Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Volkert moet hem eerst doodschieten, anders blijft die Kasteelboer zitten.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:11 schreef Fylax het volgende:
Van der Steur had allang moeten opstappen.
nou nou nouquote:Op maandag 23 januari 2017 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volkert moet hem eerst doodschieten.
quote:Op maandag 23 januari 2017 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volkert moet hem eerst doodschieten, anders blijft die Kasteelboer zitten.
Ik ben wel klaar met Teevenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:13 schreef danos het volgende:
Wie in Nederland interesseert die kutTeevendeal nou nog. Alleen een deel vd 150 man in de kamer boeit dit nog. Ik ben iig helemaal klaar met die deal over die paar miljoentjes.
dit allemaal nepnieuws ditquote:Op maandag 23 januari 2017 23:13 schreef danos het volgende:
Wie in Nederland interesseert die kutTeevendeal nou nog. Alleen een deel vd 150 man in de kamer boeit dit nog. Ik ben iig helemaal klaar met die deal over die paar miljoentjes.
Liegende bewindspersonen zijn inderdaad heul geen nieuws.quote:
ja en anders neemt Stef Blok het wel tijdelijk over die man heeft toch niks te doenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Nog twee maand, dus die hongerlap blijft wel zitten.
Het is inderdaad geen nieuws.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Liegende bewindspersonen zijn inderdaad heul geen nieuws.
Al is het bij de VVD vrij normaal.
Tuurlijk wel, nieuwe informatie waaruit blijkt dat het nog erger is dan al werd gedacht.quote:
Dijsselbloem is natuurlijk ook zwaar hypocriet. Hoor hem nu letterlijk tegenstrijdige standpunten bepleiten dan toen hij nog werkzaam was als EU functionaris.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Was Dijsselbloem maar PvdA-lijsttrekker, in plaats van dat halfzachte ei.
Mee eens; met die linkse koers van Asscher zijn ze mijn stem nu wel kwijt.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Was Dijsselbloem maar PvdA-lijsttrekker, in plaats van dat halfzachte ei.
Dijsselbloem zegt in een vraaggesprek van 5 minuten meer zinnige dingen dan Asscher in een complete toespraak. Dijsselbloem (ik heb er in 2012 op gestemd en dat was niet voor niets), is in het verleden wel vaker kritisch geweest over zaken als integratie.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dijsselbloem is natuurlijk ook zwaar hypocriet. Hoor hem nu letterlijk tegenstrijdige standpunten bepleiten dan toen hij nog werkzaam was als EU functionaris.
Mijne ook. Ik ga naar Nieuwe Wegen, of zelfs nog naar de VVD. Sowieso geen PvdA of D66.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens; met die linkse koers van Asscher zijn ze mijn stem nu wel kwijt.
plus dat hij Samson een mes in zijn rug heeft gestoken in mijn ogen, die Asscher is achterbaksquote:Op maandag 23 januari 2017 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens; met die linkse koers van Asscher zijn ze mijn stem nu wel kwijt.
ik weet niet wat ik ga stemmenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Het is gewoon een timing issue overigens, maar goed
Heb mijn hele leven PvdA of D66 gestemd...ga nu voor het redelijke alternatief: Bumaquote:Op maandag 23 januari 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijne ook. Ik ga naar Nieuwe Wegen, of zelfs nog naar de VVD. Sowieso geen PvdA of D66?
Wij zijn niet bang want Buma is erbij!!!!quote:Op maandag 23 januari 2017 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb mijn hele leven PvdA of D66 gestemd...ga nu voor het redelijke alternatief: Buma
Het gaat er niet perse om wat hij zegt, maar is hij betrouwbaar en geloofwaardig?quote:Op maandag 23 januari 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dijsselbloem zegt in een vraaggesprek van 5 minuten meer zinnige dingen dan Asscher in een complete toespraak. Dijsselbloem (ik heb er in 2012 op gestemd en dat was niet voor niets), is in het verleden wel vaker kritisch geweest over zaken als integratie.
Dit ging specifiek over de Amerikaanse multinationals die hun miljoentjes op bananenrepubliekjes zetten. Eigenlijk is het een probleem door Amerika zelf veroorzaakt, wat ze zelf het makkelijkst op te lossen is en wat veel meer uitstel dan afstel is maar dat wordt een te lang verhaalquote:Op maandag 23 januari 2017 23:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik ga stemmen
ik ga denk ik mijn stem aan iemand anders geven.
Ik was op een camping in Frankrijk met mijn ouders.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:27 schreef Evertjan het volgende:
ik weet nog waar ik was die 6 mei 2002
Ik hoorde laatst dat dat alcoholvrij isquote:Op maandag 23 januari 2017 23:30 schreef Tagliano het volgende:
Jinek zit ook alweer aan haar tweede biertje trouwens
Dat neemt niet weg dat het een biertje isquote:Op maandag 23 januari 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat dat alcoholvrij is
Dat ging toch ook gebeuren?quote:Op maandag 23 januari 2017 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Pauw & Jinek zou ik graag wel samen zien
Ik heb zo'n raar voorgevoel dat het CDA een verrassend goede uitslag gaat neerzetten straks.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb mijn hele leven PvdA of D66 gestemd...ga nu voor het redelijke alternatief: Buma
CDA sws underdog. Ze gaan het goed doen.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo'n raar voorgevoel dat het CDA een verrassend goede uitslag gaat neerzetten straks.
Ik heb zelf trouwens weinig met het CDA. Ze hebben 4 jaar lang helemaal niks gedaan, terwijl de coalitie met andere partijen de noodzakelijke maatregelen trof.
Jammer dat hij maar vijf minuten krijgt, toch. Zegt zinnige dingen en ik denk dat je zijn handelingen als EU ambtenaar onderschat. Deels lag dat in dezelfde lijn. Hij is zeker niet helemaal hypocriet hier.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gaat er niet perse om wat hij zegt, maar is hij betrouwbaar en geloofwaardig?
Ik denk het niet, aangezien hij nu schijnbaar 180 graden is gedraaid in zijn sociaal-economische standpunten ten opzichte van toen hij nog EU functionaris was.
Het enige dat hij deed was een buitengewoon minderwaardig mens uitschakelenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat die schooier toentertijd geen levenslang heeft gekregen
Toen was NL al een soft land.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Grootste gerechtelijke dwaling ooit in Nederland. En er zijn er veel.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Welnee, Dijsselbloem is voor geen meter te vertrouwen. Gewoon een derde weg volger.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jammer dat hij maar vijf minuten krijgt, toch. Zegt zinnige dingen en ik denk dat je zijn handelingen als EU ambtenaar onderschat. Deels lag dat in dezelfde lijn. Hij is zeker niet helemaal hypocriet hier.
Rutte, dijkhoff, Hennis krijgen gewoon ieder een uur
kans op herhaling was redelijk kleinquote:Op maandag 23 januari 2017 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grootste gerechtelijke dwaling ooit in Nederland. En er zijn er veel.
Moet je vragen aan Ties of Pax volgens mij doen een van hun rechtenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Maar fulltime studie rechten, moet je niet beschikbaar zijn voor werk als je bijstand trekt?
Ehhh nee hij heeft notabene verklaart het zo weer te doen.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kans op herhaling was redelijk klein
Je kan Pim niet 2 x doodschieten.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kans op herhaling was redelijk klein
zaten thuisquote:Op maandag 23 januari 2017 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Waar waren deze bitches op election day?
Idd, dit is gewoon recyclen van het nieuws.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:44 schreef marcodej het volgende:
Waarom mag zij wat open deuren intrappen, die we allemaal al doorhebben?
ze doen net alsof iedereen tegen Trump isquote:Op maandag 23 januari 2017 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haten op de popular vote: die kiesmannen zijn ingesteld zodat stadsbewoners niet de macht hebben over het platteland. Alle rode counties stemden Trump
Eensquote:Op maandag 23 januari 2017 23:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze doen net alsof iedereen tegen Trump is
Als je de stemmen van illegalen eraf haalt had Trump waarschijnlijk de popular vote gewonnen ook
Stemmen van mensen op het platteland zijn meer waard dan stemmen van mensen in de stad.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haten op de popular vote: die kiesmannen zijn ingesteld zodat stadsbewoners niet de macht hebben over het platteland. Alle rode counties stemden Trump
lijkt mij sterk aangezien Pim Fortuin niet meer leeftquote:Op maandag 23 januari 2017 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ehhh nee hij heeft notabene verklaart het zo weer te doen.
vrouwen horen in de keuken!!!!quote:Op maandag 23 januari 2017 23:44 schreef KingRoland het volgende:
Rot eens op zegdie vrouwen representeren helemaal niets. Veel andere vrouwen vinden het zelfs belachelijk om alleen voor dat op straat te gaan joh. Ze moeten eens ophouden om voor alle vrouwen te spreken.
quote:Op maandag 23 januari 2017 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
De getoonde foto die overal rondgaat, was ruimschoots voor aanvang van de inauguratie.
Dat.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Stemmen van mensen op het platteland zijn meer waard dan stemmen van mensen in de stad.
Ik vind het allemaal prachtig hoor, die jubelstemming rond Trump. En de Democraten hebben dit fiasco zeker ook aan zichzelf te danken, maar het is bizar dat iemand die 3 miljoenen stemmen méér haalt vervolgens geen president wordt.
bijna 1 miljoen mensen aanwezig toch? en wat zei de media ookalweerquote:Op maandag 23 januari 2017 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
De getoonde foto die overal rondgaat, was ruimschoots voor aanvang van de inauguratie.
Het systeem was van re voren gekend. En het systeem is alleen ondemocratisch als de democraten verliezenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stemmen van mensen op het platteland zijn meer waard dan stemmen van mensen in de stad.
Ik vind het allemaal prachtig hoor, die jubelstemming rond Trump. En de Democraten hebben dit fiasco zeker ook aan zichzelf te danken, maar het is bizar dat iemand die 3 miljoenen stemmen méér haalt vervolgens geen president wordt.
Sean Spicer had het over alle aanwezigen plus tv kijkers en social mediaquote:Op maandag 23 januari 2017 23:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bijna 1 miljoen mensen aanwezig toch? en wat zei de media ookalweer![]()
trouwens dit kan je niet met Obama vergelijken toen hij 1.6miljoen had. 1e zwarte president tuurlijk krijg je meer dan dat.
Eensquote:Op maandag 23 januari 2017 23:50 schreef Pedroso het volgende:
Zonde dat Bernie Sanders niet de kandidaat van de democraten is geworden, met Hillary waren ze bij voorbaat kansloos.
Nu zit je met firma list en bedrog.
Ik erger mij meer om mensen die NIET tegen hun VERLIES kunnen. Trump heeft gewonnen dan beginnen ze met zeiken over die 3 miljoen stemmen. Dit systeem is ER AL JAREN.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor straf gaat Silicon valley hun banen automatiseren.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, Bernie had zeker van Trump gewonnen. De Democraten waren te zeker van hun zaak dat Clinton wel zou winnen.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:50 schreef Pedroso het volgende:
Zonde dat Bernie Sanders niet de kandidaat van de democraten is geworden, met Hillary waren ze bij voorbaat kansloos.
Nu zit je met firma list en bedrog.
Voor elke geautomatiseerde baan komt een nieuwe baanquote:Op maandag 23 januari 2017 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voor straf gaat Silicon valley hun banen automatiseren.
De Democraten waren ook niet echt pro-bernie. Ze hebben hem keihard genaaid joh. Je zou maar een Democraat zijnquote:Op maandag 23 januari 2017 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, Bernie had zeker van Trump gewonnen. De Democraten waren te zeker van hun zaak dat Clinton wel zou winnen.
quote:Op maandag 23 januari 2017 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Voor straf gaat Silicon valley hun banen automatiseren.
alle super delegates tegen hem gestemdquote:Op maandag 23 januari 2017 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Democraten waren ook niet echt pro-bernie. Ze hebben hem keihard genaaid joh. Je zou maar een Democraat zijn
Het systeem deugt van geen kanten. En het verschil in popular vote was nu nog veel groter dan bij de nipte winst van Gore op Bush in 2000.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het systeem was van re voren gekend. En het systeem is alleen ondemocratisch als de democraten verliezen
Dat systeem is er met een goede redenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het systeem deugt van geen kanten. En het verschil in popular vote was nu nog veel groter dan bij de nipte winst van Gore op Bush in 2000.
Je kunt lullen wat je wilt, maar in de VS is niet elke stem even veel waard. Daarom is de uitkomst zoals -ie is.
Bewijs.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voor elke geautomatiseerde baan komt een nieuwe baan
Het was ook geen zuivere koffie hoe Hillary gekozen werd als kandidaat van de Democraten. Wat dat betreft is het hun eigen schuld.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, Bernie had zeker van Trump gewonnen. De Democraten waren te zeker van hun zaak dat Clinton wel zou winnen.
Echt misselijk idd, zou me niks verbazen dat veel Bernie-stemmers naar het kamp Trump zijn gegaan.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Democraten waren ook niet echt pro-bernie. Ze hebben hem keihard genaaid joh. Je zou maar een Democraat zijn
Daarom zijn er zoveel werklozen?quote:Op maandag 23 januari 2017 23:52 schreef JanCees het volgende:
Trump gaat import van auto's zo duur maken zodat Detroit weer een bloeiende auto-industrie krijgt met fabrieken en arbeiders en productiviteitquote:
Ja, daar nog steeds over beginnen is zinloos.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik erger mij meer om mensen die NIET tegen hun VERLIES kunnen. Trump heeft gewonnen dan beginnen ze met zeiken over die 3 miljoen stemmen. Dit systeem is ER AL JAREN.
Met Bernie als kandidaat waren de democraten helemaal dood en begraven geweest, die was kansloos geweest in de eindstrijd.quote:Trouwens het gaat nu over jongeren en daar had Bernie de meeste stemmen. 3 keer raden wie hem heeft genaaid.
Het is een slecht en ondemocratisch systeem. Kijk ook maar naar het Verenigd Koninkrijk. UKIP haalde in 2015 landelijk 12,6 procent van de stemmen, maar won slechts 1 van de 650 zetels. De SNP won bijna overal in Schotland, haalde zo 56 zetels, terwijl men landelijk slechts 4,7 procent van de zetels.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat systeem is er met een goede reden
UK kan ik begrijpen indd. Waren de mensen die dat hebben verzonnen dronken ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2017 23:57 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja, daar nog steeds over beginnen is zinloos.
Als je het over een raar kies-systeem hebt dan moet je het Britse districtenstelsel eens bekijken, en wat voor scheve verhoudingen daar uitkomen
[..]
Met Bernie als kandidaat waren de democraten helemaal dood en begraven geweest, die was kansloos geweest in de eindstrijd.
Tja, maar Trump was al een slechte verliezer nog überhaupt voordat de verkiezingen waren begonnen. Hij zou de uitslag niet zomaar accepteren en het systeem deugde volgens hem van geen kant.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:54 schreef KingRoland het volgende:
kom we veranderen het kiessysteem alleen omdat Trump heeft gewonnen
/feminist
/Amerikaanse liberalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me de shit storm niet voorstellen als het Trúmp was die met zo'n voorsprong met de popular vote had verloren.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Dat bedoel ik ja, dat Britse systeem is helemaal absurd.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een slecht en ondemocratisch systeem. Kijk ook maar naar het Verenigd Koninkrijk. UKIP haalde in 2015 landelijk 12,6 procent van de stemmen, maar won slechts 1 van de 650 zetels. De SNP won bijna overal in Schotland, haalde zo 56 zetels, terwijl men landelijk slechts 4,7 procent van de zetels.
Dat vind jij kennelijk ook eerlijk?
Wat wil je hiermee zeggen ?quote:
quote:
https://twitter.com/carlbildt/status/821845490434273280quote:Too much gloom and doom on jobs at wef17. Countries with the most robots actually also have the lowest unemployment.
Dat maakt dus niet dat er minder werklozen komen.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:56 schreef JanCees het volgende:
Probleem is dat die nieuwe banen vaak een hoger niveau behoeven
Het kiessysteem moet daar sowieso radicaal op de schop. Zoek anders maar eens op wat Gerrymandering is.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:54 schreef KingRoland het volgende:
kom we veranderen het kiessysteem alleen omdat Trump heeft gewonnen
/feminist
/Amerikaanse liberalen
quote:Op maandag 23 januari 2017 23:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan de toekomst niet voorspellen. Zijn theorieën van oa Andrew McAfee
Dat is absoluut geen wetmatigheid.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
lol zou mooi zijn als ze ook eens in verzet komen, met veel bloed en aanslagenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:06 schreef DrDentz het volgende:
De indianen hadden de immigranten gewoon inburgeringscursussen moeten geven dan hielden ze wel op met die pijpleidingen.
Nou ja wat is beter, een buis waar olie doorheen gepompt wordt en 10$ per vat kost of de enorme niet elektrische treinen van Buffet die het nu vervoeren voor 30$ per vat?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Trump is ook een environmentalist, zei hij zelf
Grab them by the pony.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:12 schreef Joezi het volgende:
Deze gast met microfoon werd compleet afgeslacht bij onze Lubach
Lubach is kut.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:12 schreef Joezi het volgende:
Jan Roos sloopte hem al eerderquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:12 schreef Joezi het volgende:
Dat is olie uit Canada toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nou ja wat is beter, een buis waar olie doorheen gepompt wordt en 10$ per vat kost of de enorme niet elektrische treinen van Buffet die het nu vervoeren voor 30$ per vat?
Bij de onze niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:12 schreef Joezi het volgende:
Ben geen liberaal. Maar nee ik vind hem zo'n wannabe Amerikaan. met zijn wannabe show.quote:
twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
Met deze tweet krijgt hij alle junken van Nederland tegen zichquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:15 schreef Tagliano het volgende:
twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
huh wat ben jij dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ben geen liberaal. Maar nee ik vind hem zo'n wannabe Amerikaan. met zijn wannabe show.
Toen ze een pak wiet van 100 kg op hun hoofd kregen zeker.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:15 schreef Tagliano het volgende:
Niet gezien.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die zagen we laatst in de quiz, toen zagen we zijn zachte kant met zn allen
Ik moet die man niet, hij liet mijn buurvrouw Hilda overrijden met zijn dikke BMW.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die zagen we laatst in de quiz, toen zagen we zijn zachte kant met zn allen
Ik heb geen politieke richting, ik stem wel SVP/UDC maar dat is simpelweg pragmatisch gezien de beste keuze voor mij als xenofobe rijke Zwitser.quote:
Na afloop een goedkoop bosje bloemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik moet die man niet, hij liet mijn buurvrouw Hilda overrijden met zijn dikke BMW.
Ieder jaar komt er wel een laagje spek bij om die nek.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:18 schreef Joezi het volgende:
Is die Frits onsterfelijk ofzo? Die gast moet alwel in de 90 zijn ofzo, mn hele leven is ie al elke dag op tv
owja dat zwitserland heeft nu elke dag een referendum, zelf een tijdje in Bellizona gewoondquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb geen politieke richting, ik stem wel SVP/UDC maar dat is simpelweg pragmatisch gezien de beste keuze voor mij als xenofobe rijke Zwitser.
Precies. De lasten op zijn kasteel kunnen niet meer bekostigd worden met een ambtenaren baantje.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:18 schreef Achterhoker het volgende:
Ard aast gewoon op een baantje bij een grote bank of verzekeringsmaatschappij.
Hij kan reptilian shapeshifter zijn, zit altijd dicht bij de politieke machtquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:18 schreef Joezi het volgende:
Is die Frits onsterfelijk ofzo? Die gast moet alwel in de 90 zijn ofzo, mn hele leven is ie al elke dag op tv
13 maar in 2016. (Kanton specifieke niet meegerekend.)quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
owja dat zwitserland heeft nu elke dag een referendum, zelf een tijdje in Bellizona gewoond
schijnt wel goed te gaan toch, met redelijke opkomstquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
13 maar in 2016. (Kanton specifieke niet meegerekend.)
Omdat het gewoon per post gaat, dikke boekjes met uitleg erbij. 4x per jaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
schijnt wel goed te gaan toch, met redelijke opkomst
beetje fraude gevoelig met al die Russische postbodesquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Omdat het gewoon per post gaat, dikke boekjes met uitleg erbij. 4x per jaar.
Simpel en efficient.
Ik ben wel voor een wet om sowieso geen moslims toe te laten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:23 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben erop tegen om wettelijk vast te leggen wat er minimaal vertegenwoordigd moet worden aan zwarten, hindu's of wat ook
Nou nou nou Maniquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een wet om sowieso geen moslims toe te laten.
Trump is de nieuwe Wildersquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:24 schreef Fylax het volgende:
Die haat jegens Trump, hem OVERAL bij betrekken!!!!!!
haha lekker voor je stinkliberaal, nog 8 jaar jankenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:24 schreef Fylax het volgende:
Valt wel mee, we zijn nogsteeds zulke regelneukende asperges hier dat toen een Albero-esque journalist een methode aantoonde waarin bleek dat je online twee keer kon stemmen hij twee dagen gevangenisstraf kreeg en een boete van 400 nog wat chf.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
beetje fraude gevoelig met al die Russische postbodes
Ja ze fantaseren weer een mooi angstbeeld bij elkaar, totaal vergetende dat je als Trump stemmer sowieso niet aan de back komt in Hollywood.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:24 schreef Fylax het volgende:
GILF.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Mooi MILF, ik zou haar ook wel verkrachten.
Klik hier voor haar harige zwarte poes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Klik hier voor haar harige zwarte poes.Geen Tjaptjoep.gif.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |