50% Wachten is voorbij.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:26 schreef just me het volgende:
[..]
Het wachten is nog op MadMaster en Diaan
Ik ga eerst singen in the rain, m.a.w. douchen en dan werkenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Je zou bijna spontaan een ontbijtshow gaan draaien
Werk ze. Ik ga zo eerst maar eens even ontbijten en daarna ook aan de slag.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga eerst singen in the rain, m.a.w. douchen en dan werken
Relaxt, zo'n dagjequote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:55 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag kort dagje vwb werk. Om 12 uur een lunch tbv afscheid collega. Daarna vrij.
Dat was het gisterenavond ook toen ik naar huis reed, niet leukquote:
Nee. Ik zit nu in de trein, onderweg is het nog veel erger. Je ziet bijna niets buiten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Dat was het gisterenavond ook toen ik naar huis reed, niet leuk
Ik vertrek wel om 12 uur, maar ik weet niets van een gezamelijke lunch.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:55 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag kort dagje vwb werk. Om 12 uur een lunch tbv afscheid collega. Daarna vrij.
In Eindhoven is het wit hoor ik net.quote:
Wat een verschil hè, hier een strak blauwe lucht !quote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee. Ik zit nu in de trein, onderweg is het nog veel erger. Je ziet bijna niets buiten.
Het is best lekker buitenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Een paar wolkjes aan de lucht hier. Verder fijn blauw. En koud, waarschijnlijk. Zometeen maar eens testen
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!quote:
gaan ze de boel afsluitenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!
(c) Freek
Ik ga eerst een emmertje water klaarzetten voor het geval dat ik vaker dan 1 keer naar de wc moet vanmiddag.
Ja, van 12:00 tot 17:00.quote:
deze collega is er donderdag ook nog. Dat is zijn laatste dag.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vertrek wel om 12 uur, maar ik weet niets van een gezamelijke lunch.
Ik kom morgen overigens ook gewoon weer terug.
Verrassing!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:05 schreef Melting het volgende:
Ik vertrek wel om 12 uur, maar ik weet niets van een gezamelijke lunch.
Ik kom morgen overigens ook gewoon weer terug.
En nog wat flessen met water vullen, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 24 januari 2017 09:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, van 12:00 tot 17:00.
Note to self: niet vergeten water in het koffiezetapparaat te doen.
quote:
Van 6 tot 8?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 07:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Je zou bijna spontaan een ontbijtshow gaan draaien
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 10:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Van 6 tot 8?
Das wel vroeg hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |