Bedoel je dragen, of ben je bang dat de baby niet bij je op de kamer mag blijven? Of...?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:02 schreef Logician2.0 het volgende:
Wbt keizersnede ben ik daar stiekem heel erg bang voor... niet voor de operatie maar voor de binding/bv het lijkt mij zoo erg om niet je baby direct 24/7 bij je te hebben...
Bang niet direct aan te kunnen leggen, en bang de baby niet bij mij op de kamer te mogen houden. Ik zou serieus gek worden denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Bedoel je dragen, of ben je bang dat de baby niet bij je op de kamer mag blijven? Of...?
ik ging ook gewoon uit van minimaal 39 weken, tot ik dus droomde dat ze veel eerder kwamquote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:17 schreef Thistleweed het volgende:
Mooi, ik ben dus niet de enige die na de 40 weken wel prima vindWas gisteren ook helemaal een beetje van de rel toen ik me bedacht dat de beeb ook best eerder zou kunnen komen. (En toen ging ik nadenken over vroeg geboortes en vanaf daar ging het helemaal krom in mijn hoofd
)
Als je een ruggenprik krijgt, kan de baby eventueel direct aan de borst (mocht 'ie daar behoefte aan hebben), dus nog in de operatiekamer.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:24 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Bang niet direct aan te kunnen leggen, en bang de baby niet bij mij op de kamer te mogen houden. Ik zou serieus gek worden denk ik
Hey wat fijn!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:21 schreef Logician2.0 het volgende:
Jaaa dat wist de mevrouw van de kraamzorg mij net te vertellen, ze draaien hier nu net een pilot met gentle sectio, een enorme geruststelling
Mijn eerste spoedsectio was ik binnen een half uur na geboorte al terug op de kamer.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:34 schreef Logician2.0 het volgende:
Thx dat klinkt heel erg geruststellend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:15 schreef marel88 het volgende:
Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan, SQ. Nu wil ik graag 2,5 week over tijd bevallen![]()
Hier happy hormones!CuteeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben helemaal verliefd op die groenige Noppies spullen!
Je raekt an de dinge geweun.
dit stelt wel gerust iddquote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:18 schreef Books1 het volgende:
Hier een keizersnede onder algehele narcose en niets geen polaroid op de verkoever maar een eega met een baby waarbij ik gezegd heb dat hij maar naar huis moest gaan en de baby terug moest naar haar ouders want ik had geen kind gekregen. Echt van morfine ga ik hele rare dingen doen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:18 schreef Books1 het volgende:
Hier een keizersnede onder algehele narcose en niets geen polaroid op de verkoever maar een eega met een baby waarbij ik gezegd heb dat hij maar naar huis moest gaan en de baby terug moest naar haar ouders want ik had geen kind gekregen. Echt van morfine ga ik hele rare dingen doen.
Ja ik en morfine is niet zo'n combi hahaha...quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:59 schreef Messina het volgende:
[..]![]()
Wat bijzonder dat je man op de verkoever mocht![]()
Zal wel per ziekenhuis verschillen, haha.
Persoonlijk heb ik zo'n bijwerking van morfine niet gehad
Fijn dat het allemaal goed is gekomenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:03 schreef Books1 het volgende:
[..]
Ja ik en morfine is niet zo'n combi hahaha...
Dit was in het oude GHZ en hij mocht ook vanachter het raam toekijken in een mooi blauw apepakkie.
Het was nogal penibel voor dochter en vooral voor mij waarbij er bij voorbaat al gezegd werd dat het allemaal heel nipt was/werd dus vandaar dat hij er helemaal bij mocht zijn. Gelukkig goed gekomen.
Doet me denken aanquote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nee ik hoop eigenlijk ook op 41 weken hoormoet nog zat doen en ik wil nog series bingen en maart is makkelijker uit te spreken in het engels dan februari
(Ik spreek vloeiend engels maar February en Worcestershire krijg ik niet mijn strot uit)
Zeker de leukste ever en ze had er ook nog een leuke grote zus bij ook :-).quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:09 schreef Messina het volgende:
[..]
Fijn dat het allemaal goed is gekomen![]()
Sommige dingen heb je niet in de hand. Een 'normale' bevalling kan net zo goed uitlopen op een spoedkeizersnede, en bij een spoedje gaan dingen sowieso wat anders dan bij een geplande keizersnede.
Heb je nog leuke ouders gevonden voor je dochter?![]()
ja precies ditquote:
Maar, wat heeft Worcestershire net je bevalling te maken?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nee ik hoop eigenlijk ook op 41 weken hoormoet nog zat doen en ik wil nog series bingen en maart is makkelijker uit te spreken in het engels dan februari
(Ik spreek vloeiend engels maar February en Worcestershire krijg ik niet mijn strot uit)
Nou ja dat brandende gevoel als dat hoofdje staat...quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:32 schreef WupWup het volgende:
[..]
Maar, wat heeft Worcestershire net je bevalling te maken?![]()
Weten jullie nog van dat babywasje als laatste afstreepitem? Mijn lieve man ging de wasmachine even schoonmaken, oftewel een potje HG erin gooien. En niet bedenken dat je dan ook het zeepbakje en de rubbers moet schoonmaken. Maar wel alle lichte babywas in de machine gooien. Nu is die hele was bedekt met bruin-zwarte smurrie en heeft een tweede waspoging nog niks verbeterd
Yay voor een naam!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 16:32 schreef Hilzillah het volgende:
Wup! De horrorIk hoop echt dat je het nog schoon krijgt. Vent zou zoiets ook gerust doen
![]()
Hier gng het na de KS ook soepeltjes. Moest wel de IC op omdat het een spoed KS was en 's nachts. Maar vent heeft al die tijd gekroeld met jochie![]()
Oh ennuh...
We hebben een naam! Mijn gekozen naam![]()
Logisch. Als vent geen input levert op de lijstjes, mag hij ook geen input leveren bij de definitieve keuzequote:
De input van mijn man zijn namen die ik nooit aan mijn kind zou willen geven.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:03 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Logisch. Als vent geen input levert op de lijstjes, mag hij ook geen input leveren bij de definitieve keuze![]()
En anders gaan we gewoon huilen
Hormonen![]()
Hier trouwens een man in het onderwijs. Die wijst alles bij voorbaat al af
Oh man stop!! Het is dat zijn ouders nog steeds wonen in het huis waar hij geboren is. Want anders had ik best gelooft dat dat adres My big fat gipsy trailer nummer 6 was hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:11 schreef Messina het volgende:
[..]
De input van mijn man zijn namen die ik nooit aan mijn kind zou willen geven.
Vladimir, Flavio, Edmond...
Nou, inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:07 schreef Franny_G het volgende:
WupWup. Ik zie nu zo'n scene voor me..
[ afbeelding ]
Indien zelfde karakter wordt dat waarschijnlijk toch wel de roepnaamquote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Is diablo niks, Skittles?
Bekt ook lekker met Lou
Zo'n mutsje ligt al klaar, en ook een schapenvachtje. Die slaapzak is een goede tip, dank! En ik wil nog een lekker dekentje...quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:15 schreef Thistleweed het volgende:
Geen ervaring met winterbaby's maar vond het fijn om de baby bloot op bloot, op mijn borst te hebben liggen met een warm dekentje erover![]()
En heb je dit wolletje al gezien? http://www.littleshoparou(...)ollen-slaapzak-ecru/
En deze http://www.littleshoparou(...)n-tuinbroek-naturel/ (daar woonde de tweede echt in toen ze een maand of 6 was)
En van die snoezige wol/zijde strikmutsjes
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:07 schreef Franny_G het volgende:
WupWup. Ik zie nu zo'n scene voor me..
[ afbeelding ]
Ik dacht aan Bam & Grote-Vuurbal.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:49 schreef tombolafan het volgende:
Oh wupwup wat fijn!
En als ik ooit een jongens tweeling krijg ga ik Bam&Diablo overwegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |