Prima!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet direct bij de hand. En vanavond te lui om hem op te zoeken
Dus je houdt hem tegoed
Dat is ook weer waarquote:
Mijn vriendin gaat ook de 30e. Met moeite gisteren kaartjes weten te bemachtigen. Bij drukke concerten lukt het haar bijna nooit om erdoor te komen, dus wel leuk voor ze dat het nu wel gelukt is.quote:
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Ik wil gewoon weer zonder winterjas, sjaal en handschoenen naar buiten.quote:
Ow ja hoor, laat de lente maar komenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Ik wil gewoon weer zonder winterjas, sjaal en handschoenen naar buiten.
Kan ook gewoon als het -15 is hoor. Moet je alleen niet te lang buiten zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Ik wil gewoon weer zonder winterjas, sjaal en handschoenen naar buiten.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ow ja hoor, laat de lente maar komen
Jij bent de kou gewendquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan ook gewoon als het -15 is hoor. Moet je alleen niet te lang buiten zijn.
Ik fiets meestal, dat is zonder handschoenen wel erg fris heb ik vandaag gemerkt. Zonder sjaal ook. Ik doe dan toch liever met.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan ook gewoon als het -15 is hoor. Moet je alleen niet te lang buiten zijn.
ik raak handschoenen altijd kwijtquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik fiets meestal, dat is zonder handschoenen wel erg fris heb ik vandaag gemerkt. Zonder sjaal ook. Ik doe dan toch liever met.
Het is helemaal niet zo koud geweest deze winter. Het is zelfs "warm", zo warm dat de slalomcup aankomend weekend van Trondheim naar Oppdal is verplaatst omdat er gewoon te weinig sneeuw is!quote:
Ik zeg toch ook niet te langquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik fiets meestal, dat is zonder handschoenen wel erg fris heb ik vandaag gemerkt. Zonder sjaal ook. Ik doe dan toch liever met.
Ik vind de winter ook gewoon niet leuk. Nooit leuk gevonden, ook niet als kind.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat ook de 30e. Met moeite gisteren kaartjes weten te bemachtigen. Bij drukke concerten lukt het haar bijna nooit om erdoor te komen, dus wel leuk voor ze dat het nu wel gelukt is.
zijn de kinderen nog steeds zo goed met skieën ?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo koud geweest deze winter. Het is zelfs "warm", zo warm dat de slalomcup aankomend weekend van Trondheim naar Oppdal is verplaatst omdat er gewoon te weinig sneeuw is!
Had EXIT niet beter geweest?quote:
Max. 3 minuten....quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet te lang
Niks mis met winter. Geen pollen
Nee, dit staat al een jaar of 25 op mijn lijstje daarvoor...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had EXIT niet beter geweest?
Goed geregeld!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gaat ook de 30eEn inderdaad leuk dat het haar gelukt is. Ik heb het via mijn tante kunnen regelen. Die is lid van U2 fanclub.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' van Rammstein...
[..]
[..]
Zoon staat nu wekelijks 2-4 keer op de piste. Dochter wil niet in clubverband skieen en heeft daarom geen seizoenkaart gekregen en het is er vanwege de kloterige sneeuwomstandigheden nog niet van gekomen om haar ook mee te nemen. (en qua financien ook niet zo handig om dat wel te doen momenteel. Echt wennen dat "arm" zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
zijn de kinderen nog steeds zo goed met skieën ?
Ik geloof jequote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus, en dan brandend vanuit de oven omhoog de aula in...
Dan kan Exit Music (For A Film) ook nog wel...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
peaceman wil "How to disappeare completely" van Radiohead.
Nou, het kan wel, maar het mag nog niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik geloof jeMaar kan dat ook bij jullie??
Ja, dat is volgens mij ook een kandidaat. Hij heeft er wel meer op zijn lijstje staan.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan Exit Music (For A Film) ook nog wel...
wel gaaf dat je zoon zo enthousiast is en... alles went, zelfs weinig geldquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoon staat nu wekelijks 2-4 keer op de piste. Dochter wil niet in clubverband skieen en heeft daarom geen seizoenkaart gekregen en het is er vanwege de kloterige sneeuwomstandigheden nog niet van gekomen om haar ook mee te nemen. (en qua financien ook niet zo handig om dat wel te doen momenteel. Echt wennen dat "arm" zijn)
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, het kan wel, maar het mag nog niet.
Ik ga maar vast brandblussers verzamelen of zo...
Ik bedacht net dat ik meer dan 350 nummers op mijn playlist heb staan en vroeg me af hoeveel jij er had... Dus ook veel....quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:47 schreef just me het volgende:
Merel zei, ik pak je playlist wel, dat weet ik zeker dat het de juiste nummers zijn
wordt wel een lange zit![]()
Die staat bij mij op de lijst als reserve...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is volgens mij ook een kandidaat. Hij heeft er wel meer op zijn lijstje staan.
die van mij is van "mijn" show, was 2 uurquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik bedacht net dat ik meer dan 350 nummers op mijn playlist heb staan en vroeg me af hoeveel jij er had... Dus ook veel....
Wel erg mooi.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staat bij mij op de lijst als reserve...
Playlist van wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:47 schreef just me het volgende:
Merel zei, ik pak je playlist wel, dat weet ik zeker dat het de juiste nummers zijn
wordt wel een lange zit![]()
van mijn show, je weet welquote:
Dan kun je ook nog wel Nick Cave doen...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zal vast iets deprimerend van Morrissey (pleonasme) laten afspelen tijdens de uittocht
Weeping Songquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan kun je ook nog wel Nick Cave doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |