neuh, was moe, heb een tukkie op de bank gedaan, en ik zit nu aan de koffie, gedouched en alquote:
Lijkt wel ochtend.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
neuh, was moe, heb een tukkie op de bank gedaan, en ik zit nu aan de koffie, gedouched en al
Daarom dusquote:
ben je aan het bruin bakken, in dat geval is het wel goed om te draaienquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik zo maar even draaien dan?
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
ben je aan het bruin bakken, in dat geval is het wel goed om te draaien
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:17 schreef Melting het volgende:
Als er gepland moet worden, lees ik het wel.
Laat ik het zo zeggen ik hoef morgen niet te werkenquote:
Dus alles op het gemakje.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen ik hoef morgen niet te werken![]()
ik ga lekker in huis dingen doen die zijn blijven liggen.
Kan ook zijn dat de golf- en tennisnota's de deur uit gaan als dat bedrijf de voorbereidingen klaar heeft, ik wacht er pas sinds 5 januari op
Ik merk toch wel dat ik niet meer piep ben hoor en ik geef er nu lekker aan toe ipv te rennen en te vliegenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus alles op het gemakje.
Heerlijk. Geniet er van.![]()
Ik heb morgen weer een drukke dag. Hele dag werken, dan snel douchen en eten en weer naar cursus. Druk, druk, druk.
Ik merk het al.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik merk toch wel dat ik niet meer piep ben hoor en ik geef er nu lekker aan toe ipv te rennen en te vliegen![]()
Jij gaat dat ook vast wel merken
Kun ja nagaan en dat voor z'n jonge ventquote:
Jonge vent? Ik ben ook al op leeftijd hè?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:31 schreef just me het volgende:
[..]
Kun ja nagaan en dat voor z'n jonge vent
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Jonge vent? Ik ben ook al op leeftijd hè?
Ik weet toch hoe jong je bentquote:
bejaardequote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Jonge vent? Ik ben ook al op leeftijd hè?
Dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:45 schreef just me het volgende:
* just me zit stalen meubelstof te bekijken
[ afbeelding ]
dan zoek ik verderquote:
als dat stevige boucle is en mooi strak blijft, dan is het erg mooi. Helaas heb ik bij meerdere mensen gezien dat het steeds losser werdquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:45 schreef just me het volgende:
* just me zit stalen meubelstof te bekijken
[ afbeelding ]
kijk daar heb ik iets aanquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als dat stevige boucle is en mooi strak blijft, dan is het erg mooi. Helaas heb ik bij meerdere mensen gezien dat het steeds losser werd
Ik zei toch dat hem dat niet gaan worden.quote:
DDM gaf nog een verduidelijking. Waarom vind jij dat dit 'm niet moet wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zei toch dat hem dat niet gaan worden.
echt oude boucle uit de jaren 50/60 is trouwens nu nog steeds mooi, meestal toch andere kwaliteit dan nuquote:
Ik heb uit betrouwbare bron dat het niet mooi blijft.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
DDM gaf nog een verduidelijking. Waarom vind jij dat dit 'm niet moet worden
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zou 'm nemen!
Maar ik zou wel de kleur, het motief en de stof veranderen.
Verder is ie wel perfect eigenlijk.
ik heb het al zo moeilijkquote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat het niet mooi blijft.![]()
Oh, en de kleur is niets voor mij.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zou 'm nemen!
Maar ik zou wel de kleur, het motief en de stof veranderen.
Verder is ie wel perfect eigenlijk.
Gooi mij er maar op. Anders is het zo stil.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:17 schreef Melting het volgende:
Als er gepland moet worden, lees ik het wel.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gooi mij er maar op. Anders is het zo stil.
Booting upquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:07 schreef just me het volgende:
[..]![]()
en weer op de facebook van R49 vermeld![]()
ik ben een spam mevrouwquote:
Eindelijk een showtitel zonder gemopperquote:
AVondquote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
Gisteren de Housemartins, nu deze, lang leve Norman!
Oh ja?quote:
Zal ik hem wijzigen?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Eindelijk een showtitel zonder gemopper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |