Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Volkert moet hem eerst doodschieten, anders blijft die Kasteelboer zitten.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:11 schreef Fylax het volgende:
Van der Steur had allang moeten opstappen.
nou nou nouquote:Op maandag 23 januari 2017 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volkert moet hem eerst doodschieten.
quote:Op maandag 23 januari 2017 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volkert moet hem eerst doodschieten, anders blijft die Kasteelboer zitten.
Ik ben wel klaar met Teevenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:13 schreef danos het volgende:
Wie in Nederland interesseert die kutTeevendeal nou nog. Alleen een deel vd 150 man in de kamer boeit dit nog. Ik ben iig helemaal klaar met die deal over die paar miljoentjes.
dit allemaal nepnieuws ditquote:Op maandag 23 januari 2017 23:13 schreef danos het volgende:
Wie in Nederland interesseert die kutTeevendeal nou nog. Alleen een deel vd 150 man in de kamer boeit dit nog. Ik ben iig helemaal klaar met die deal over die paar miljoentjes.
Liegende bewindspersonen zijn inderdaad heul geen nieuws.quote:
ja en anders neemt Stef Blok het wel tijdelijk over die man heeft toch niks te doenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Nog twee maand, dus die hongerlap blijft wel zitten.
Het is inderdaad geen nieuws.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Liegende bewindspersonen zijn inderdaad heul geen nieuws.
Al is het bij de VVD vrij normaal.
Tuurlijk wel, nieuwe informatie waaruit blijkt dat het nog erger is dan al werd gedacht.quote:
Dijsselbloem is natuurlijk ook zwaar hypocriet. Hoor hem nu letterlijk tegenstrijdige standpunten bepleiten dan toen hij nog werkzaam was als EU functionaris.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Was Dijsselbloem maar PvdA-lijsttrekker, in plaats van dat halfzachte ei.
Mee eens; met die linkse koers van Asscher zijn ze mijn stem nu wel kwijt.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Was Dijsselbloem maar PvdA-lijsttrekker, in plaats van dat halfzachte ei.
Dijsselbloem zegt in een vraaggesprek van 5 minuten meer zinnige dingen dan Asscher in een complete toespraak. Dijsselbloem (ik heb er in 2012 op gestemd en dat was niet voor niets), is in het verleden wel vaker kritisch geweest over zaken als integratie.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dijsselbloem is natuurlijk ook zwaar hypocriet. Hoor hem nu letterlijk tegenstrijdige standpunten bepleiten dan toen hij nog werkzaam was als EU functionaris.
Mijne ook. Ik ga naar Nieuwe Wegen, of zelfs nog naar de VVD. Sowieso geen PvdA of D66.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens; met die linkse koers van Asscher zijn ze mijn stem nu wel kwijt.
plus dat hij Samson een mes in zijn rug heeft gestoken in mijn ogen, die Asscher is achterbaksquote:Op maandag 23 januari 2017 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens; met die linkse koers van Asscher zijn ze mijn stem nu wel kwijt.
ik weet niet wat ik ga stemmenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Het is gewoon een timing issue overigens, maar goed
Heb mijn hele leven PvdA of D66 gestemd...ga nu voor het redelijke alternatief: Bumaquote:Op maandag 23 januari 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijne ook. Ik ga naar Nieuwe Wegen, of zelfs nog naar de VVD. Sowieso geen PvdA of D66?
Wij zijn niet bang want Buma is erbij!!!!quote:Op maandag 23 januari 2017 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb mijn hele leven PvdA of D66 gestemd...ga nu voor het redelijke alternatief: Buma
Het gaat er niet perse om wat hij zegt, maar is hij betrouwbaar en geloofwaardig?quote:Op maandag 23 januari 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dijsselbloem zegt in een vraaggesprek van 5 minuten meer zinnige dingen dan Asscher in een complete toespraak. Dijsselbloem (ik heb er in 2012 op gestemd en dat was niet voor niets), is in het verleden wel vaker kritisch geweest over zaken als integratie.
Dit ging specifiek over de Amerikaanse multinationals die hun miljoentjes op bananenrepubliekjes zetten. Eigenlijk is het een probleem door Amerika zelf veroorzaakt, wat ze zelf het makkelijkst op te lossen is en wat veel meer uitstel dan afstel is maar dat wordt een te lang verhaalquote:Op maandag 23 januari 2017 23:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik ga stemmen
ik ga denk ik mijn stem aan iemand anders geven.
Ik was op een camping in Frankrijk met mijn ouders.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:27 schreef Evertjan het volgende:
ik weet nog waar ik was die 6 mei 2002
Ik hoorde laatst dat dat alcoholvrij isquote:Op maandag 23 januari 2017 23:30 schreef Tagliano het volgende:
Jinek zit ook alweer aan haar tweede biertje trouwens
Dat neemt niet weg dat het een biertje isquote:Op maandag 23 januari 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat dat alcoholvrij is
Dat ging toch ook gebeuren?quote:Op maandag 23 januari 2017 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Pauw & Jinek zou ik graag wel samen zien
Ik heb zo'n raar voorgevoel dat het CDA een verrassend goede uitslag gaat neerzetten straks.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb mijn hele leven PvdA of D66 gestemd...ga nu voor het redelijke alternatief: Buma
CDA sws underdog. Ze gaan het goed doen.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo'n raar voorgevoel dat het CDA een verrassend goede uitslag gaat neerzetten straks.
Ik heb zelf trouwens weinig met het CDA. Ze hebben 4 jaar lang helemaal niks gedaan, terwijl de coalitie met andere partijen de noodzakelijke maatregelen trof.
Jammer dat hij maar vijf minuten krijgt, toch. Zegt zinnige dingen en ik denk dat je zijn handelingen als EU ambtenaar onderschat. Deels lag dat in dezelfde lijn. Hij is zeker niet helemaal hypocriet hier.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het gaat er niet perse om wat hij zegt, maar is hij betrouwbaar en geloofwaardig?
Ik denk het niet, aangezien hij nu schijnbaar 180 graden is gedraaid in zijn sociaal-economische standpunten ten opzichte van toen hij nog EU functionaris was.
Het enige dat hij deed was een buitengewoon minderwaardig mens uitschakelenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat die schooier toentertijd geen levenslang heeft gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |