Hij heet Pelle, dan is het voor zo'n man al gauw een aanvaller.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Middenvelder annex aanvaller, commentator.
De winnaar is al bekend, feyenoord.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord doorgaat is de winnaar bekend
Die van de FA cup toch wel.quote:
Als AZ zijn niveau gewoon haalt winnen ze gewoon.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
De winnaar is al bekend, feyenoord.
Van Feyenoord? Neuh.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als AZ zijn niveau gewoon haalt winnen ze gewoon.
Dit meen je niet, hoop ik.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als AZ zijn niveau gewoon haalt winnen ze gewoon.
Sparta kan cambuur en az hebben..AZ waren ze twee keer de betere in de competitie. Heerenveen wonnen ze ook met 3-1. Feyenoord uit is altijd een ramp voor Sparta. Thuis daarentegen wonnen ze de afgelopen 3 keer. Vitesse willen we niet.quote:
Cambuur speelt wel verassend goed moet ik zeggen. Ajax was een C-team, oke, maar van FC Utrecht winnen vind ik toch wel een prestatie van ze. En dan spelen ze nog uit ookquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sparta kan cambuur en az hebben..AZ waren ze twee keer de betere in de competitie. Heerenveen wonnen ze ook met 3-1. Feyenoord uit is altijd een ramp voor Sparta. Thuis daarentegen wonnen ze de afgelopen 3 keer. Vitesse willen we niet.
Sparta is ook al maanden intens treurig hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sparta kan cambuur en az hebben..AZ waren ze twee keer de betere in de competitie. Heerenveen wonnen ze ook met 3-1. Feyenoord uit is altijd een ramp voor Sparta. Thuis daarentegen wonnen ze de afgelopen 3 keer. Vitesse willen we niet.
Tegen AZ speelden ze weer prima.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sparta is ook al maanden intens treurig hoor.
Werd wel eens tijd dan. Zijn erg ver teruggevallen. Maarja ook net terug dus geen schandequote:Op woensdag 25 januari 2017 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen AZ speelden ze weer prima.
Mwah, AZ was vooral heel heel heel slecht.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen AZ speelden ze weer prima.
Daarbij is de vaste achterhoede naast Breuer: 18,19 en 20 jaar jong.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Werd wel eens tijd dan. Zijn erg ver teruggevallen. Maarja ook net terug dus geen schande
Ik verwacht er niet teveel van vrijdag met maar twee rustdagen en 120 minuten + penantiesquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Werd wel eens tijd dan. Zijn erg ver teruggevallen. Maarja ook net terug dus geen schande
Laten we het hopen..quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet teveel van vrijdag met maar twee rustdagen en 120 minuten + penanties
In welke context?quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:54 schreef Caland het volgende:
Jan Jood had het net over 'spelers als Van Basten, Huntelaar'
GA GEWOON DOOOOOOOD
Dat types als Van Basten, Huntelaar en Bergkamp er ook uitzien als ideale schoonzonen maar ook heel vieze spelers konden zijn.quote:
In die context valt dat best te begrijpen, is niet alsof hij ze qua kwaliteit vergelijkt.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat types als Van Basten, Huntelaar en Bergkamp er ook uitzien als ideale schoonzonen maar ook heel vieze spelers konden zijn.
Uberhaupt Stuntelaar in dat rijtje noemen
Heerenveen combineerde prima, alleen was het in de eindfase vreselijk beroerd. Larsson en Zeneli uit hoeken en standen schieten, Marzo en Larsson hadden moeten scoren, soms te ver doorcombineren.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, was het zo slecht?
Toch raar, tegen Zenit en Ajax haalde AZ best een hoog niveau door extreem goeie pressie.quote:Op woensdag 25 januari 2017 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen combineerde prima, alleen was het in de eindfase vreselijk beroerd. Larsson en Zeneli uit hoeken en standen schieten, Marzo en Larsson hadden moeten scoren, soms te ver doorcombineren.
AZ kwam tot die 1-0 geen seconde in de buurt van de goal, zeker in de tweede helft. Maar goed, dan moet ik weer aanhoren dat dat bekervoetbal is, lekker hard werken en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |