Italië gaan die cijfers wel omhoog denk ik als meer clubs daar het voorbeeld van Juventus volgen en modernere, compacte stadions bouwen. In Frankrijk hebben ze volgens mij meer interesse in rugby.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een wonder dat we nog rond de cijfers van Italië en Frankrijk zitten qua gemiddeld toeschouwersaantal, dat verschil gaat de komende jaren steeds groter worden. Nu alles zo makkelijk te zien is op Ziggo/FOX, inclusief de buitenlandse competities, ben je als liefhebber bijna gek als je nog naar het stadion gaat. Alleen de echte supporters en dagjesmensen bij de grote clubs blijven over.
Dit vind ik leukquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een walgelijke UI heb jij zeg, godtyfus
Absoluut.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent er verantwoordelijk voor?
26 juli is ie weg.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een walgelijke UI heb jij zeg, godtyfus
Sowquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik toch een beetje trots op je.
Niets kan tippen aan een bezoek aan het stadion wat mij betreft, maar mensen lijken gewoon hun fanatisme iets te verliezen nu Nederland definitief is afgehaakt in Europa en het niveau bijna alleen maar omlaag gaat. Als je dan makkelijk naar de absolute wereldsterren in Spanje en Engeland kan kijken kiezen veel mensen toch daarvoor denk ik.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italië gaan die cijfers wel omhoog denk ik als meer clubs daar het voorbeeld van Juventus volgen en modernere, compacte stadions bouwen. In Frankrijk hebben ze volgens mij meer interesse in rugby.
Maar ik heb zelf ook wel dat FOX prima is om alles te bekijken ja, al is een keer naar het stadion altijd wel leuk als uitstapje.
Bij veel kinderen zie je ook dat ze meer met shirtjes rondlopen van Barca en Real dan met shirts van Ajax of Feyenoord.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niets kan tippen aan een bezoek aan het stadion wat mij betreft, maar mensen lijken gewoon hun fanatisme iets te verliezen nu Nederland definitief is afgehaakt in Europa en het niveau bijna alleen maar omlaag gaat. Als je dan makkelijk naar de absolute wereldsterren in Spanje en Engeland kan kijken kiezen veel mensen toch daarvoor denk ik.
Dat laatste valt wel mee hoor. Zoveel hebben er al niet ziggo laat staan dat het kijkers trekt van Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niets kan tippen aan een bezoek aan het stadion wat mij betreft, maar mensen lijken gewoon hun fanatisme iets te verliezen nu Nederland definitief is afgehaakt in Europa en het niveau bijna alleen maar omlaag gaat. Als je dan makkelijk naar de absolute wereldsterren in Spanje en Engeland kan kijken kiezen veel mensen toch daarvoor denk ik.
Ging jij niet studerenquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Toine wil nog even de carrière van Hofs bespreken
Studerenquote:
Waarom niet beide voor Feyenoord?quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:34 schreef WethouderHekking het volgende:
Vitesse beker, Feyenoord kampioen. Ik zou er gelijk voor tekenen.
Wat is je onderwerp?quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Scriptie-opzet
Het valt te combineren, gelukkig
Wat een tamzak he.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom niet beide voor Feyenoord?
De verdragsclassificatie van het lucratief belang ex art. 3.92b Wet IBquote:
Waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De verdragsclassificatie van het lucratief belang ex art. 3.92b Wet IB
Jaja, dit vinden we interessant
Belasting wetgevingquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De verdragsclassificatie van het lucratief belang ex art. 3.92b Wet IB
Jaja, dit vinden we interessant
Nicky Hofs wenste dat op Fox.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom niet beide voor Feyenoord?
Achja, alles kan nog.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Nicky Hofs wenste dat op Fox.
Op dit moment zou ik er gelijk voor tekenen, maar uiteindelijk is de dubbel nog beter uiteraard.
Maar dat zou wel heel veel weelde zijn.
PSV speelde tegen Sparta in de sterkste opstelling terwijl Sparta 4 basisspelers op de bank had.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op de plek van Sparta en Cambuur hadden dan ook gewoon PSV en Ajax kunnen staan als die de beker wat serieuzer zouden nemen.
Nou... Ik denk dat de kans dat de egeltjes kampioen worden best wel heel erg super klein is... Zeg maar, onmogelijk.quote:
Het gaat niet alleen om de opstelling, ook om de instelling. Ze lieten zich daar veel te makkelijk wegspelen. Alsnog credits naar Sparta hoor, begrijp me niet verkeerd.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
PSV speelde tegen Sparta in de sterkste opstelling terwijl Sparta 4 basisspelers op de bank had.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou... Ik denk dat de kans dat de egeltjes kampioen worden best wel heel erg super klein is... Zeg maar, onmogelijk.
PSV speelde niet in de sterkste opstelling, maar wel met maar 2 wissels ofzo. En kut.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
PSV speelde tegen Sparta in de sterkste opstelling terwijl Sparta 4 basisspelers op de bank had.
Raar dat het uitvak daar niet gewoon is doorgetrokken tot helemaal aan onder.quote:
Dat was altijd wel. Maar dat had een reden dat ze dat teruggetrokken hebben. Weet even niet meer wat.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat het uitvak daar niet gewoon is doorgetrokken tot helemaal aan onder.
Daar kan ik mij aan ergeren.
Ze hebben de bovenkant wel afgeplakt op de andere vakken zie ik, is wel beter dat nu iedereen meer beneden zit.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was altijd wel. Maar dat had een reden dat ze dat teruggetrokken hebben. Weet even niet meer wat.
Zo lijkt het voller he.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben de bovenkant wel afgeplakt op de andere vakken zie ik, is wel beter dat nu iedereen meer beneden zit.
AZ niet?quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse is de enige club die kan voorkomen dat Feyenoord de beker wint.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand een werkende stream voor Feyenoord vites
Daar is over nagedacht.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo lijkt het voller he.
Pauperquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
dicht dak + fakkels...quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is bijzonder mistig daar.
Resultaten uit het verleden........quote:
Zegt niets.quote:
Ik denk ik help je ff, je tekst gaf namelijk aan dat je de situatie nog niet helemaal begrepen had.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Dit wist ik nog niet.
Het publiek weet niet wat het mist.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is bijzonder mistig daar.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het publiek weet niet wat het mist.
Ik Rammstein & Queen (met Paul Rodgers), je punt?quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Santana nog een keer zien spelen in dat stadion
geen dank hequote:Op donderdag 26 januari 2017 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
Geen punt?quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik Rammstein & Queen (met Paul Rodgers), je punt?
In zo'n skybox van Jordania met een paar lekkere Oostblokdames.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:56 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Misschien zit Derksen met een sigaartje op de tribune.
Dit is ook wel nodig na je zeer povere optreden van gisteren en eerder vandaag.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:56 schreef GGMM het volgende:
Zo, jongens, ik ben er nu ook fullt-time. Ik zal dit topic vanaf voorzien van hilarische opmerkingen, waarbij je jezelf op je been slaat van het lachen.
Niets mis meequote:Op donderdag 26 januari 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In zo'n skybox van Jordania met een paar lekkere Oostblokdames.
Ik negeerde je gisteren in het beker topic.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is ook wel nodig na je zeer povere optreden van gisteren en eerder vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |