
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168625295
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 20:52 schreef Burdie het volgende:
Afzuigkap werkt ook Quoi :P.

Babysukkels, heerlijk O+.
Die is kapot :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')