neuh, was moe, heb een tukkie op de bank gedaan, en ik zit nu aan de koffie, gedouched en alquote:
Lijkt wel ochtend.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
neuh, was moe, heb een tukkie op de bank gedaan, en ik zit nu aan de koffie, gedouched en al
Daarom dusquote:
ben je aan het bruin bakken, in dat geval is het wel goed om te draaienquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik zo maar even draaien dan?
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
ben je aan het bruin bakken, in dat geval is het wel goed om te draaien
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:17 schreef Melting het volgende:
Als er gepland moet worden, lees ik het wel.
Laat ik het zo zeggen ik hoef morgen niet te werkenquote:
Dus alles op het gemakje.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen ik hoef morgen niet te werken![]()
ik ga lekker in huis dingen doen die zijn blijven liggen.
Kan ook zijn dat de golf- en tennisnota's de deur uit gaan als dat bedrijf de voorbereidingen klaar heeft, ik wacht er pas sinds 5 januari op
Ik merk toch wel dat ik niet meer piep ben hoor en ik geef er nu lekker aan toe ipv te rennen en te vliegenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus alles op het gemakje.
Heerlijk. Geniet er van.![]()
Ik heb morgen weer een drukke dag. Hele dag werken, dan snel douchen en eten en weer naar cursus. Druk, druk, druk.
Ik merk het al.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik merk toch wel dat ik niet meer piep ben hoor en ik geef er nu lekker aan toe ipv te rennen en te vliegen![]()
Jij gaat dat ook vast wel merken
Kun ja nagaan en dat voor z'n jonge ventquote:
Jonge vent? Ik ben ook al op leeftijd hè?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:31 schreef just me het volgende:
[..]
Kun ja nagaan en dat voor z'n jonge vent
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Jonge vent? Ik ben ook al op leeftijd hè?
Ik weet toch hoe jong je bentquote:
bejaardequote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Jonge vent? Ik ben ook al op leeftijd hè?
Dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:45 schreef just me het volgende:
* just me zit stalen meubelstof te bekijken
[ afbeelding ]
dan zoek ik verderquote:
als dat stevige boucle is en mooi strak blijft, dan is het erg mooi. Helaas heb ik bij meerdere mensen gezien dat het steeds losser werdquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:45 schreef just me het volgende:
* just me zit stalen meubelstof te bekijken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |