nee dat ja catkiller als hij van mama en papa huisarrest heeft vanwegen zijn havo 2 rapport.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Straks gaat hij ook nog huilen.
Echt jij bent mijn blik nog niet waardig.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Dat zal je leren
Je had zijn auto over moeten kopen! Tienduizenden waardquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:31 schreef Remqo het volgende:
Maar goed, toen ik naar huis reed maakte ik een stop bij de Texaco.
Ik zag wel een dikke gebrilde en ongeschoren man met een muts op de Texaco binnenlopen.
Was even in de feeststemming om de Blauwe Twingo te aanschouwen.
Maar het nummerbord klopt niet, Braddie is nooit ongeschoren, die man moest eens weten wat hij in handen heeft
Nou nee, soms ziet het eruit alsof hij chocomelk heeft gedronken.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:31 schreef Remqo het volgende:
(Zeg van Braddie wat je wil, maar zn dikke kop is altijd geschoren)
In de tostivlogs misschien, maar hij is toch meer van de senseoquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou nee, soms ziet het eruit alsof hij chocomelk heeft gedronken.
Je hebt gechanteerd verkeerd gespeldquote:Op woensdag 25 januari 2017 08:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb collega gecharterd die de hele dag voor me loopt
Echt hèquote:Op woensdag 25 januari 2017 09:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat hebben jullie hier allemaal toch, met jullie pijntjes en ziekteverleden.
Zware keelontsteking toch? Hoe vaak heb je iets met je gezondheid dan?quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 1x ziek en nu al niet meer gezond?
Chai klaagt veel over pijntjes hoor. Maar dat gaat ze sowieso ontkennen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zware keelontsteking toch? Hoe vaak heb je iets met je gezondheid dan?
Heeft Bradley wel baardgroei dan?quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:31 schreef Remqo het volgende:
Maar goed, toen ik naar huis reed maakte ik een stop bij de Texaco.
Ik zag wel een dikke gebrilde en ongeschoren man met een muts op de Texaco binnenlopen. (Zeg van Braddie wat je wil, maar zn dikke kop is altijd geschoren)
Was even in de feeststemming om de Blauwe Twingo te aanschouwen.
Maar het nummerbord klopt niet, Braddie is nooit ongeschoren, die man moest eens weten wat hij in handen heeft
Geloof ik niks van. Echte paardenmeisjes miepen niet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai klaagt veel over pijntjes hoor. Maar dat gaat ze sowieso ontkennen.
Nooit. Die keelontsteking was tevens de langste keer ooit dat ik thuis ziek ben gebleven (7 dagen).quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zware keelontsteking toch? Hoe vaak heb je iets met je gezondheid dan?
Niet meer dan jij. Jij bent sws regelmatig 'ziek' en dan ga je niet naar stage.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai klaagt veel over pijntjes hoor. Maar dat gaat ze sowieso ontkennen.
Nou ja, je begint te wauwelen over Niels en een eventuele moderatorschap dus ik weet niet of die nachtdiensten zo goed voor je zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:46 schreef Remqo het volgende:
Ik ga naar m'n nest, nachtdienst is zo gek nog niet
quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, je begint te wauwelen over Niels en een eventuele moderatorschap dus ik weet niet of die nachtdiensten zo goed voor je zijn.
Colombiaans verkoudheidjequote:Op woensdag 25 januari 2017 11:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Kortstondig verkouden kan gebeuren, maar langer dan een paar dagen is gewoon een faal. Meestal is de belangrijkste oorzaak dat je te weinig slaapt gedurende een periode.
Geldt trouwens ook voor mensen die regelmatig verkouden zijn, sommige zelfs gedurende het hele jaar.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
Zag gisteren een lichtblauwe Twingo, heb mij in allerlei bochten gewrongen om te zien of Brad het was.... helaas
Bohhhh daar heb ik wel zin inquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:14 schreef Che_ het volgende:
http://www.ad.nl/show/sma(...)s-bedorven~ac73b624/
Broodjes doner
Is toch al vaker onderzocht met dezelfde uitkomst?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:14 schreef Che_ het volgende:
http://www.ad.nl/show/sma(...)s-bedorven~ac73b624/
Broodjes doner
Dat komt naar voren tijdens zo'n gesprek?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Functioneringsgesprek ging goed. M'n bureau is soms een rommeltje maar hey
iedereen zijn weerstand is anders. Denk dat stress ook een van de belangrijke factoren is.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Kortstondig verkouden kan gebeuren, maar langer dan een paar dagen is gewoon een faal. Meestal is de belangrijkste oorzaak dat je te weinig slaapt gedurende een periode.
Geldt trouwens ook voor mensen die regelmatig verkouden zijn, sommige zelfs gedurende het hele jaar.![]()
zo hoort hetquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh en ik kom vaak om klokslag 8 uur binnen lopen
Heb zo plan gesprek. Ben benieuwd of ik mag blijven.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
1x ziek het afgelopen kalender jaarquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nooit. Die keelontsteking was tevens de langste keer ooit dat ik thuis ziek ben gebleven (7 dagen).
Weerstand is wel niet top momenteel, ben daarna ook nog een langere poos verkouden gebleven. Vermoed dat dat mogelijk het gevolg is geweest van de 2 afgelopen stressvolle jaren. Is nu weer voorbij gelukkig.
[..]
Niet meer dan jij. Jij bent sws regelmatig 'ziek' en dan ga je niet naar stage.
Ik had in oktober voor het eerst in jaren weer een kuch, maar meteen één van een week of 2.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:09 schreef Le_Professeur het volgende:
haha zeg dat je juist zo goed functioneert door je rommelige bureauquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Is wel eens eerder in Amsterdam onderzocht van wat ik weet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch al vaker onderzocht met dezelfde uitkomst?
Ja de doelgroep van vieze aso's idd...quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is wel eens eerder in Amsterdam onderzocht van wat ik weet.
Tja, doner wordt meestal ook door zelfde doelgroep genuttigd...
Eet dat ook echt bijna nooit. Als ik het wel een keer eet ben ik gelijk daarna in de schijterij. Geen grap.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is wel eens eerder in Amsterdam onderzocht van wat ik weet.
Tja, doner wordt meestal ook door zelfde doelgroep genuttigd...
das dan mooi voor als je last hebt van obstipatiequote:Op woensdag 25 januari 2017 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eet dat ook echt bijna nooit. Als ik het wel een keer eet ben ik gelijk daarna in de schijterij. Geen grap.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eet dat ook echt bijna nooit. Als ik het wel een keer eet ben ik gelijk daarna in de schijterij. Geen grap.
Altijd bij mij bestellen. 100% hygiënisch. Doner staat niet eens op het menu.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
3 jaar en ja. Maar manager zei dat het niet zoveel uitmaakt zolang ik maar weet wat wat isquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat komt naar voren tijdens zo'n gesprek?![]()
Hoe lang werk je er al?
Hahaha dat wijf weer met haar spelletjes en puzzelsquote:
Last hebben van obstipatiequote:Op woensdag 25 januari 2017 11:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das dan mooi voor als je last hebt van obstipatie
werk je als kok dan?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Altijd bij mij bestellen. 100% hygiënisch. Doner staat niet eens op het menu.
Is goed, waar doe ik dat?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Altijd bij mij bestellen. 100% hygiënisch. Doner staat niet eens op het menu.
Che_ werkt als cockquote:
als ik meerdere dagen per week een banaan eet krijg ik dat wel. Drm doe ik dat dan ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha dat wijf weer met haar spelletjes en puzzels![]()
[..]
Last hebben van obstipatie
Moet altijd aan haar denken als mensen iets te snel gaan vertellen over hoe ze ergens van aan de schijt waren. Zijn best veel mensen die daar meer dan 1 zin aandacht aanbesteden.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha dat wijf weer met haar spelletjes en puzzels![]()
Ja i knowquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet altijd aan haar denken als mensen iets te snel gaan vertellen over hoe ze ergens van aan de schijt waren. Zijn best veel mensen die daar meer dan 1 zin aandacht aanbesteden.
Echt? nooit last van. At wel eens meerdere bananen op een dagquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als ik meerdere dagen per week een banaan eet krijg ik dat wel. Drm doe ik dat dan ook niet![]()
Echt hè.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha zeg dat je juist zo goed functioneert door je rommelige bureau
oei ik had net 2 zinnen eroverquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet altijd aan haar denken als mensen iets te snel gaan vertellen over hoe ze ergens van aan de schijt waren. Zijn best veel mensen die daar meer dan 1 zin aandacht aanbesteden.
Dit idd. Echt ongelooflijkquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:24 schreef Che_ het volgende:
Snap ook niet hoe zoveel mensen in studentenhuizen kunnen wonen.
Die zijn meestal ook echt echt vies
quote:
ja bah maar ook sws met meerdere studenten een huis delen lijkt me niks. weinig privacy, geluidsoverlast etc.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:24 schreef Che_ het volgende:
Snap ook niet hoe zoveel mensen in studentenhuizen kunnen wonen.
Die zijn meestal ook echt echt vies
Wil wel voorrijkosten betalen. 100 km heen en terug á 170 eu? En dan excl. de kosten voor je maaltijd.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie wonen allemaal in het verre oosten.
Je moet omgeving Amsterdam zijn
Noorden hier.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie wonen allemaal in het verre oosten.
Je moet omgeving Amsterdam zijn
Toilet delenquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja bah maar ook sws met meerdere studenten een huis delen lijkt me niks. weinig privacy, geluidsoverlast etc.
Was dat ook de reden dat je niet met stimo wou?quote:
200km voor 170? Kom je met hummer of ferrari?quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil wel voorrijkosten betalen. 100 km heen en terug á 170 eu? En dan excl. de kosten voor je maaltijd.
Waar koop je dat dan of is het met receptquote:Op woensdag 25 januari 2017 09:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Had laatst een ontstoken bekken. Geen idee hoe zoiets bestaat maar ik kon helemaal niets meer bewegen aan mijn onderlijf. HAP gegaan en diclo gekregen. Pijn nam echt met de helft af en liep na twee dagen weer redelijk normaal.
Beginnende keelontsteking is toen ook direct de kop in gedrukt.
Prima spul als je zwaarder geschut nodig hebt dan ibu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |