1x ziek het afgelopen kalender jaarquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nooit. Die keelontsteking was tevens de langste keer ooit dat ik thuis ziek ben gebleven (7 dagen).
Weerstand is wel niet top momenteel, ben daarna ook nog een langere poos verkouden gebleven. Vermoed dat dat mogelijk het gevolg is geweest van de 2 afgelopen stressvolle jaren. Is nu weer voorbij gelukkig.
[..]
Niet meer dan jij. Jij bent sws regelmatig 'ziek' en dan ga je niet naar stage.
Ik had in oktober voor het eerst in jaren weer een kuch, maar meteen één van een week of 2.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Kortstondig verkouden kan gebeuren, maar langer dan een paar dagen is gewoon een faal. Meestal is de belangrijkste oorzaak dat je te weinig slaapt gedurende een periode.
Geldt trouwens ook voor mensen die regelmatig verkouden zijn, sommige zelfs gedurende het hele jaar.![]()
haha zeg dat je juist zo goed functioneert door je rommelige bureauquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Functioneringsgesprek ging goed. M'n bureau is soms een rommeltje maar hey
Is wel eens eerder in Amsterdam onderzocht van wat ik weet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch al vaker onderzocht met dezelfde uitkomst?
Ja de doelgroep van vieze aso's idd...quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is wel eens eerder in Amsterdam onderzocht van wat ik weet.
Tja, doner wordt meestal ook door zelfde doelgroep genuttigd...
Eet dat ook echt bijna nooit. Als ik het wel een keer eet ben ik gelijk daarna in de schijterij. Geen grap.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is wel eens eerder in Amsterdam onderzocht van wat ik weet.
Tja, doner wordt meestal ook door zelfde doelgroep genuttigd...
das dan mooi voor als je last hebt van obstipatiequote:Op woensdag 25 januari 2017 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eet dat ook echt bijna nooit. Als ik het wel een keer eet ben ik gelijk daarna in de schijterij. Geen grap.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eet dat ook echt bijna nooit. Als ik het wel een keer eet ben ik gelijk daarna in de schijterij. Geen grap.
Altijd bij mij bestellen. 100% hygiënisch. Doner staat niet eens op het menu.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
3 jaar en ja. Maar manager zei dat het niet zoveel uitmaakt zolang ik maar weet wat wat isquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat komt naar voren tijdens zo'n gesprek?![]()
Hoe lang werk je er al?
Hahaha dat wijf weer met haar spelletjes en puzzelsquote:
Last hebben van obstipatiequote:Op woensdag 25 januari 2017 11:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das dan mooi voor als je last hebt van obstipatie
werk je als kok dan?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Altijd bij mij bestellen. 100% hygiënisch. Doner staat niet eens op het menu.
Is goed, waar doe ik dat?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Altijd bij mij bestellen. 100% hygiënisch. Doner staat niet eens op het menu.
Che_ werkt als cockquote:
als ik meerdere dagen per week een banaan eet krijg ik dat wel. Drm doe ik dat dan ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha dat wijf weer met haar spelletjes en puzzels![]()
[..]
Last hebben van obstipatie
Moet altijd aan haar denken als mensen iets te snel gaan vertellen over hoe ze ergens van aan de schijt waren. Zijn best veel mensen die daar meer dan 1 zin aandacht aanbesteden.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha dat wijf weer met haar spelletjes en puzzels![]()
Ja i knowquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet altijd aan haar denken als mensen iets te snel gaan vertellen over hoe ze ergens van aan de schijt waren. Zijn best veel mensen die daar meer dan 1 zin aandacht aanbesteden.
Echt? nooit last van. At wel eens meerdere bananen op een dagquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als ik meerdere dagen per week een banaan eet krijg ik dat wel. Drm doe ik dat dan ook niet![]()
Echt hè.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha zeg dat je juist zo goed functioneert door je rommelige bureau
oei ik had net 2 zinnen eroverquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet altijd aan haar denken als mensen iets te snel gaan vertellen over hoe ze ergens van aan de schijt waren. Zijn best veel mensen die daar meer dan 1 zin aandacht aanbesteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |