Dat was The Hype, band waar Yorick in zat.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk vrolijk nummer, ken het niet eigenlijk.
Alleen die tekst op het eind is wat schokkend misschien.quote:
quote:Wake.. from your sleep
The drying of your tears
Today we escape, we escape
Pack.. and get dressed
Before your father hears us
Before all hell breaks loose
Breathe, keep breathing
Don't lose your nerve
Breathe, keep breathing
I can't do this alone
Sing.. us a song
A song to keep us warm
There's such a chill, such a chill
You can laugh
A spineless laugh
We hope your rules and wisdom choke you
Now we are one in everlasting peace
We hope that you choke, that you choke
Telepathiequote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
een half uur geleden dacht ik nog aan deze.
Ja, dat is wel een beetje schokkend. Ik denk dat de mensen dat niet door hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen die tekst op het eind is wat schokkend misschien.
Wel goed voor het uitvaartcentrum...
[..]
The Hype?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat was The Hype, band waar Yorick in zat.
Wel als ze die droge cake na afloop krijgen...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een beetje schokkend. Ik denk dat de mensen dat niet door hebben.
Na-apers allemaal. Bowie's eerste bandje heette Hypequote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Hype?
Dat was de eerste naam van U2...
geen drankje om het weg te spoelen ?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel als ze die droge cake na afloop krijgen...
Eén grote hype...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Na-apers allemaal. Bowie's eerste bandje heette Hype
Je moet ook geen droge cake doen, lekker belegde broodjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel als ze die droge cake na afloop krijgen...
Ik heb dan waarschijnlijk nog wel wat whisky over...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
geen drankje om het weg te spoelen ?
Ik heb er altijd een hekel aan gehad als andere mensen lekker konden eten en ik op dat moment niet...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet ook geen droge cake doen, lekker belegde broodjes.
Al hebben we de laatste keer wel lekkere cake gekregen trouwens.
tis te hopenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dan waarschijnlijk nog wel wat whisky over...
Gewoon iets minder gas geven, beetje smoren, tijd zat.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont z'n uitvaart wordt wat duurder. Ik wil 5 liedjes ipv de gebruikelijke 3
Hebben ze ook gedaan bij het afscheid van mijn ex-schoonvader. Was heel bijzonder.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont z'n uitvaart wordt wat duurder. Ik wil 5 liedjes ipv de gebruikelijke 3
Ik wil niet in de fik. Ik wil een tuintje op mijn buik.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon iets minder gas geven, beetje smoren, tijd zat.
Voor mijn beide ouders hebben we de aula dubbel zo lang afgehuurd.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hekel aan gehad als andere mensen lekker konden eten en ik op dat moment niet...
Ja doe maar. Kan ik nog wat rouw liedjes draaienquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:56 schreef Fogel het volgende:
Moet er nog wat met de lengte van de show gedaan worden?
Beetje doodse sfeer hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja doe maar. Kan ik nog wat rouw liedjes draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |