abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168464223
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 10:02 schreef Logician2.0 het volgende:

Wbt keizersnede ben ik daar stiekem heel erg bang voor... niet voor de operatie maar voor de binding/bv het lijkt mij zoo erg om niet je baby direct 24/7 bij je te hebben... ;(
Bedoel je dragen, of ben je bang dat de baby niet bij je op de kamer mag blijven? Of...?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168464293
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:18 schreef Messina het volgende:

[..]

Bedoel je dragen, of ben je bang dat de baby niet bij je op de kamer mag blijven? Of...?
Bang niet direct aan te kunnen leggen, en bang de baby niet bij mij op de kamer te mogen houden. Ik zou serieus gek worden denk ik :@
pi_168464335
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:17 schreef Thistleweed het volgende:
Mooi, ik ben dus niet de enige die na de 40 weken wel prima vind :D Was gisteren ook helemaal een beetje van de rel toen ik me bedacht dat de beeb ook best eerder zou kunnen komen. (En toen ging ik nadenken over vroeg geboortes en vanaf daar ging het helemaal krom in mijn hoofd 8)7 )
ik ging ook gewoon uit van minimaal 39 weken, tot ik dus droomde dat ze veel eerder kwam :+
Toen ging ik in de paniek idd _O-

Maar goed, zennnn nu, morgen 37 weken en het einde van de klusjes is in zicht *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168464406
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:24 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Bang niet direct aan te kunnen leggen, en bang de baby niet bij mij op de kamer te mogen houden. Ik zou serieus gek worden denk ik :@
Als je een ruggenprik krijgt, kan de baby eventueel direct aan de borst (mocht 'ie daar behoefte aan hebben), dus nog in de operatiekamer.
Baby wordt in principe alleen uit je kamer genomen als je daar zelf om vraagt (als je bijv. écht even een uurtje moet slapen omdat je je echt erg ziek voelt of #vul-maar-in-welke-reden).

Bij een spoedkeizersnede kan het zijn dat de baby eerst aan vader wordt gegeven (na het nakijken), maar zodra jij gehecht bent ligt de baby in jouw armen. O+

Als je onder volledige narcose moet om welke reden dan ook duurt het wel een uurtje voor je naar de baby mag, je moet immers ontwaken e.d. Vaak open je dan je ogen in de verkoeverkamer, er hangt daar een polaroid van je baby. En je kunt alleen nog maar wazig zien en scheel kijken, maar je kan de baby alvast zien O+

Dit zijn overigens allemaal dingen die je straks in het ziekenhuis kunt bespreken, hoor :Y
Maar er komen geen baby-snatchers om je baby bij je weg te houden! Zo snel mogelijk bij mama zijn is het best voor baby én mama!
pi_168464422
Thx dat klinkt heel erg geruststellend! O+
pi_168464502
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:21 schreef Logician2.0 het volgende:
Jaaa dat wist de mevrouw van de kraamzorg mij net te vertellen, ze draaien hier nu net een pilot met gentle sectio, een enorme geruststelling O+
Hey wat fijn! :*

Kom niet echt aan bijlezen toe. :@ Enorm drukke week. Wel alleen maar leuke dingen. O+
pi_168464673
Kun je ook niet regelen dat je man met baby op de verkoeverkamer zal zijn als je wakker wordt?
pi_168466024
Dan zijn er straks weer 5 llm. Voor mijn gevoel zijn er al in geen eeuwigheid meer babytjes geboren, ben benieuwd wie er straks als eerste is O+
  vrijdag 27 januari 2017 @ 14:03:16 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_168466300
Oh nee ik hoop eigenlijk ook op 41 weken hoor :Y moet nog zat doen en ik wil nog series bingen en maart is makkelijker uit te spreken in het engels dan februari :Y)
(Ik spreek vloeiend engels maar February en Worcestershire krijg ik niet mijn strot uit :'))
disclaimer
pi_168466478
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:34 schreef Logician2.0 het volgende:
Thx dat klinkt heel erg geruststellend! O+
Mijn eerste spoedsectio was ik binnen een half uur na geboorte al terug op de kamer.
Vriend lag lekker met ontbloot bovenlichaam en kleine F op zich en ik kreeg F meteen overgeheveld.
Hop aan de borst en het was goed.

Mijn tweede spoedkeizersnede had een complicatie (voor er paniek komt; een zeer weinig voorkomende!)
Hierdoor moesten we wachten op een andere arts en raakte de ruggeprik uitgewerkt en moest ik alsnog onder algehele narcose.
Bijna 3 uur na de geboorte was ik terug op mijn kamer (na eerst verkoever, daar was ik écht niet toe aan een baby net wakker en suf en duf) en lag vriend met kleine J al die tijd op zijn borst.
Ik kreeg haar meteen huid op huid bij me en zelfde verhaal als bij haar broer.

Ik heb geen nadelige gevoelens bij beide overgehouden qua hechting
pi_168466550
Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan, SQ. Nu wil ik graag 2,5 week over tijd bevallen :P

Hier happy hormones!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168466610
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:15 schreef marel88 het volgende:
Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan, SQ. Nu wil ik graag 2,5 week over tijd bevallen :P

Hier happy hormones!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuteeee O+
Ik ben helemaal verliefd op die groenige Noppies spullen! :Y
  vrijdag 27 januari 2017 @ 14:18:50 #113
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_168466633
Hier een keizersnede onder algehele narcose en niets geen polaroid op de verkoever maar een eega met een baby waarbij ik gezegd heb dat hij maar naar huis moest gaan en de baby terug moest naar haar ouders want ik had geen kind gekregen. Echt van morfine ga ik hele rare dingen doen.
If you can dream it, you can do it...
  vrijdag 27 januari 2017 @ 14:21:32 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_168466710
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:18 schreef Books1 het volgende:
Hier een keizersnede onder algehele narcose en niets geen polaroid op de verkoever maar een eega met een baby waarbij ik gezegd heb dat hij maar naar huis moest gaan en de baby terug moest naar haar ouders want ik had geen kind gekregen. Echt van morfine ga ik hele rare dingen doen.
dit stelt wel gerust idd :P

Fijn zo marel! Je kunt zien dat het geslacht nog onbekend is :D
disclaimer
pi_168467561
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:18 schreef Books1 het volgende:
_O-

Wat bijzonder dat je man op de verkoever mocht O+
Zal wel per ziekenhuis verschillen, haha.

Persoonlijk heb ik zo'n bijwerking van morfine niet gehad _O-
  vrijdag 27 januari 2017 @ 15:03:25 #116
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_168467627
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:59 schreef Messina het volgende:

[..]

_O-

Wat bijzonder dat je man op de verkoever mocht O+
Zal wel per ziekenhuis verschillen, haha.

Persoonlijk heb ik zo'n bijwerking van morfine niet gehad _O-
Ja ik en morfine is niet zo'n combi hahaha...

Dit was in het oude GHZ en hij mocht ook vanachter het raam toekijken in een mooi blauw apepakkie.

Het was een keizersnede met veel complicaties zullen we maar zeggen daarom was hij overal bij.

[ Bericht 4% gewijzigd door Books1 op 27-01-2017 15:09:36 ]
pi_168467735
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:03 schreef Books1 het volgende:

[..]

Ja ik en morfine is niet zo'n combi hahaha...

Dit was in het oude GHZ en hij mocht ook vanachter het raam toekijken in een mooi blauw apepakkie.

Het was nogal penibel voor dochter en vooral voor mij waarbij er bij voorbaat al gezegd werd dat het allemaal heel nipt was/werd dus vandaar dat hij er helemaal bij mocht zijn. Gelukkig goed gekomen.
Fijn dat het allemaal goed is gekomen O+

Sommige dingen heb je niet in de hand. Een 'normale' bevalling kan net zo goed uitlopen op een spoedkeizersnede, en bij een spoedje gaan dingen sowieso wat anders dan bij een geplande keizersnede.

Heb je nog leuke ouders gevonden voor je dochter? :P :*
pi_168467875
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nee ik hoop eigenlijk ook op 41 weken hoor :Y moet nog zat doen en ik wil nog series bingen en maart is makkelijker uit te spreken in het engels dan februari :Y)
(Ik spreek vloeiend engels maar February en Worcestershire krijg ik niet mijn strot uit :'))
Doet me denken aan

:P
  vrijdag 27 januari 2017 @ 15:15:55 #119
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_168467884
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:09 schreef Messina het volgende:

[..]

Fijn dat het allemaal goed is gekomen O+

Sommige dingen heb je niet in de hand. Een 'normale' bevalling kan net zo goed uitlopen op een spoedkeizersnede, en bij een spoedje gaan dingen sowieso wat anders dan bij een geplande keizersnede.

Heb je nog leuke ouders gevonden voor je dochter? :P :*
Zeker de leukste ever en ze had er ook nog een leuke grote zus bij ook :-).

Het werd een geplande ks omdat er een cardioteam voor mij bij was en ook nodig bleek omdat mij hartslag boven de 200 bleef en daar wilde ikzelf niet bij zijn zeg maar dus onder algehele narcose en mijn man is met dochter meegegaan zodra ze geboren was. Overigens ondanks de ks met een tuutje op de hoofd omdat ze zo hoog lag :')
pi_168467997
Ik had een spoedkeizersnede en toen baby beademd was en alles goed met haar was, werd ze op mijn borst gelegd, nog tijdens het hechten O+ Zo hebben we gelegen tot mijn buik dicht was (daarna vervoer naar de kamer in een couveuse = standaard).
Bespreek alles wat je wil en zorg dat je vriend het kan vertellen als jij het even niet kunt. Succes :*
  vrijdag 27 januari 2017 @ 15:26:07 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_168468129
quote:
ja precies dit _O-
disclaimer
pi_168468232
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, wat heeft Worcestershire net je bevalling te maken? :D

Weten jullie nog van dat babywasje als laatste afstreepitem? Mijn lieve man ging de wasmachine even schoonmaken, oftewel een potje HG erin gooien. En niet bedenken dat je dan ook het zeepbakje en de rubbers moet schoonmaken. Maar wel alle lichte babywas in de machine gooien. Nu is die hele was bedekt met bruin-zwarte smurrie en heeft een tweede waspoging nog niks verbeterd :'(
  vrijdag 27 januari 2017 @ 15:33:43 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_168468256
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:32 schreef WupWup het volgende:

[..]

Maar, wat heeft Worcestershire net je bevalling te maken? :D

Weten jullie nog van dat babywasje als laatste afstreepitem? Mijn lieve man ging de wasmachine even schoonmaken, oftewel een potje HG erin gooien. En niet bedenken dat je dan ook het zeepbakje en de rubbers moet schoonmaken. Maar wel alle lichte babywas in de machine gooien. Nu is die hele was bedekt met bruin-zwarte smurrie en heeft een tweede waspoging nog niks verbeterd :'(
Nou ja dat brandende gevoel als dat hoofdje staat... :')

Oh dat is echt heel erg funest voor je hormonen ja :'( hoe gaat hij het oplossen? :Y)
disclaimer
pi_168468391
Oh nee, wupwup! En nu?
pi_168468411
Wup :o kun je dat überhaupt nog er uit krijgen??
pi_168468469
Oh nee! Balen! /mild uitgedrukt ;(
pi_168468999
Ik heb echt geen idee of dit een gebed zonder end is. Nu de derde waspoging, ander programma, een tik warmer en zonder wasmiddel. We gaan het meemaken. De items die maar op 30 graden mogen, ga ik wel op de hand proberen.
pi_168469109
Oh neeeeee wup! :o
Ossengalzeep?
pi_168469479
Wup! De horror :o Ik hoop echt dat je het nog schoon krijgt. Vent zou zoiets ook gerust doen :(
Hier gng het na de KS ook soepeltjes. Moest wel de IC op omdat het een spoed KS was en 's nachts. Maar vent heeft al die tijd gekroeld met jochie O+

Oh ennuh...
We hebben een naam! Mijn gekozen naam O+
pi_168469651
Sjenientje. O+

Wup! :o
pi_168469798
Ai, Wup, das geen happy hormones...
pi_168469972
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 16:32 schreef Hilzillah het volgende:
Wup! De horror :o Ik hoop echt dat je het nog schoon krijgt. Vent zou zoiets ook gerust doen :(
Hier gng het na de KS ook soepeltjes. Moest wel de IC op omdat het een spoed KS was en 's nachts. Maar vent heeft al die tijd gekroeld met jochie O+

Oh ennuh...
We hebben een naam! Mijn gekozen naam O+
Yay voor een naam! *O*

Ps: Dit :P
  vrijdag 27 januari 2017 @ 17:00:21 #133
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168469993
Wup :o Wat een horror voor de hormonen/nesteldrang :'(

*O* voor de naam Hillz!

Kazy, hoe was de pretecho? Ik vind het leuk dat we zo gelijk opgaan, wij gaan morgen namelijk voor de pretecho O+
  vrijdag 27 januari 2017 @ 17:03:39 #134
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168470040
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 16:59 schreef Messina het volgende:

[..]

Yay voor een naam! *O*

Ps: Dit :P
Logisch. Als vent geen input levert op de lijstjes, mag hij ook geen input leveren bij de definitieve keuze :{w
En anders gaan we gewoon huilen :P
Hormonen O+

Hier trouwens een man in het onderwijs. Die wijst alles bij voorbaat al af ;(
pi_168470098
WupWup. Ik zie nu zo'n scene voor me. :') .

"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168470200
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:03 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Logisch. Als vent geen input levert op de lijstjes, mag hij ook geen input leveren bij de definitieve keuze :{w
En anders gaan we gewoon huilen :P
Hormonen O+

Hier trouwens een man in het onderwijs. Die wijst alles bij voorbaat al af ;(
De input van mijn man zijn namen die ik nooit aan mijn kind zou willen geven.

Vladimir, Flavio, Edmond...

:{
pi_168471031
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:11 schreef Messina het volgende:

[..]

De input van mijn man zijn namen die ik nooit aan mijn kind zou willen geven.

Vladimir, Flavio, Edmond...

:{
Oh man stop!! Het is dat zijn ouders nog steeds wonen in het huis waar hij geboren is. Want anders had ik best gelooft dat dat adres My big fat gipsy trailer nummer 6 was hoor :')

Diablo... Serieus. Echt hij wilde Senn Diablo noemen :'( :'(
En toen ik vertelde dat el Diablo duivel betekende, wilde hij het niet geloven...

Note: Hij heeft uiteindelijk na veel bonje (15% van de stellen) de naam Senn O+ bedacht.(en toen kwam drie dagen na mijn Senn, de Senn van Jan Smit. Doei awesome originele naam.
pi_168471282
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:07 schreef Franny_G het volgende:

[ afbeelding ]
Nou, inderdaad :o zo zou ik ook staan, met vuur in mn ogen

Qua naam moet het gewoon een meisje zijn. Daarbij is het de uitdaging welke we het allerállerleukst vinden tussen al die leuke namen. Bij een jongen komen we niet op een naam die we echt geweldig leuk vinden. Gewoon geen :')
  vrijdag 27 januari 2017 @ 18:26:26 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_168471400
Is diablo niks, Skittles?
Bekt ook lekker met Lou :Y
disclaimer
pi_168471464
Diablo _O- x 10

Meisjesnaam hadden we binnen een paar dagen. Bam, goede naam.
Jongensnamen zijn veel moeilijker vind ik :')

Senn is een mooie naam O+
Wij hebben al een Senna in de familie. En zo vallen namen dus links en rechts af :P

*edit*
Bam is niet de naam. :')
pi_168473379
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Is diablo niks, Skittles?
Bekt ook lekker met Lou :Y
Indien zelfde karakter wordt dat waarschijnlijk toch wel de roepnaam :+
pi_168473739
Wupwup nooooos :o

Stroopwafel: Leuk dat je morgen ook een pretecho hebt. De echo was in ieder geval leuk! Ze hadden ook veel betere apparatuur dan waar we de medische echo's doen. Veel scherper beeld en we hebben natuurlijk gewoon 20 minuten kunnen babyloeren O+

Geslacht weten we nu ook, maar willen we eerst aan de oma's en opa vertellen (die denken dat we het net als de vorige keer geheim houden, dus dat wordt een leuke verrassing :D ).
pi_168474255
Update: de laatste wasbeurt heeft flink verschil gemaakt *O* er zitten nog een paar kleertjes tussen met vlekken, maar dat moet ik morgen in daglicht even goed bekijken.

Diablo en Bam :D
pi_168474445
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:15 schreef Thistleweed het volgende:
Geen ervaring met winterbaby's maar vond het fijn om de baby bloot op bloot, op mijn borst te hebben liggen met een warm dekentje erover O+

En heb je dit wolletje al gezien? http://www.littleshoparou(...)ollen-slaapzak-ecru/
En deze http://www.littleshoparou(...)n-tuinbroek-naturel/ (daar woonde de tweede echt in toen ze een maand of 6 was)
En van die snoezige wol/zijde strikmutsjes O+
Zo'n mutsje ligt al klaar, en ook een schapenvachtje. Die slaapzak is een goede tip, dank! En ik wil nog een lekker dekentje...

Goed nieuws, Wup! Duimen voor de laatste vlekken.

En Diablo, wat een creatieve mannen hebben jullie... Wij zijn nog niet uit de jongensnaam }:|
pi_168474488
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 17:07 schreef Franny_G het volgende:

[ afbeelding ]

;)
pi_168474601
Fijn! Hopelijk krijg je alle vlekjes eruit! *O*

*Edit*

Mijn man heeft net zonder vragen een nieuwe droger voor me gekocht op verzoek.
Nu vraag ik me af wat er binnenkort voor pakket voor hem wordt afgeleverd. :')
pi_168475263
Diablo _O-

Vriend is weer thuis *O* kunnen we weer verder bomen over de naam :')
pi_168477877
Oh wupwup wat fijn! *O*

En als ik ooit een jongens tweeling krijg ga ik Bam&Diablo overwegen >:)
pi_168478272
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 21:49 schreef tombolafan het volgende:
Oh wupwup wat fijn! *O*

En als ik ooit een jongens tweeling krijg ga ik Bam&Diablo overwegen >:)
Ik dacht aan Bam & Grote-Vuurbal. O+
pi_168480301
Oeh Messina, daar zou ik ook zeer achterdochtig van worden!

Wup, gelukkig maar dat je kleding weer een beetje vlekloos wordt. Wat een nachtmerrie!

Diablo O+

Ik zit me steeds af te vragen waarom ik in hemelsnaam dacht dat een tweede een goed idee was :') zieke baby, zelf belabberd van de zwangerschap en dat allemaal omdat ik zonodig een tweede wil. Dus ja hoi, ik heb hormonen :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')