Nieuwe versie is een stuk kleiner. Die kon ik ook makkelijk via aliexpress vinden. Wel ietsjes duurder dan bij Amazon, maar daar kan ik in ieder geval wel betalen.quote:Op zondag 26 februari 2017 00:24 schreef psycoxl het volgende:
[..]
https://www.amazon.de/gp/(...)h492G-YFL&ref=plSrch
Hier is ie nog.
Edit: dit schijnt de nieuwe versie te zijn. Heeft in iedergeval volgens de reviews auto on en auto connect. En hij is super cheap. https://www.amazon.co.uk/(...)yNfdz4lTL&ref=plSrch
Er zijn ook een hoop clones van, ik heb er op een aantal webshops al 1 besteld, maar geen enkele komt in de buurt van m'n eerste. Altijd is er wel ergens een (digitale) ruis te horen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:19 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
lastig te krijgen helaas. lijkt niet meer gemaakt te worden. vond het wel op vage sites, ga nog verder zoeken naar een goede plek om het te kopen. Dank je voor de hulp.
Ik heb de link nog terug kunnen vinden : https://itunes.apple.com/(...)ang/id931168730?mt=8quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:19 schreef davedavy het volgende:
[..]
Welke app gebruik jij dan? En zijn het ook de eerste generaties? Die zonder IR dus?
Ah ok. Ik heb er eentje via AliExpress gekocht. De nieuwe versie ofzo. Hoop dat die het goed gaat doen, ben erg benieuwd.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:37 schreef dodge_911 het volgende:
oop clones van, ik heb er op een aantal webshops al 1 besteld, maar geen enkele komt in de buurt van m'n eerste. Altijd is er wel ergens een (digitale) ruis te horen.
En? Al kunnen proberen?quote:Op zondag 26 februari 2017 17:31 schreef Iemand91 het volgende:
Vorige week woensdag besteld bij Gearbest, gisteren al bezorgd. Heel netjes.
[ link | afbeelding ]
Bluedio T3 Plus Bluetooth Headphones by Iemand91, on Flickr
Deze week uitproberen. Op Tweakers was ook wat interesse dus zal daar wel een kleine review o.i.d. plaatsen.quote:
Let me know hoe het klinkt! Ben zeer benieuwdquote:Op zondag 26 februari 2017 17:31 schreef Iemand91 het volgende:
Vorige week woensdag besteld bij Gearbest, gisteren al bezorgd. Heel netjes.
[ link | afbeelding ]
Bluedio T3 Plus Bluetooth Headphones by Iemand91, on Flickr
Vandaag in huis. Qua geluidskwaliteit heb ik weinig kennis, of ik nu rock, pop, metal luister het klinkt allemaal goed. Maar de pasvorm vind ik drie keer niks. De oordopjes blijven niet goed zitten in mijn oren en vallen er zo uit. Had ik kunnen weten op voorhand maar ik was benieuwd of het wel wat is. Qua geluid ja, qua vorm nee dus.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De mijne zijn vandaag verzonden. Ben benieuwd naar de kwaliteit.
Die dopjes kan je eventueel wel nog oplossen met ze te vervangen door van die custom foam dopjes. Wellicht komt dat de pasvorm wel ten goede.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vandaag in huis. Qua geluidskwaliteit heb ik weinig kennis, of ik nu rock, pop, metal luister het klinkt allemaal goed. Maar de pasvorm vind ik drie keer niks. De oordopjes blijven niet goed zitten in mijn oren en vallen er zo uit. Had ik kunnen weten op voorhand maar ik was benieuwd of het wel wat is. Qua geluid ja, qua vorm nee dus.
Hmm, er zaten wel van die stoffen kussentjes bij. Maar die zag ik eerst over het hoofd dus de eerste test was zonder de meegeleverde accessoires. Met die stoffen dingen eromheen gaf het al meer grip. Toch blijf ik in-ear fijner vinden.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:26 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Die dopjes kan je eventueel wel nog oplossen met ze te vervangen door van die custom foam dopjes. Wellicht komt dat de pasvorm wel ten goede.
Gaat over de Monks?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm, er zaten wel van die stoffen kussentjes bij. Maar die zag ik eerst over het hoofd dus de eerste test was zonder de meegeleverde accessoires. Met die stoffen dingen eromheen gaf het al meer grip. Toch blijf ik in-ear fijner vinden.
Echte goede custom foam dopjes kosten een veelvoud van deze headphones![]()
Ja, het gaat om de VE Monks. Neuh, verre vanquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gaat over de Monks?
Bij mij zitten ze juist meer dan prima. Zeker hele grote oren?
Ik draag ze wel met foamdopjes, niet die er bij zaten want die gaan nogal snel stuk. Had nog een set dikkere liggen.
Het grote voordeel van de Monks vind ik dat ze niet al het geluid van buiten wegfilteren als je ze in het verkeer in hebt. Ik besef me dat dat voor velen juist een nadeel is, maar wel veiliger op de racefiets. Met mijn Xiaomi's hoorde ik echt nog geen ambulance als die achter me reed.
Heb je foto's na montage?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Onlangs deze gekocht
https://www.aliexpress.co(...)-H9/32756919654.html
fucking sweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |