Dit idd. Echt ongelooflijkquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:24 schreef Che_ het volgende:
Snap ook niet hoe zoveel mensen in studentenhuizen kunnen wonen.
Die zijn meestal ook echt echt vies
quote:
ja bah maar ook sws met meerdere studenten een huis delen lijkt me niks. weinig privacy, geluidsoverlast etc.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:24 schreef Che_ het volgende:
Snap ook niet hoe zoveel mensen in studentenhuizen kunnen wonen.
Die zijn meestal ook echt echt vies
Wil wel voorrijkosten betalen. 100 km heen en terug á 170 eu? En dan excl. de kosten voor je maaltijd.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie wonen allemaal in het verre oosten.
Je moet omgeving Amsterdam zijn
Noorden hier.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie wonen allemaal in het verre oosten.
Je moet omgeving Amsterdam zijn
Toilet delenquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja bah maar ook sws met meerdere studenten een huis delen lijkt me niks. weinig privacy, geluidsoverlast etc.
Was dat ook de reden dat je niet met stimo wou?quote:
200km voor 170? Kom je met hummer of ferrari?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil wel voorrijkosten betalen. 100 km heen en terug á 170 eu? En dan excl. de kosten voor je maaltijd.
Waar koop je dat dan of is het met receptquote:Op woensdag 25 januari 2017 09:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Had laatst een ontstoken bekken. Geen idee hoe zoiets bestaat maar ik kon helemaal niets meer bewegen aan mijn onderlijf. HAP gegaan en diclo gekregen. Pijn nam echt met de helft af en liep na twee dagen weer redelijk normaal.
Beginnende keelontsteking is toen ook direct de kop in gedrukt.
Prima spul als je zwaarder geschut nodig hebt dan ibu.
Groningen stad.quote:
Ieder zijn ding tochquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:34 schreef Mozy het volgende:
Kijk de autisten hier haten op een studentenhuishad de afgelopen paar jaar voor geen goud willen missen.
Nee daarvoor wil jij hem vast wel bij mij laten bezorgen toch? Ik blijf mooi hier. Vond het wel redelijke prijs.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
200km voor 170? Kom je met hummer of ferrari?
En nu weer alles delen met je vriendin.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ieder zijn ding tochhad niet willen missen dat ik, toen ik uit huis ging, gelijk een eigen huisje had met alles privé en alles voor mijzelf
had het niet anders gewild.
goddomme poep jij goud ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ieder zijn ding tochhad niet willen missen dat ik, toen ik uit huis ging, gelijk een eigen huisje had met alles privé en alles voor mijzelf
had het niet anders gewild.
Was wel even wennen iddquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
En nu weer alles delen met je vriendin.Bah bah
Kan je het beste zelf beoordelen maar zeker niet slecht.quote:
Jaquote:
Eten wordt dan koud.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee daarvoor wil jij hem vast wel bij mij laten bezorgen toch? Ik blijf mooi hier. Vond het wel redelijke prijs.
Maar jammer dat je niet op het aanbod in wilt gaan.
Je weet toch niet wat ik ga bestellen? Misschien wel gewoon salade.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eten wordt dan koud.
Kan wel op locatie maar dat gaat je meer kosten
Keur ik goed, maar gelijk kanker ofwat?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had in oktober voor het eerst in jaren weer een kuch, maar meteen één van een week of 2.
Sow héquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Keur ik goed, maar gelijk kanker ofwat?
Heb je met chai? Wat liefquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:37 schreef Mozy het volgende:
Kan niet wachten tot ik alles met Chai moet delen.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Keur ik goed, maar gelijk kanker ofwat?
Ja, dan liever goudkoorts.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja zou wel ziek kut zijn als je goudobstipatie hebt.
Is nu toch best fijnquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:37 schreef Mozy het volgende:
Kan niet wachten tot ik alles met Chai moet delen.
Echt?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, sinds afgelopen dinsdag.
lolquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Echt?
Hehe echt leuk voor chai als dit waar is
Dit klinkt alsof ik nog maar een paar jaar te leven heb.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat leuk voor je Chai dat je toch nog iemand hebt gevonden.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof ik nog maar een paar jaar te leven heb.
Dat klinkt alsof jouw karakter een lastig karakter is.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Wij neuken niet namelijk, wij bedrijven de liefde.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:48 schreef kdricklamar het volgende:
Nee maar zo bedoelde ik het niet![]()
Wel grappig dat heel klb elkaar date of lijkt het maar zo
Ja, maar meer om je onwetendheidquote:
Nou ja, als elk hoestje meteen kanker is dan zou dat best kunnen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedere eerste vrijdag van de maand orgiequote:Op woensdag 25 januari 2017 11:48 schreef kdricklamar het volgende:
Nee maar zo bedoelde ik het niet![]()
Wel grappig dat heel klb elkaar date of lijkt het maar zo
Waar spreken we komende maand af eigenlijk?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Iedere eerste vrijdag van de maand orgie
Op het Binnenhofquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar spreken we komende maand af eigenlijk?
De hooizolder van Chai, ze heeft er weer nieuw hooi liggen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar spreken we komende maand af eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |