abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168407736
TS begint: nee.
pi_168407988
Ja, jaren geleden een keer. Geen idee hoe dat gebeurd is, geen gekke dingen gedaan en was gewoon een Durex condoom geloof ik.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168408022
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, jaren geleden een keer. Geen idee hoe dat gebeurd is, geen gekke dingen gedaan en was gewoon een Durex condoom geloof ik.
Wel raar dat ze opeens kunnen scheuren dan. Ik open dit topic vooral omdat een gescheurd condoom nog wel eens de oorzaak is van een zwangerschap in het programma vier handen op een buik.
pi_168408169
Ja best 'vaak'
Vaker dan ik redelijk vind voor die dingen in ieder geval. Ik denk een keer of 4 nu?
En hoor het ook 'regelmatig' van anderen
pi_168408204
Nog nooit.
Your opinion of me is none of my business.
pi_168408263
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Interessant. Hoe heb je dit opgelost? Hem alles laten oplikken of zelf alles opgelikt of een foto van de creampie gemaakt? Ben benieuwd :@
Morning after pill.
  woensdag 25 januari 2017 @ 12:08:47 #7
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_168415143
Opgeschoond, graag on topic reageren.
pi_168415244
Ja, één keer.
  woensdag 25 januari 2017 @ 14:21:47 #9
53151 T42
Pinball Wizard
pi_168417588
nooit en ik heb er 3 piercings in.
  woensdag 25 januari 2017 @ 14:22:43 #10
53151 T42
Pinball Wizard
pi_168417606
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:00 schreef Allures het volgende:
Ja best 'vaak'
Vaker dan ik redelijk vind voor die dingen in ieder geval. Ik denk een keer of 4 nu?
En hoor het ook 'regelmatig' van anderen
doe je hem wel goed om? gebruik je nagels? scheur je zakje verkeerd open?
pi_168417675
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:22 schreef T42 het volgende:

[..]

doe je hem wel goed om? gebruik je nagels? scheur je zakje verkeerd open?
ik doe hem niet om, ben een vrouwtje en ze doen het maar lekker zelf :P en het was bij verschillende heren over mijn hele 'volwassen' leven. Dus over de afgelopen 15 jaar of zo

Ik denk dat het gewoon statistiek is. Gebeurt soms, soit

Of ik heb haken in mijn kut ;(
  woensdag 25 januari 2017 @ 14:25:45 #12
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_168417678
Nog nooit, en heel vaak gebruikt. Ik vraag me ook af wat voor monster nagels je moet hebben voor dat dat ooit gebeurt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_168418546
Ja, 1 keer.

Een scheurend condoom is bijna altijd te wijten aan het slecht omdoen. Dus of je hebt hem beschadigd met je nagel, of je hebt de lucht niet uit dat zaadopvangtuutje geknepen. Dat laatste was bij mij gebeurd. Mijn sekspartner deed de condoom om, en ik zag al dat ze niet de lucht uit dat tuutje had geknepen maar ik dacht het zal wel loslopen, maar toen ik hem na het lozen terug trok zat alleen dat ringetje nog om mijn pener.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_168420490
Een keer. Was blijkbaar ook al een jaar over datum.
  woensdag 25 januari 2017 @ 16:42:48 #15
462535 Dolberg
Just keep scoring
pi_168420550
Sinds ik XL condooms ben gaan gebruiken niet meer.
Just keep scoring.
  woensdag 25 januari 2017 @ 16:43:34 #16
462535 Dolberg
Just keep scoring
pi_168420563
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:02 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Morning after pill.
Werkt dat altijd? Of zit daar ook nog een risico aan?
Just keep scoring.
pi_168420663
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:43 schreef Dolberg het volgende:

[..]

Ja. Het is niet 100%.
pi_168433465
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 22:56 schreef MCH het volgende:

[..]

Wel raar dat ze opeens kunnen scheuren dan. Ik open dit topic vooral omdat een gescheurd condoom nog wel eens de oorzaak is van een zwangerschap in het programma vier handen op een buik.
Of ze liegen omdat ze niet willen zeggen dat ze het gewoon zonder condoom gedaan hebben en geen verantwoordelijkheid willen nemen voor hun keuzes.
pi_168434538
Hier ook al best vaak, minstens 6 keer bij verschillende partners, met verschillende maten en ik heb geen lange of scherpe nagels. Daardoor vind ik ze voor anticonceptie eigenlijk ook niet betrouwbaar genoeg. Tegen soa's zijn ze prima!
Je kan de morning after pil vrij verkrijgen bij de apotheek, ik zou altijd zo een pil in de buurt willen hebben voor het geval het mis zou gaan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_168434882
Sommige doen het er ook om denk ik. Expres het condoom beschadigen en dan doordrukken, zodat ze dames ten minste echt kunnen volspuiten..
  donderdag 26 januari 2017 @ 09:53:12 #21
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168435759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 01:29 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Of ze liegen omdat ze niet willen zeggen dat ze het gewoon zonder condoom gedaan hebben en geen verantwoordelijkheid willen nemen voor hun keuzes.
Dat, of ze weten überhaupt niet hoe anticonceptie werkt (voor het zingen de kerk uit werkt toch? Man, oh man...)

On topic, nog nooit, en ik heb er toch echt genoeg versleten. Kwestie van de juiste maat weten en gebruiken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_168436699
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 08:07 schreef Lenny77 het volgende:
Hier ook al best vaak, minstens 6 keer bij verschillende partners, met verschillende maten en ik heb geen lange of scherpe nagels. Daardoor vind ik ze voor anticonceptie eigenlijk ook niet betrouwbaar genoeg. Tegen soa's zijn ze prima!
Dit snap ik niet helemaal :?
  donderdag 26 januari 2017 @ 10:52:57 #23
462535 Dolberg
Just keep scoring
pi_168436722
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:51 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Sowieso doe je iets goed verkeerd als het je 6 keer overkomt.
Just keep scoring.
  donderdag 26 januari 2017 @ 12:00:35 #24
438758 zeer
Opritsjniki
pi_168437865
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:51 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

daar iemand met een soa ook altijd besmettelijk is een een vrouw maar een paar dagen per maand vruchtbaar zou het eerder andersom zijn idd :')
pi_168439071
Nee, snap ook niet zo goed hoe je dat voor elkaar krijgt, je moet echt je best doen om die dingen kapot te krijgen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_168439552
Nee, nog nooit een gescheurd condoom gehad. Alhoewel, wel een keer een man in bed gehad die ik betrapte op met zijn nagel stiekem het condoom stuk maken. Dat was einde avond, die heb ik het bed uitgetrapt.
Maar nooit "zomaar" stuk gegaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_168439620
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 13:23 schreef erodome het volgende:
Nee, nog nooit een gescheurd condoom gehad. Alhoewel, wel een keer een man in bed gehad die ik betrapte op met zijn nagel stiekem het condoom stuk maken. Dat was einde avond, die heb ik het bed uitgetrapt.
:o
Waarom? Condoom zal er niet minder van knellen :P
pi_168439636
Nee, en net zoals Metro2005 snap ik ook echt niet hoe je het voor elkaar krijgt om die dingen kapot te krijgen.
Don't let my username fool you...
pi_168439653
Beetje hard raggen :@ Dat is de enige overeenkomst die ik zie :@
pi_168440716
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 13:26 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

:o
Waarom? Condoom zal er niet minder van knellen :P
Omdat het condoom dan stuk gaat. Dat gaat niet over knellen, maar stiekem toch een blote lul erin willen steken.
Ik stond echt verbaasd en was vrij woedend. Verder weleens wat gedram meegemaakt om toch zonder condoom te mogen aub, maar ondanks dat duidelijk was dat met condoom toch de enige weg was toch zoiets doen heb ik verder niet meegemaakt.
Die man wist niet eens of ik verder wel beschermd was tegen zwangerschappen of dat ik soa vrij was.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_168440730
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 13:27 schreef Allures het volgende:
Hardere seks ben ik best een grote fan van. Toch nog nooit een gescheurd condoom gehad.
pi_168442508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 13:27 schreef Allures het volgende:
Zelfs dan krijg je ze niet stuk. Misschien als je een eikelpiercing hebt en zij een clitlpiercing én je gaat hard tekeer maar verder :?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_168442605
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 15:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zelfs dan krijg je ze niet stuk. Misschien als je een eikelpiercing hebt en zij een clitlpiercing én je gaat hard tekeer maar verder :?
Heb een klit(hoedje) piercing en heb ook wel seks gehad met mannen met een prins albert piercing, toch nog nooit een gescheurd condoom gehad. Ook niet met harde seks in combi met die 2 zaken.

Een piercing is glad als het goed is, hoe die het condoom zou moeten scheuren is me een raadsel. Zeker een klit(hoedje) piercing, die zet op geen enkele manier een andere vorm van druk op het condoom.
pi_168442776
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 15:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb een klit(hoedje) piercing en heb ook wel seks gehad met mannen met een prins albert piercing, toch nog nooit een gescheurd condoom gehad. Ook niet met harde seks in combi met die 2 zaken.

Een piercing is glad als het goed is, hoe die het condoom zou moeten scheuren is me een raadsel. Zeker een klit(hoedje) piercing, die zet op geen enkele manier een andere vorm van druk op het condoom.
Dan blijft het helemaal een raadsel. Tenzij je dus inderdaad zo'n vreemde vogel treft die 'per ongeluk' het condoom scheurt . Wat bezielt dat soort mensen :')
pi_168443198
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 15:27 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dan blijft het helemaal een raadsel. Tenzij je dus inderdaad zo'n vreemde vogel treft die 'per ongeluk' het condoom scheurt . Wat bezielt dat soort mensen :')
Verkeerd omdoen is natuurlijk ook wel een factor. Voor vele mensen is condoomgebruik niet echt iets waar ze heel handig mee zijn, zeker niet op dat moment van geilheid en misschien wat onder invloed van drank/drugs.
Lucht in het tuitje laten bv is iets wat best wel vaak voorkomt, dat maakt het condoom kwetsbaarder. Of gewoon wat onhandig zijn op dat moment waardoor toch net dat haaltje aan die ene nagel het condoom beschadigt. Daarin kan je natuurlijk ook gewoon dikke pech hebben, in dat moment van geilheid en onhandigheid een foutje maken.

Ik kan dan ook echt elke man aanraden om thuis, in ruktijd, te oefenen met condooms. Zodat het iets wordt dat je gedachteloos netjes kan doen. Daar is niet veel voor nodig, alleen het een aantal keer doen. Want voor het eerst in tijden op een moment van zoveel afleiding is er gewoon een klein risico dat het mis gaat, dat dat tuitje vol met lucht zit en je daar niet goed op let.

Voor vrouwen is dit natuurlijk wat lastiger, die hebben geen oefenpik. En ook die zijn afgeleid op Het moment. Toch wil ik ze aanraden even snel te checken of dat condoom goed zit.
pi_168443606
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 15:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Voor vrouwen is dit natuurlijk wat lastiger, die hebben geen oefenpik. En ook die zijn afgeleid op Het moment. Toch wil ik ze aanraden even snel te checken of dat condoom goed zit.
Een banaan, komkommer of straatpaaltje (Fok maatje) is toch snel geregeld om te oefenen zou je denken?
pi_168443636
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 15:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Verkeerd omdoen is natuurlijk ook wel een factor. Voor vele mensen is condoomgebruik niet echt iets waar ze heel handig mee zijn, zeker niet op dat moment van geilheid en misschien wat onder invloed van drank/drugs.
Lucht in het tuitje laten bv is iets wat best wel vaak voorkomt, dat maakt het condoom kwetsbaarder. Of gewoon wat onhandig zijn op dat moment waardoor toch net dat haaltje aan die ene nagel het condoom beschadigt. Daarin kan je natuurlijk ook gewoon dikke pech hebben, in dat moment van geilheid en onhandigheid een foutje maken.

Ik kan dan ook echt elke man aanraden om thuis, in ruktijd, te oefenen met condooms. Zodat het iets wordt dat je gedachteloos netjes kan doen. Daar is niet veel voor nodig, alleen het een aantal keer doen. Want voor het eerst in tijden op een moment van zoveel afleiding is er gewoon een klein risico dat het mis gaat, dat dat tuitje vol met lucht zit en je daar niet goed op let.

Verkeerd omdoen voel je snel genoeg, dan rolt ie niet lekker af. Oefenen is inderdaad wel handig ja, het blijven kutdingen (phun intended) om om te doen soms.
pi_168443949
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 15:58 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Een banaan, komkommer of straatpaaltje (Fok maatje) is toch snel geregeld om te oefenen zou je denken?
Klopt, maar is veel plastischer dan echt oefenen op een pik.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 00:16:53 #39
53151 T42
Pinball Wizard
pi_168459504
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 14:25 schreef Allures het volgende:

[..]

ik doe hem niet om, ben een vrouwtje en ze doen het maar lekker zelf :P en het was bij verschillende heren over mijn hele 'volwassen' leven. Dus over de afgelopen 15 jaar of zo

Ik denk dat het gewoon statistiek is. Gebeurt soms, soit

Of ik heb haken in mijn kut ;(
jij moet net zo goed kunnen ;)
maar heb ijzerwerk daar en verschillende partner hadden dat ook. nooit 1 gesloopt.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 00:18:51 #40
53151 T42
Pinball Wizard
pi_168459532
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 13:23 schreef erodome het volgende:
wtf why? goed dat je hem eruit getrapt hebt btw
zag reaktie al

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 14:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat het condoom dan stuk gaat. Dat gaat niet over knellen, maar stiekem toch een blote lul erin willen steken.
Ik stond echt verbaasd en was vrij woedend. Verder weleens wat gedram meegemaakt om toch zonder condoom te mogen aub, maar ondanks dat duidelijk was dat met condoom toch de enige weg was toch zoiets doen heb ik verder niet meegemaakt.
Die man wist niet eens of ik verder wel beschermd was tegen zwangerschappen of dat ik soa vrij was.
je wil niet weten hoeveel er zonder willen en dan drammen... een vriendin deed betaald en had dus wat opgelopen dit verteld en dan nog willen ze zonder... sommige sporen niet..
pi_168485200
Een keer gehad omdat ik een gevoelige ultra sensitive wilde proberen omdat xl amper keuze heeft, maar toen in mijn poging om dat krappe ding om te krijgen kapot gescheurd sinsdien maar weer xl power gebruikt
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_168485717
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 16:43 schreef Dolberg het volgende:

[..]

De bijwerkingen schijnen ook niet al te prettig.

OT: de weinige keren met condoom is die nooit gescheurd.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 10:54:34 #43
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_168487159
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 08:41 schreef -Strawberry- het volgende:
De bijwerkingen schijnen ook niet al te prettig.

Ben er wel eens zwaaaaaar misselijk van geweest.
Maar niet zo misselijk als bij mijn 1e zwangerschap. :P

En ontopic: nee nog nooit een gescheurd condoom gehad.
Hoewel we alleen in de periode tussen de zwangerschappen en de paar jaar erna totdat mijn man zich liet steriliseren een condoom gebruikten.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_168522663
Ja, 1x meegemaakt t.g.v. mijn heftige ejaculatie. Bij een DVP, die gebruikte nog extra back-up.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_168527387
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 18:11 schreef blomke het volgende:
Ja, 1x meegemaakt t.g.v. mijn heftige ejaculatie. Bij een DVP, die gebruikte nog extra back-up.
bedoel je een vrouwen condoom? 2x rubber lijkt me niets?

spiraaltje of de pil? dan zou ik mega bang zijn voor een soa oid.
I'm so happy I could scream!
pi_168531826
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 20:25 schreef superoperator het volgende:
bedoel je een vrouwen condoom? 2x rubber lijkt me niets?

spiraaltje of de pil? dan zou ik mega bang zijn voor een soa oid.
DVP was/is aan de pil. Het gewone Durex knapt door mijn hoge zaaddruk.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_168531971
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 22:22 schreef blomke het volgende:

[..]

een geschoorde condoom betekent toch dat je automatisch ook kans hebt op een Soa?
I'm so happy I could scream!
pi_168532006
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 04:10 schreef Aiciu het volgende:
Een keer gehad omdat ik een gevoelige ultra sensitive wilde proberen omdat xl amper keuze heeft, maar toen in mijn poging om dat krappe ding om te krijgen kapot gescheurd sinsdien maar weer xl power gebruikt
erg geloofwaardig weer.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168532038
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 22:26 schreef superoperator het volgende:
een geschoorde condoom betekent toch dat je automatisch ook kans hebt op een Soa?
Zal best. Tot vandaag geen probleem mee.
pi_168532922
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 22:22 schreef blomke het volgende:

[..]

Op Fok! is het niet gebruikelijk om jargon van het hookersforum te gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')