Wel raar dat ze opeens kunnen scheuren dan. Ik open dit topic vooral omdat een gescheurd condoom nog wel eens de oorzaak is van een zwangerschap in het programma vier handen op een buik.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, jaren geleden een keer. Geen idee hoe dat gebeurd is, geen gekke dingen gedaan en was gewoon een Durex condoom geloof ik.
Morning after pill.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Interessant. Hoe heb je dit opgelost? Hem alles laten oplikken of zelf alles opgelikt of een foto van de creampie gemaakt? Ben benieuwd
doe je hem wel goed om? gebruik je nagels? scheur je zakje verkeerd open?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:00 schreef Allures het volgende:
Ja best 'vaak'
Vaker dan ik redelijk vind voor die dingen in ieder geval. Ik denk een keer of 4 nu?
En hoor het ook 'regelmatig' van anderen
ik doe hem niet om, ben een vrouwtje en ze doen het maar lekker zelfquote:Op woensdag 25 januari 2017 14:22 schreef T42 het volgende:
[..]
doe je hem wel goed om? gebruik je nagels? scheur je zakje verkeerd open?
Ja. Het is niet 100%.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:43 schreef Dolberg het volgende:
[..]
Werkt dat altijd? Of zit daar ook nog een risico aan?
Of ze liegen omdat ze niet willen zeggen dat ze het gewoon zonder condoom gedaan hebben en geen verantwoordelijkheid willen nemen voor hun keuzes.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel raar dat ze opeens kunnen scheuren dan. Ik open dit topic vooral omdat een gescheurd condoom nog wel eens de oorzaak is van een zwangerschap in het programma vier handen op een buik.
Dat, of ze weten überhaupt niet hoe anticonceptie werkt (voor het zingen de kerk uit werkt toch? Man, oh man...)quote:Op donderdag 26 januari 2017 01:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of ze liegen omdat ze niet willen zeggen dat ze het gewoon zonder condoom gedaan hebben en geen verantwoordelijkheid willen nemen voor hun keuzes.
Dit snap ik niet helemaalquote:Op donderdag 26 januari 2017 08:07 schreef Lenny77 het volgende:
Hier ook al best vaak, minstens 6 keer bij verschillende partners, met verschillende maten en ik heb geen lange of scherpe nagels. Daardoor vind ik ze voor anticonceptie eigenlijk ook niet betrouwbaar genoeg. Tegen soa's zijn ze prima!
daar iemand met een soa ook altijd besmettelijk is een een vrouw maar een paar dagen per maand vruchtbaar zou het eerder andersom zijn iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |