SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sJuin uit Eigen Tuin!
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb al mijn collega's verslagen, echt het sloeg helemaal nergens op
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Er hing er nog eentje waar Lennon 9 maanden was. Werd dus wel tijd.
Geen kleintjes, was B1.Jongens van 15/16 jaar. Ik ga al sinds Twan 6 jaar is elke zaterdag naar voetbal. En sinds 2,5 jaar ook naar Lennon. Wij doen dus elke zaterdag twee wedstrijden.
OpHooplenquote:
quote:
ik was ook altijd heel rustig langs het veld, behalve toen ik leider van het 1e was en we moesten promoverenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik ben juist best rustig langs het veld. Wel leidster van Lennons team... vorig jaar ook. Dus ben zeker een soccer mom. Ook nog leidster geweest van Twans D2.
Ik kwam een paar jaar terug een klasgenoot van de basisschool tegen. Eerste wat ie zei: Nog steeds Bowie fan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk toch juist?? Ik vind dat wel tof.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik was ook altijd heel rustig langs het veld, behalve toen ik leider van het 1e was en we moesten promoveren
Even goed meezingen. Gaat ie er uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Al de hele dag dit nummer in m'n hoofd
dat is goed te horenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mott the Hoople, vorige week ook een dooie voor z'n kiezen gehad.
Geschreven door Bowie en tevens z'n grootste hit geweest.
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Al de hele dag dit nummer in m'n hoofd
Die wedstrijd is op TV West uitgezonden, moet hem nog ergens op VHS hebben liggen...quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik kwam een paar jaar terug een klasgenoot van de basisschool tegen. Eerste wat ie zei: Nog steeds Bowie fan?![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Die wedstrijd is op TV West uitgezonden, moet hem nog ergens op VHS hebben liggen...
De vraag is.... heb je nog een videorecorder?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Die wedstrijd is op TV West uitgezonden, moet hem nog ergens op VHS hebben liggen...
stuk of 3quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
De vraag is.... heb je nog een videorecorder?
Niet haten op Hank Williams Sr. ja!quote:
zingt Yorick deze ook ?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet haten op Hank Williams Sr. ja!
Is een Unsong Hero
Deze niet. Maar wel een andere van Hankquote:
Met de vlam in de piep...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deze niet. Maar wel een andere van Hank
Verkeerde Henk.quote:
Ik weet niet of de Brennerpas open isquote:
Ja het is natuurlijk ook gewoon de generatie.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de opruiming van 2017 is begonnen
Oude mensen hebben nou eenmaal een hogere sterfkans.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk ook gewoon de generatie.
daarom carpe diemquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oude mensen hebben nou eenmaal een hogere sterfkans.
Echt?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
nou, ze zijn niet voor niks al zo oud geworden natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:06 schreef Melting het volgende:
@Oscar, bedankt voor de hele fijne muziekjes, maar mijn ogen vallen langzaamaan dicht.
Ik ga dus mijn bed maar opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
trustequote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:06 schreef Melting het volgende:
@Oscar, bedankt voor de hele fijne muziekjes, maar mijn ogen vallen langzaamaan dicht.
Memento Mori is beter. Uit onderzoek is namelijk gebleven dat mensen met een memento mori instelling meer uit het leven halen dan een carpe diem persoon. Dit omdat de memento mori mensen zich meer bewust zijn van het feit dat ze ooit zullen sterven.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:06 schreef Melting het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb net warme chocomel met malibu en heel veel slagroom op.
Truste Meltquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:06 schreef Melting het volgende:
doe je goedquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb net warme chocomel met malibu en heel veel slagroom op.
klopt, maar dat komt omdat mensen die vaker jarig zijn nou eenmaal langer levenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, ze zijn niet voor niks al zo oud geworden natuurlijk
dank u voor dit college professor Oscarquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Memento Mori is beter. Uit onderzoek is namelijk gebleven dat mensen met een memento mori instelling meer uit het leven halen dan een carpe diem persoon. Dit omdat de memento mori mensen zich meer bewust zijn van het feit dat ze ooit zullen sterven.
Ik ben meer een Memento Diem type dan, denk ik...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Memento Mori is beter. Uit onderzoek is namelijk gebleven dat mensen met een memento mori instelling meer uit het leven halen dan een carpe diem persoon. Dit omdat de memento mori mensen zich meer bewust zijn van het feit dat ze ooit zullen sterven.
precies. Logicaquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
klopt, maar dat komt omdat mensen die vaker jarig zijn nou eenmaal langer leven
met een beetje pech ik later een demento typequote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben meer een Memento Diem type dan, denk ik...
TedTalk Mini Editiequote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
dank u voor dit college professor Oscar
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
met een beetje pech ik later een demento type
en niet dromen van boogschieten hèquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan mijn ogen echt niet meer open houden...
Ik ga er ook aan toegeven
Thanks Oscar
Oh nee!! Mijn muziek is slaapverwekkendquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Thanks Oscar
demento diem of demento mori?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
met een beetje pech ik later een demento type
Af en toe wat uptempo er door heen doet wonderen...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh nee!! Mijn muziek is slaapverwekkend
Truste Symph
dat weet ze dan niet meerquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
demento diem of demento mori?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Thanks Oscar
niet van die moeilijke vragen stellenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
demento diem of demento mori?
Heb je al zoveel glazen op dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
niet van die moeilijke vragen stellen
Dement zijn heeft zo z'n voordelen...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb je al zoveel glazen op dan?
Ik was al afgehaakt. Mijn hersenen verwerken dat op dit moment even niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
niet van die moeilijke vragen stellen
quote:
Jij zit zeker weer op Moskau Moskau te wachten?quote:
Iets tussen dit en Moskauquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij zit zeker weer op Moskau Moskau te wachten?
Kopenhagen? Hamburg?quote:
Londen mag ookquote:
Is ook zoquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind die rustige liedjes wel even fijn.
London ligt niet tussen Zwolle en Moskouquote:
Enschede wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
London ligt niet tussen Zwolle en Moskou
ik woon niet in Zwollequote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
London ligt niet tussen Zwolle en Moskou
Ook niet tussen Delft en Moskouquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik woon niet in Zwolle
mag ik dan toch Streets of London horen als je die hebt
quote:
dan ga ik niet door voor de koelkastquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook niet tussen Delft en Moskou
Die heb je nu ook niet nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
dan ga ik niet door voor de koelkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |