Hij heet Pelle, dan is het voor zo'n man al gauw een aanvaller.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Middenvelder annex aanvaller, commentator.
De winnaar is al bekend, feyenoord.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord doorgaat is de winnaar bekend
Die van de FA cup toch wel.quote:
Als AZ zijn niveau gewoon haalt winnen ze gewoon.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
De winnaar is al bekend, feyenoord.
Van Feyenoord? Neuh.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als AZ zijn niveau gewoon haalt winnen ze gewoon.
Dit meen je niet, hoop ik.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als AZ zijn niveau gewoon haalt winnen ze gewoon.
Sparta kan cambuur en az hebben..AZ waren ze twee keer de betere in de competitie. Heerenveen wonnen ze ook met 3-1. Feyenoord uit is altijd een ramp voor Sparta. Thuis daarentegen wonnen ze de afgelopen 3 keer. Vitesse willen we niet.quote:
Cambuur speelt wel verassend goed moet ik zeggen. Ajax was een C-team, oke, maar van FC Utrecht winnen vind ik toch wel een prestatie van ze. En dan spelen ze nog uit ookquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sparta kan cambuur en az hebben..AZ waren ze twee keer de betere in de competitie. Heerenveen wonnen ze ook met 3-1. Feyenoord uit is altijd een ramp voor Sparta. Thuis daarentegen wonnen ze de afgelopen 3 keer. Vitesse willen we niet.
Sparta is ook al maanden intens treurig hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sparta kan cambuur en az hebben..AZ waren ze twee keer de betere in de competitie. Heerenveen wonnen ze ook met 3-1. Feyenoord uit is altijd een ramp voor Sparta. Thuis daarentegen wonnen ze de afgelopen 3 keer. Vitesse willen we niet.
Tegen AZ speelden ze weer prima.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sparta is ook al maanden intens treurig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |