abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168443892
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:02 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Daarnaast heb je voor de grote talenten van 10 miljoen ook geen garantie dat ze zich zo doorontwikkelen. Als je dan 10 miljoen betaald is het helemaal zonde. Dan kan je nog beter een Cerny/Eriksen traject aangaan en minder betalen.
Soms moet je gewoon een risico nemen, Ajax kocht Zlatan ook voor 9 miljoen uit de Zweedse tweede divisie. En dat was toen nog echt een gigabedrag voor Ajax hoor.
Oh.
pi_168443931
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Pereiro beslissend? Die valt echt heel erg tegen hoor. Voor dat bedrag verwacht je een top eredivisie speler, maar hij speelt eens in de zoveel weken goed. Als Ajax er zo'n een had gehaald was er bakken kritiek op hem.
Is ook nog gewoon een speler in ontwikkeling, ik zie hem vaak zat wel mooie acties maken en dat je wel het talent er vanaf ziet spatten. Dat hij nog wisselvallig is hoort wel bij zijn leeftijd, maar dat zal vanzelf wel stabieler worden als hij eens langere tijd op dezelfde plek speelt.
Oh.
  donderdag 26 januari 2017 @ 16:21:29 #228
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168444213
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Soms moet je gewoon een risico nemen, Ajax kocht Zlatan ook voor 9 miljoen uit de Zweedse tweede divisie. En dat was toen nog echt een gigabedrag voor Ajax hoor.
En hij tekende een jaar later bijna bij de Wolves . Het balletje kan soms vreemd rollen
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 26 januari 2017 @ 16:22:58 #229
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168444242
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:01 schreef patrickt37 het volgende:
Spelers die meer dan 10-15 miljoen kosten, willen niet in Nederland spelen, spelers die goedkoper zijn, voegen niets toe(uitzonderingen daargelaten)
Welnee Overmars doet gewoon niks
pi_168444243
quote:
9s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:21 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

En hij tekende een jaar later bijna bij de Wolves . Het balletje kan soms vreemd rollen
Zlatan had ook aanpassingsproblemen.

Omdat hij alleen op een flatje in Diemen werd gezet met een Playstation en hij mocht het uitzoeken. Benieuwd hoe Ajax dit nu doet met buitenlandse aankopen
Oh.
pi_168444405
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 15:37 schreef Tjacka het volgende:
Wanneer tyft Overmars een keer van een flat af joh
Dit dus. Wat een treurnis weer dit. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 26 januari 2017 @ 16:44:16 #232
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168444780
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zlatan had ook aanpassingsproblemen.

Omdat hij alleen op een flatje in Diemen werd gezet met een Playstation en hij mocht het uitzoeken. Benieuwd hoe Ajax dit nu doet met buitenlandse aankopen
Uitzoeken met Maxwell die opvallend genoeg zich wel gelijk aanpaste
RED ONS HENNIEGOD
pi_168444900
quote:
9s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Uitzoeken met Maxwell die opvallend genoeg zich wel gelijk aanpaste
Nja karakters kunnen verschillen hè :P Waren er toen eigenlijk ook andere Brazilianen bij Ajax?
Oh.
  donderdag 26 januari 2017 @ 16:52:49 #234
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168444999
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja karakters kunnen verschillen hè :P Waren er toen eigenlijk ook andere Brazilianen bij Ajax?
Wamberto . Maar Maxwell was/is van zichzelf al een hele wijze jongen. Zlatan was gewoon knettergek
RED ONS HENNIEGOD
pi_168445244
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2017 16:22 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Welnee Overmars doet gewoon niks
Bron?
pi_168445725
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat heeft hij dus meer gedaan dan echte goede aankopen gedaan. Alleen Sanchez en Ziyech zijn dat dit jaar echt, en dan was die laatste nog een paniekaankoop ook en had het helemaal niks met beleid te maken.
:') :') :') :')

Als een TD 2 a 3 goede spelers per seizoen kan halen is dat UITSTEKEND. Er is geen enkele TD ter wereld die even 10 toppers binnenhengelt. Kijk naar Barca die een Mathieu kopen bijv ook middelmaat.

Het is voor iedere club heel moeilijk toppers aan te trekken, want je weet immers nooit hoe een bepaalde speler gaat presteren dus als je Ziyech en Sanchez kunt halen heb je het uitstekend gedaan. Dat daar 5 tot 10 mindere spelers of middelmatige spelers tegenover staan is vrij normaal.
  donderdag 26 januari 2017 @ 17:23:34 #237
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_168445828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als een TD 2 a 3 goede spelers per seizoen kan halen is dat UITSTEKEND. Er is geen enkele TD ter wereld die even 10 toppers binnenhengelt. Kijk naar Barca die een Mathieu kopen bijv ook middelmaat.

Het is voor iedere club heel moeilijk toppers aan te trekken, want je weet immers nooit hoe een bepaalde speler gaat presteren dus als je Ziyech en Sanchez kunt halen heb je het uitstekend gedaan. Dat daar 5 tot 10 mindere spelers of middelmatige spelers tegenover staan is vrij normaal.
Dat ze sterk gestart zijn, maakt ze nog geen toppers.
Ferdi Vierklau startte ook ooit goed.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_168445841
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat ze sterk gestart zijn, maakt ze nog geen toppers.
Ferdi Vierklau startte ook ooit goed.
Het zijn voor Ajax begrippen toppers ja
pi_168445922
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Bij de meeste miskopen wist je van tevoren al dat het niks zou worden. Zoals het voorbeeld wat jij aangeeft wat Barca met Mathieu deed, heb ik ook nooit gesnapt.
Oh.
pi_168445944
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bij de meeste miskopen wist je van tevoren al dat het niks zou worden. Zoals het voorbeeld wat jij aangeeft wat Barca met Mathieu deed, heb ik ook nooit gesnapt.
Je selectie moet gevuld zijn en je hebt niet altijd de kans toppers te halen. Dit is toch niet lastig te snappen of wel?
pi_168445982
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je selectie moet gevuld zijn en je hebt niet altijd de kans toppers te halen. Dit is toch niet lastig te snappen of wel?
Ik zeg ook niet dat Overmars 10 toppers moet halen, maar sinds het vertrek van Fischer is ons al een buitenspeler beloofd en nu ziet het er vooral uit dat er nog eentje gaat vertrekken. Als je die lijstjes niet in orde kan maken en geen buitenspeler kan vinden die geschikt is moet je je contract maar inleveren. Hij verdient toch niet voor niks een prima salaris, mag hij best wat kritiek krijgen als hij weer faalt.
Oh.
pi_168446048
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Overmars 10 toppers moet halen, maar sinds het vertrek van Fischer is ons al een buitenspeler beloofd en nu ziet het er vooral uit dat er nog eentje gaat vertrekken. Als je die lijstjes niet in orde kan maken en geen buitenspeler kan vinden die geschikt is moet je je contract maar inleveren. Hij verdient toch niet voor niks een prima salaris, mag hij best wat kritiek krijgen als hij weer faalt.
Er is niks beloofd. Je acteert als een klein kind die een cadeautje is beloofd :')

Ze hebben 2 biedingen uitgebracht of 3 zelfs en dat zijn enorm goede spelers, maar die willen niet of de club doet moeilijk. Wat wil je dan? Dat hij Xander Houtkoop gaat contracteren?

En je zegt weer gefaald, vraag mij af waarmee. De beste man verkoopt middelmaat voor de hoogste prijs en Milik voor bijna 40 miljoen. Noem mij 2 TD's die dat ook is gelukt. Dankzij onze TD hebben we een dikke schatkist.
pi_168446134
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Er is niks beloofd. Je acteert als een klein kind die een cadeautje is beloofd :')

Verweij en Freek Jansen hebben hier genoeg over bericht dat Ajax op zoek is naar die aankopen. Dat is al tijden aan de gang.

quote:
Ze hebben 2 biedingen uitgebracht of 3 zelfs en dat zijn enorm goede spelers, maar die willen niet of de club doet moeilijk. Wat wil je dan? Dat hij Xander Houtkoop gaat contracteren?
Er zit echt nog een heel groot gat tussen die twee spelers. Je gaat mij niet wijsmaken dat er op deze hele wereld maar 2/3 haalbare buitenspelers te vinden zijn voor Ajax die ook nog wat toevoegen. Je moet alleen op tijd je lijstjes maken en op tijd handelen.

quote:
En je zegt weer gefaald, vraag mij af waarmee. De beste man verkoopt middelmaat voor de hoogste prijs en Milik voor bijna 40 miljoen. Noem mij 2 TD's die dat ook is gelukt. Dankzij onze TD hebben we een dikke schatkist.
Hij heeft gefaald met het samenstellen van een goede uitgebalanceerde selectie wat zijn primaire taak is, dat hij leuk kan verkopen is wat de gek ervoor geeft natuurlijk. En de meeste middelmaat heeft hij zelf binnengehaald (en kan hij soms aan de straatstenen ook niet kwijt)
Oh.
pi_168446199
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Verweij en Freek Jansen hebben hier genoeg over bericht dat Ajax op zoek is naar die aankopen. Dat is al tijden aan de gang.

[..]

Er zit echt nog een heel groot gat tussen die twee spelers. Je gaat mij niet wijsmaken dat er op deze hele wereld maar 2/3 haalbare buitenspelers te vinden zijn voor Ajax die ook nog wat toevoegen. Je moet alleen op tijd je lijstjes maken en op tijd handelen.

[..]

Hij heeft gefaald met het samenstellen van een goede uitgebalanceerde selectie wat zijn primaire taak is, dat hij leuk kan verkopen is wat de gek ervoor geeft natuurlijk. En de meeste middelmaat heeft hij zelf binnengehaald (en kan hij soms aan de straatstenen ook niet kwijt)
Grootste onzin die je hier zegt. Zoals ik zei noem een TD van Ajax die dat ook gelukt is. Kleine hint; Geen enkele. Om middelmaat voor de hoogste prijs te verkopen is een bepaald aantal skills vereist zoals onderhandelen/verkooptechniek.

Overigens is de selectie prima op orde zover. Dat bepaalde spelers niet renderen mag je de trainer aanrekenen.

Lijstjes op tijd maken. Wie zegt dat dat niet zo gebeurd is? Ben je al bij Nettogod op de koffie geweest? Of denk je echt dat ze ALLES aan die Verweij vertellen?
pi_168446352
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Grootste onzin die je hier zegt. Zoals ik zei noem een TD van Ajax die dat ook gelukt is. Kleine hint; Geen enkele. Om middelmaat voor de hoogste prijs te verkopen is een bepaald aantal skills vereist zoals onderhandelen/verkooptechniek.
De prijzen zijn natuurlijk pas de laatste jaren echt omhoog gegaan, en ik vind Milik ook geen middelmaat. Gewoon een talentvolle spits en Napoli had toen genoeg geld gekregen door de Higuain verkoop. Qua bedragen voor andere spelers valt het wel mee, Bazoer maar voor 13 miljoen en Gudelj voor 5,5 miljoen aan een Chinese club die barsten van de poen.

quote:
Overigens is de selectie prima op orde zover. Dat bepaalde spelers niet renderen mag je de trainer aanrekenen.
Ja dat is dus niet zo. We gingen het seizoen in met 9 middenvelders, 1 linksback en 1 linksbuiten. Het is nog aan Bosz te danken dat hij Sinkgraven heeft omgeturnd, maar voor linksbuiten mocht Younes gewoon blijven staan omdat er geen concurrent is. Dat is echt te triest voor woorden natuurlijk bij een club als Ajax met het budget wat we hebben.

quote:
Lijstjes op tijd maken. Wie zegt dat dat niet zo gebeurd is? Ben je al bij Nettogod op de koffie geweest? Of denk je echt dat ze ALLES aan die Verweij vertellen?
Omdat hij in de zomer maar bleef gokken op Bailey als buitenspeler die moest komen en toen die niet kwam werd er niet overgeschakeld op een andere buitenspeler. Ook nu gokken ze weer op die Neres en zie ik ze daarna alleen nog voor die Larsson gaan uit pure paniek als de publieke opinie zich gaat laten gelden.
Oh.
  donderdag 26 januari 2017 @ 17:51:20 #246
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_168446583
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Lees dit nog eens 20 keer JR, je zit weer in het rond te schreeuwen over dingen waar we vrijwel niks van weten
pi_168446590
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:51 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Lees dit nog eens 20 keer JR, je zit weer in het rond te schreeuwen over dingen waar we vrijwel niks van weten
HEEINZGOD
pi_168446791
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:02 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Bron?
Zijn trackrecord is op zijn minst dubieus te noemen. Hoe vaak presenteerde men een opvolger (bijna) direct nadat iemand vertrok?

Ziyech die een week ervoor als overbodig wordt bestempeld om vervolgens ná een verliespot hem alsnog te halen en hem vervolgens eerst verkeerd te gebruiken getuigt niet van visie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168446834
Aankopen in de winterstop zijn per definitie kut of veel te duur. Wat mij betreft eind van het seizoen spelers aantrekken. Uiteraard wel blijven loeren op buitenkansjes maar de kans dat je een speler aantrekt die direct wat toevoegt is heel klein.
Enige wat ik niet begrijp is dat ze El Ghazi nu al verkopen ipv eind vh seizoen. Nu zal het er wel op uitdraaien dat een Larsson gehaald wordt voor 10 miljoen ofzo, typische subtopspeler.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_168446930
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 17:51 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Als er echt lijstjes waren en doorgeschakeld werd hadden we nu wel goede spelers op de vleugels gehad. Ze hebben er jaren de tijd voor gehad.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')