ik lees het ja..quote:
Jij weet. eerste les toen ik op mezelf ging wonen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon logisch he.
Ook geen afwasmiddel gebruiken. Dat vreet aan de anti-aanbaklaag.
voor elke pan een aparte kop.. heb alleen het begin gelezen..quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:31 schreef karr-1 het volgende:
Vogels in de keuken? Bakken van zuurkool?
Dat is wel slecht ja.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is al heel lang bekend van teflon. Vogels zijn wat gevoeliger dan mensen, zoals men in mijnbouw al heel lang weet.
Teflon is gewoon niet geschikt voor heet bakken. Kennelijk rekent de AH dat niet tot het normaal gebruik. Ik zou zeggen dat de waarschuwing wel wat duidelijker mag, en bij een wok nergens op slaat. Normaal gebruik van een wok is namelijk heet bakken, daar is het een wok voor.
quote:Zij heeft thuis vogels, die 'gewoon' in de boom zitten, in huis.
quote:Ben enorm verdrietig het waren mijn kindjes en in een kwestie van een kwartier mijn kindertjes dood.
Oh noes, dat is dan wel sneuquote:Op donderdag 26 januari 2017 13:00 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee, is algemeen bekend.
https://www.parkietenfreak.nl/a-teflon.php
https://vogelverenigingav(...)iftiging-bij-vogels/
zouden de mensen stemmen op de pvdd? en met voorbedachte rade gehandeld hebben?quote:
vind ik een gewaagde maar ook wel terechte opmerking.. al is V&B geen slecht merk..quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:43 schreef Dance99Vv het volgende:
Denken dat je met pannenzegeltjes kwaliteitspannen krijgt bij een kruidenier.
ja, maar het is beter als je gewoon je reet afveegtquote:Op donderdag 26 januari 2017 13:47 schreef Zolderkamer het volgende:
Werken ze ook tegen muggen en vliegen?
Met een pan?quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja, maar het is beter als je gewoon je reet afveegt
Net van het vuur?quote:
De meeste Nederlanders doen toch alleen aan sudderwokken in olijfolie (wel extra vierge hoor!), dus dan maakt het niks uit. Maar ja, de verkoper moet rekening houden met mensen die wel kunnen koken en weten waar een wok toe dient.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is wel slecht ja.
Villeroy & Boch kan het blijkbaar beter bij schijtpotten houden.
In een uitzending van de smaakpolitie hing er in een restaurant zo'n vliegenvanger boven het fornuis.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:47 schreef Zolderkamer het volgende:
Werken ze ook tegen muggen en vliegen?
Een goeie pan heeft een melding in het midden dat het te warm wordt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:56 schreef 111210 het volgende:
Ik denk dat 99% van de mensen niet met pannen kan omgaan, als je die teflon pannen op standbe max zet dan is het niet zo gek dat die chemische zooi smelt ( volgens mij mogen ze niet warmer dan 300 graden worden)
Zal wel een partij zijn die niet aan de kwaliteits-eisen van V&B zelf voldeed.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:48 schreef Onnoman het volgende:
[..]
vind ik een gewaagde maar ook wel terechte opmerking.. al is V&B geen slecht merk..
misschien nu wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |