Best veel ja, kan je toch beter gaan voor een zo vol mogelijk stadion als clubleiding.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja kleine club. En 30 euro voor een normale pot. Tering duur

Heracles enHeerenveen ookquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger zaten ze op niveau Telstar

Snap ik ook niet. Die paar extra inkomstenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best veel ja, kan je toch beter gaan voor een zo vol mogelijk stadion als clubleiding.

Ja die jongen kan wel voetballenquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien hoe Ødegaard steeds direct is in zijn acties.

Die ze dus niet eens binnenkrijgen omdat er bijna niemand komt.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Die paar extra inkomsten

Wel echt het meest walgelijke publiek van Nederland maar toch knap.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen blijft knap hoe "groot" ze zijn geworden ja. Riemergod

Hadden ook mazzel dat er verden niet een club zat. In Overrijssel heb je gewoon 4 clubs in de eredivisie koekoek.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen blijft knap hoe "groot" ze zijn geworden ja. Riemergod

Heerenveen trekt ook wel veel mensen uit Drenthe denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hadden ook mazzel dat er verden niet een club zat. In Overrijssel heb je gewoon 4 clubs in de eredivisie koekoek.

Klopt. Nouja misschien 1500 losse kaartverkoop ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ze dus niet eens binnenkrijgen omdat er bijna niemand komt.

Wat is er mis met Rens?quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel echt het meest walgelijke publiek van Nederland maar toch knap.

Mensen uit drenthe neigen toch meer naar r'dam van wat ik heb begrepen van een paar drenthse mattiesquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen trekt ook wel veel mensen uit Drenthe denk ik

Rens is de Heerenveensupporter in een notendop. Eigenlijk voor een andere club en wel eens gespot met een Groningenvlag.quote:

Die zijn voor Ajax Feyenoord of Groningen. Heerenveen moet het echt alleen van Friesland en Noord-Overijssel hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen trekt ook wel veel mensen uit Drenthe denk ik

Groningenvlag?quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Rens is de Heerenveensupporter in een notendop. Eigenlijk voor een andere club en wel eens gespot met een Groningenvlag.

Prima Calandquote:Op woensdag 25 januari 2017 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Rens is de Heerenveensupporter in een notendop. Eigenlijk voor een andere club en wel eens gespot met een Groningenvlag.

Veel Heerenveen fans zijn wel voor Ajax denk ik (of hebben sympathie voor)quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]

Welke debiel in Overijssel is nou voor Heerenveen?quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die zijn voor Ajax Feyenoord of Groningen. Heerenveen moet het echt alleen van Friesland en Noord-Overijssel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |