Met mij iigquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:38 schreef Omentielvo het volgende:
Haha. Ik heb het idee dat ik de enige ben die het niet weet nu
Ik ook niet. Ben ook niet nieuwsgierig verderquote:Op dinsdag 31 januari 2017 11:38 schreef Omentielvo het volgende:
Haha. Ik heb het idee dat ik de enige ben die het niet weet nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:11 schreef Fazzoletti het volgende:
Update van de F-oppas perikelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een geweldig idee! Ik hou een schriftje bij en dat is perfect voor bij het fotoboek inderdaad!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:43 schreef Omentielvo het volgende:
Haha. Die I![]()
Schrijf jij die uitspraken nog ergens op Franny?
Ik houd een dagboek bij op mijn telefoon en als ik dan mijn fotoalbum ga maken dan zet ik een aantal van die uitspraken erin. Zo tof om later weer terug te lezen
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:11 schreef Fazzoletti het volgende:
ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig![]()
Exode, wat stom zo'n vies huisjebah!
Nikki, fijn dat ze wel wat doen met je adviezen maar raar is het wel dat ze dat niet zelf al hadden bedacht![]()
Update van de F-oppas perikelensterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |