trustequote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:06 schreef Melting het volgende:
@Oscar, bedankt voor de hele fijne muziekjes, maar mijn ogen vallen langzaamaan dicht.
Ik ga dus mijn bed maar opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
Memento Mori is beter. Uit onderzoek is namelijk gebleven dat mensen met een memento mori instelling meer uit het leven halen dan een carpe diem persoon. Dit omdat de memento mori mensen zich meer bewust zijn van het feit dat ze ooit zullen sterven.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:06 schreef Melting het volgende:
@Oscar, bedankt voor de hele fijne muziekjes, maar mijn ogen vallen langzaamaan dicht.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb net warme chocomel met malibu en heel veel slagroom op.
Truste Meltquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:06 schreef Melting het volgende:
doe je goedquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb net warme chocomel met malibu en heel veel slagroom op.
klopt, maar dat komt omdat mensen die vaker jarig zijn nou eenmaal langer levenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, ze zijn niet voor niks al zo oud geworden natuurlijk
dank u voor dit college professor Oscarquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Memento Mori is beter. Uit onderzoek is namelijk gebleven dat mensen met een memento mori instelling meer uit het leven halen dan een carpe diem persoon. Dit omdat de memento mori mensen zich meer bewust zijn van het feit dat ze ooit zullen sterven.
Ik ben meer een Memento Diem type dan, denk ik...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Memento Mori is beter. Uit onderzoek is namelijk gebleven dat mensen met een memento mori instelling meer uit het leven halen dan een carpe diem persoon. Dit omdat de memento mori mensen zich meer bewust zijn van het feit dat ze ooit zullen sterven.
precies. Logicaquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
klopt, maar dat komt omdat mensen die vaker jarig zijn nou eenmaal langer leven
met een beetje pech ik later een demento typequote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben meer een Memento Diem type dan, denk ik...
TedTalk Mini Editiequote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
dank u voor dit college professor Oscar
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
met een beetje pech ik later een demento type
en niet dromen van boogschieten hèquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan mijn ogen echt niet meer open houden...
Ik ga er ook aan toegeven
Thanks Oscar
Oh nee!! Mijn muziek is slaapverwekkendquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Thanks Oscar
demento diem of demento mori?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
met een beetje pech ik later een demento type
Af en toe wat uptempo er door heen doet wonderen...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh nee!! Mijn muziek is slaapverwekkend
Truste Symph
dat weet ze dan niet meerquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
demento diem of demento mori?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Thanks Oscar
niet van die moeilijke vragen stellenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
demento diem of demento mori?
Heb je al zoveel glazen op dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
niet van die moeilijke vragen stellen
Dement zijn heeft zo z'n voordelen...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb je al zoveel glazen op dan?
Ik was al afgehaakt. Mijn hersenen verwerken dat op dit moment even niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
niet van die moeilijke vragen stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |