Eensquote:Op donderdag 26 januari 2017 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serero moeten ze gewoon transfervrij laten gaan, desnoods spreek je af dat hij naar Ajax Cape Town mag of zo. Schitterende kerel, verdient stukken meer dan meetrainen bij Jong Ajax
Triest hoe hij behandeld wordt ja, terwijl Schöne bijvoorbeeld ook een aflopend contract heeftquote:Op donderdag 26 januari 2017 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serero moeten ze gewoon transfervrij laten gaan, desnoods spreek je af dat hij naar Ajax Cape Town mag of zo. Schitterende kerel, verdient stukken meer dan meetrainen bij Jong Ajax
Oké JRquote:Op donderdag 26 januari 2017 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een goede, uitgebreide scouting en alle lijstjes op tijd in orde maken denk ik dat zeker. Het is echt niet alsof je van zo'n hoog niveau moet zijn om bij Ajax een directe versterking te zijn hoor.
Plus alsof het Overmars zou lukken een vervanger te vindenquote:Op donderdag 26 januari 2017 11:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Toch wel respect voor Dijks. Hij laat zich niet gek maken en gaat niet gelijk voor de eerste de beste club.
Jammer genoeg.quote:Op donderdag 26 januari 2017 11:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Toch wel respect voor Dijks. Hij laat zich niet gek maken en gaat niet gelijk voor de eerste de beste club.
Geruchten over Lozano, Neres en Deulofeu zijn er wel geweest, maar die bleken niet haalbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog niets gehoord over de versterking die in de winterstop zou komen.Maar wellicht heb ik nog wat nieuws gemist.
Van Neres is er toch geen bericht geweest dat Ajax is afgehaakt?quote:Op donderdag 26 januari 2017 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geruchten over Lozano, Neres en Deulofeu zijn er wel geweest, maar die bleken niet haalbaar.
Op Neres bieden ze nog steeds.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Neres is er toch geen bericht geweest dat Ajax is afgehaakt?
Volgens mij enkel dat het eerste bod was afgeketst, maar ik heb daar eerlijk gezegd een heel hard hoofd in.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Neres is er toch geen bericht geweest dat Ajax is afgehaakt?
Dankjewelquote:Op donderdag 26 januari 2017 12:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geruchten over Lozano, Neres en Deulofeu zijn er wel geweest, maar die bleken niet haalbaar.
Ah in de Telegraaf vandaag stond dat ze meerdere boden hebben gedaan maar alles is afgewezen door Sao Paolo, die zie ik niet komen dus. Hopelijk wedden ze nu niet weer maar op één paard net als in de zomer met Bailey.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij enkel dat het eerste bod was afgeketst, maar ik heb daar eerlijk gezegd een heel hard hoofd in.
Denk dat het uiteindelijk wordt dat we het met deze jongens moeten doen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah in de Telegraaf vandaag stond dat ze meerdere boden hebben gedaan maar alles is afgewezen door Sao Paolo, die zie ik niet komen dus. Hopelijk wedden ze nu niet weer maar op één paard net als in de zomer met Bailey.
Daar gaat het op uitdraaien ja.quote:Op donderdag 26 januari 2017 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk dat het uiteindelijk wordt dat we het met deze jongens moeten doen.
OVERMARSGENOTquote:
quote:
Justin Kluivert moet daar nu maar gaan spelenquote:Op donderdag 26 januari 2017 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie hebben jullie nu in de A-selectie die op rechts kan spelen?
Traoré straks weer, voor nu zal het wel Kluivert wordenquote:Op donderdag 26 januari 2017 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie hebben jullie nu in de A-selectie die op rechts kan spelen?
HET BELEIDquote:Op donderdag 26 januari 2017 14:58 schreef Brammess het volgende:
Fischer weg sinds de zomer, Younes hopeloos uit vorm, Traoré een maand weg, El Ghazi weg en geen vervanger.
Ajaxgod
DITquote:Op donderdag 26 januari 2017 14:58 schreef Brammess het volgende:
Fischer weg sinds de zomer, Younes hopeloos uit vorm, Traoré een maand weg, El Ghazi weg en geen vervanger.
Ajaxgod
Hoho. Overmars is wel bezig geweest met een paar spelers hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2017 14:58 schreef Brammess het volgende:
Ajaxgod
Hoop het nietquote:Op donderdag 26 januari 2017 15:09 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens deze site heeft Ajax Larsson gekocht voor 8 miljoen: http://www.tjerkstramedia(...)eze-maand-naar-ajax/
Geen idee hoe betrouwbaar ze zijn overigens
Nog nooit van die bron gehoord.quote:Op donderdag 26 januari 2017 15:09 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens deze site heeft Ajax Larsson gekocht voor 8 miljoen: http://www.tjerkstramedia(...)eze-maand-naar-ajax/
Geen idee hoe betrouwbaar ze zijn overigens
En dan weer gokken op één buitenspeler die dan niet komt, en dan gaan ze weer beloven het in de winter recht te zetten. Het is echt elke transferperiode hetzelfde liedje en ze leren er gewoon niet van.quote:Op donderdag 26 januari 2017 15:13 schreef Brammess het volgende:
Ik geloof heus wel dat Overmars aan wat spelers zit te trekken en er zitten nu wel 4 buitenspelers in de selectie maar het is zo voorspelbaar dat in de zomer weer verkocht moet worden om te kopenDie ¤30 miljoen van deze zomer is dan als sneeuw voor de zon verdwenen
Hoop maar dat ze op 1 februari alvast beginnen met hun lijstjesquote:Op donderdag 26 januari 2017 15:13 schreef Brammess het volgende:
Ik geloof heus wel dat Overmars aan wat spelers zit te trekken en er zitten nu wel 4 buitenspelers in de selectie maar het is zo voorspelbaar dat in de zomer weer verkocht moet worden om te kopenDie ¤30 miljoen van deze zomer is dan als sneeuw voor de zon verdwenen
Ja, dat ging ook goed bij GAEquote:Op donderdag 26 januari 2017 15:07 schreef Cyanide- het volgende:
Overmars trekt straks gewoon zelf z'n kicksen weer aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |