abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport maandag 6 februari 2017 @ 14:12:20 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168710463
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:06 schreef Bolasie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Commentaar van L'Équipe: 'Kreeg de voorkeur boven Mathieu Valbuena, maar kon vertrouwen van de trainer niet waarmaken. Of het zijn vrije trappen waren of zijn spel, hij miste zelfs compleet toen hij goed werd bediend. Het gebrek aan wedstrijdritme en het negeren van zijn teamgenoten lieten zien wat de grootste problemen zijn.'
Een 2. Dan ben je echt helemaal door het ijs gezakt..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168710679
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:49 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Het mentale aspect zit sowieso niet goed bij Depay. Over het laatste jaar bij PSV en hoe alles is gedaan om hem 'in the picture' te krijgen en voor goed geld te verkopen, valt ook nog genoeg over te schrijven.

Talent was er altijd wel maar met de goede begeleiding was het er ook uitgekomen en had hij van waarde kunnen zijn voor het Nederlandse Voetbal. Nu wordt de kans steeds groter dat het een verhaal in de vergetelheid wordt.
Tja, wat is mentaliteit? Heb wel het idee dat hij er naast het veld hard voor werkt, is ook meermaals bevestigd door mensen die er dichterbij staan dan jij en ik. Memphis mist mijns inziens gewoon functionele techniek en voetbalintellentie.
pi_168710888
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is niet mentaal. Het is technisch.

Hij is wel symptomatisch voor de afbrokkeling van Nederland. Van Seedorf naar Drenthe en Depay.
Dit is natuurlijk al langer een probleem, ik zou het niet mentaliteit willen noemen, maar een bepaalde intelligentie. Selbstbewusstsein zoals de Duitsers zo mooi zeggen :).

Misschien is het toeval, maar wel opmerkelijk dat de meeste Nederlandse jonge talenten te dom zijn om te poepen. Ik zal toevalligerwijs recent een interview met zo'n kereltje van Ajax, volgens mij nog een jeugdspeler, maar dat was werkelijk waar een verademing. Duidelijk, ABN, kon zich steengoed verwoorden en zei ook zinnige dingen. Naam even kwijt, geloof ene Karel of iets dergelijks. Dat willen we meer zien, ook geen garantie voor sportief succes, maar toch.

quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zijn hele team speelde gisteren zwaar ondermaats en toch gaan alle ogen naar hem. Begint behoorlijk sneu te worden al die misgunst jegens hem
Hij is natuurlijk wel een van de grote namen nu bij Lyon dus dat is logisch, ik ben ook meer benieuwd naar de meningen in Frankrijk op den duur dan wat een aantal Ajacieden (?) hier van hem vind :). Al blijft het natuurlijk belachelijk die jongen te beoordelen op drie weken bij een nieuwe club. Wat had men dan verwacht, 5 uit 3 nu al?
  maandag 6 februari 2017 @ 14:38:11 #54
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168711029
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:31 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk al langer een probleem, ik zou het niet mentaliteit willen noemen, maar een bepaalde intelligentie. Selbstbewusstsein zoals de Duitsers zo mooi zeggen :).

Misschien is het toeval, maar wel opmerkelijk dat de meeste Nederlandse jonge talenten te dom zijn om te poepen. Ik zal toevalligerwijs recent een interview met zo'n kereltje van Ajax, volgens mij nog een jeugdspeler, maar dat was werkelijk waar een verademing. Duidelijk, ABN, kon zich steengoed verwoorden en zei ook zinnige dingen. Naam even kwijt, geloof ene Karel of iets dergelijks. Dat willen we meer zien, ook geen garantie voor sportief succes, maar toch.
De Mavo en later VMBO is een afvoerputje geworden waarop tevens flink is bezuinigd. De vroegere Mavo was veel beter in kwaliteit. Dienstplicht hielp ook een beetje. De dienstplicht repareerde veel.

Verder de volledige verpaupering van de arbeiderswijken en volkswijken. Wat in Amerika en de UK speelt, speelt hier ook.

Ik kan je tweede alinea alleen maar beamen. In de jaren 70 liep Nederland hier trouwens ver in voorop. Dat moet niet onderschat worden als factor van belang.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168711101
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tja, wat is mentaliteit? Heb wel het idee dat hij er naast het veld hard voor werkt, is ook meermaals bevestigd door mensen die er dichterbij staan dan jij en ik. Memphis mist mijns inziens gewoon functionele techniek en voetbalintellentie.
Ik ga af op informatie / observaties uit eerste hand. Al hoef ik daar niet over in discussie te gaan.
In mijn ogen is het een mix van zijn 'opvoeding' bij PSV, zijn mentaliteit en verschillende mate van intelligentie die ontbreken. Al heeft hij genoeg street smarts.
pi_168711443
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De Mavo en later VMBO is een afvoerputje geworden waarop tevens flink is bezuinigd. De vroegere Mavo was veel beter in kwaliteit. Dienstplicht hielp ook een beetje. De dienstplicht repareerde veel.

Verder de volledige verpaupering van de arbeiderswijken en volkswijken. Wat in Amerika en de UK speelt, speelt hier ook.

Ik kan je tweede alinea alleen maar beamen. In de jaren 70 liep Nederland hier trouwens ver in voorop. Dat moet niet onderschat worden als factor van belang.
Helaas komt toch een redelijk percentage van zulke jongeren in het voetbal terecht, maar je komt dan met zulke interviews niet verder als prachtige oneliners met 'm'n voeten laten spreken' ... 'je weet toch' en 'tegenstander killen' met als kers op de taart presenteert men dit met een of andere straataccentje.

Allemaal niet erg an sich, maar deze cultuur brengt wel 'money is alles' met zich mee, dus als je maar financieel goed zit, ach ... dan komt de rest wel, en als niet, boeiend yolo breng je toch een kledinglijn uit of zo. Wederom ieders goed recht natuurlijk, maar voor het Nederlandse voetbal een probleem.

Opvallend ook dat in andere landen hier minder een issue mee schijnt te zijn, als ik soms eens wat interviews van bepaalde Belgische of Duitse spelers zie lijken ze allemaal prima te kunnen babbelen :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2017 14:59:33 ]
  maandag 6 februari 2017 @ 15:17:04 #57
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168711807
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:58 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Helaas komt toch een redelijk percentage van zulke jongeren in het voetbal terecht, maar je komt dan met zulke interviews niet verder als prachtige oneliners met 'm'n voeten laten spreken' ... 'je weet toch' en 'tegenstander killen' met als kers op de taart presenteert men dit met een of andere straataccentje.

Allemaal niet erg an sich, maar deze cultuur brengt wel 'money is alles' met zich mee, dus als je maar financieel goed zit, ach ... dan komt de rest wel, en als niet, boeiend yolo breng je toch een kledinglijn uit of zo. Wederom ieders goed recht natuurlijk, maar voor het Nederlandse voetbal een probleem.

Opvallend ook dat in andere landen hier minder een issue mee schijnt te zijn, als ik soms eens wat interviews van bepaalde Belgische of Duitse spelers zie lijken ze allemaal prima te kunnen babbelen :)
Ja, groot verschil met de Engelse en Nederlandse working class.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168718464
Memphis gaat Bakkali en Labyrat achterna _O_
U MAD?
pi_168718493
Heeft Mephis eigenlijk Under Armour nog als persoonlijke sponsor? Want die hengelden hem meteen binnen toen hij naar ManU ging. Tijd lang postte hij veel over UA maar zie er niets meer van...
U MAD?
pi_168764776
En afgeserveerd :')
pi_168764870
Zo juist doelpuntje gemaakt :)
pi_168765020
Nu al geen basisplek meer. Knap.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 8 februari 2017 @ 20:42:37 #63
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_168765102
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft Mephis eigenlijk Under Armour nog als persoonlijke sponsor? Want die hengelden hem meteen binnen toen hij naar ManU ging. Tijd lang postte hij veel over UA maar zie er niets meer van...
https://www.underarmour.com/en-us/ua-roster

Triest dat hij in een team zit met Curry , Phelps en Brady
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport woensdag 8 februari 2017 @ 22:13:42 #64
274204 crew  Mexicanobakker
pi_168767805
HET LEK IS BOVEN JONGENS!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_168768068
IS DIT DE CUMBEK?
pi_168769252


Aan alle haters
pi_169159900
al 2 doelpuntjes vandaag _O_
  zondag 26 februari 2017 @ 18:56:22 #68
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_169160154
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 18:43 schreef hoekandit het volgende:
al 2 doelpuntjes vandaag _O_
+ 1 assist.
pi_169160272
Verstandige jongen die ver gaat komen
pi_169160411
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 18:43 schreef hoekandit het volgende:
al 2 doelpuntjes vandaag _O_
Jammer dat zijn grootste fan DP er nu niet iss
  maandag 27 februari 2017 @ 14:28:03 #71
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169177315
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
Memphis gaat Bakkali en Labyrat achterna _O_
dat denk ik ook, alle 3 voor het geld weggegaan bij psv, ipv eerst naar een wat kleinere club in het buitenland :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169177373
De stap naar Frankrijk had ie na PSV moeten maken..
Maar goed bezig ,hopelijk trekt ie de lijn door
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 februari 2017 @ 12:29:05 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_169197075
Olympique Lyon heeft besloten om een rechtszaak aan te spannen tegen een 15-jarige fan van de club.



Nadat Lyon op 19 februari met de nodige moeite had afgerekend met Dijon (4-2) betrad de jongen het veld. Hij wilde een selfie maken met zijn helden, Memphis Depay en Alexandre Lacazette. En dat lukte. Met alle gevolgen van dien.

Lyon laat het er niet bij zitten en wil de jongen laten vervolgen. Een Franse journalist sprak de 'boosdoener.' "Hij zei dat hij ongelooflijk blij was en niet nadacht toen hij het veld opstapte. Nu komt hij zijn club tegen in de rechtbank. Ik denk dat je de hooligans uit de stadions moet gooien", was de cynische reactie van Julien Laurens van BT Sport.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169198227
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
Memphis gaat Bakkali en Labyrat achterna _O_
Totaal niet vergelijkbaar.
pi_169198354
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 12:29 schreef tong80 het volgende:
Olympique Lyon heeft besloten om een rechtszaak aan te spannen tegen een 15-jarige fan van de club.

[ afbeelding ]

Nadat Lyon op 19 februari met de nodige moeite had afgerekend met Dijon (4-2) betrad de jongen het veld. Hij wilde een selfie maken met zijn helden, Memphis Depay en Alexandre Lacazette. En dat lukte. Met alle gevolgen van dien.

Lyon laat het er niet bij zitten en wil de jongen laten vervolgen. Een Franse journalist sprak de 'boosdoener.' "Hij zei dat hij ongelooflijk blij was en niet nadacht toen hij het veld opstapte. Nu komt hij zijn club tegen in de rechtbank. Ik denk dat je de hooligans uit de stadions moet gooien", was de cynische reactie van Julien Laurens van BT Sport.

:P
:')
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')