Het gaat in beide gevallen om games. Net als het met appels en peren allebei om fruit gaat.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je weet zelf dat er ook een verschil zit tussen een game fysiek of digitaal kopen. Dat laatste kunnen ze gewoon aan je account koppelen zodat je de games zowel op de Wii U als Switch kunt spelen. Bovendien gaat het om games van meer dan 20 jaar oud.
Werkt goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Touchscreen in actie
https://twitter.com/Dystify/status/823623094266953728
Nee, maar The Pokémon Company heeft al aangekondigd te werken aan een Switch-titel.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Is deze foto van Nintendo?
(Want er staat Pokémon bij)
Dat kan natuurlijk ook een Pokémon snap of een andere kut game...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nee, maar The Pokémon Company heeft al aangekondigd te werken aan een Switch-titel.
Goh weer niks nieuws van Nintendo zelf. Wat een verrassend iets tochquote:
Dat zijn wel toevallig dé games waar ik dit apparaatje voor koop.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goh weer niks nieuws van Nintendo zelf. Wat een verrassend iets tochLaten we Mario 188 uitbrengen en Zelda 69
De aanhang koopt het op zeker, maar het is belachelijk dat Nintendo zelf niets kan verzinnen buiten Splatoon zoals Sony destijds deed met Crash. IS het zo moeilijk om een nieuwe soort Mario te verzinnen? Het is ELKE generatie dezelfde games met een ander sausje. Weinig creativiteit.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:35 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Dat zijn wel toevallig dé games waar ik dit apparaatje voor koop.
Waarom een nieuwe soort Mario verzinnen. Dat kan alléén maar fout gaan. Dan moeten ze me totaal iets nieuws komen, zoals Pikmin destijdsquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De aanhang koopt het op zeker, maar het is belachelijk dat Nintendo zelf niets kan verzinnen buiten Splatoon zoals Sony destijds deed met Crash. IS het zo moeilijk om een nieuwe soort Mario te verzinnen? Het is ELKE generatie dezelfde games met een ander sausje. Weinig creativiteit.
Ze spelen juist niet op safe door WEER hetzelfde te doen. Mensen hadden al amper interesse in de WiiU, mede door de catalogus. Switch gaat hard op zijn bek denk ik. Denk niet dat het een succes gaat worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:41 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Waarom een nieuwe soort Mario verzinnen. Dat kan alléén maar fout gaan. Dan moeten ze me totaal iets nieuws komen, zoals Pikmin destijds. Ben ik verder met je eens hoor, dat dat wel tof zou zijn... maar die creativiteit ontbreekt blijkbaar en ik denk dat ze gewoon op safe willen spelen, aangezien ze het niet al te best doen. Ik denk ook gewoonweg het ontbreken van mankracht en financiën. Anders zou er ook wel een nieuwe F-Zero of 1080 komen, maar daar kunnen we ook naar fluiten - die brengen gewoonweg niet genoeg geld in het laatje. Wat Nintendo ooit was zal het denk ik nooit meer zijn
. Maarja, dat vergeet ik straks gewoon als ik Zelda of Mario speel
Mario Odyssey is nog tenminste een nieuwe titel, van Crash komt enkel een remaster...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De aanhang koopt het op zeker, maar het is belachelijk dat Nintendo zelf niets kan verzinnen buiten Splatoon zoals Sony destijds deed met Crash. IS het zo moeilijk om een nieuwe soort Mario te verzinnen? Het is ELKE generatie dezelfde games met een ander sausje. Weinig creativiteit.
Prijs vind ik nog meevallen als je ziet wat het apparaat allemaal kan etc maar ik kan niet in een ander zijn beurs kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:45 schreef Noppie2000 het volgende:
Ah, we zijn van prijs naar specs naar launchtitels naar accessoires naar online en nu dan naar de originaliteit van de games?
Ben benieuwd maar de volgende
Mario dus weer. Schijnbaar kunnen ze bij Nintendo geen nieuwe characters neer zetten zoals men deed bij Sony met Crash, Rayman etc etc etcquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario Odyssey is nog tenminste een nieuwe titel, van Crash komt enkel een remaster...
Goed argument dus
Zijn de aandelen niet weer eens gedaald ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:45 schreef Noppie2000 het volgende:
Ah, we zijn van prijs naar specs naar launchtitels naar accessoires naar online en nu dan naar de originaliteit van de games?
Ben benieuwd maar de volgende
Hij komt ook veel te vroeg denk ik. 2020 ofzo had beter geweest.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat wordt er toch weer gehaat op de switch.
Nee die gaan dalen zodra de Switch uit is Hansquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn de aandelen niet weer eens gedaald ofzo?
Crash is ook alweer twintig jaar oud ventje. Sinds die tijd heeft Nintendo tientallen nieuwe personages gekregen. Rayman is daarnaast multiplatform en van Ubisoft.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mario dus weer. Schijnbaar kunnen ze bij Nintendo geen nieuwe characters neer zetten zoals men deed bij Sony met Crash, Rayman etc etc etc
Last of Us ook kortgeleden bijv. Nintendo teert op Mario, Zelda etc broer al jaren. Maja als jij een stijfje krijgt van Mario 110, zeker kopen. Dan blijf ik nog lekker Mario Galaxy spelen wat een zelfde soort game is maar met een ander sausje. Om voor Odessey weer 60 euro neer te lappen mwa, te weinig vernieuwing.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Crash is ook alweer twintig jaar oud ventje. Sinds die tijd heeft Nintendo tientallen nieuwe personages gekregen. Rayman is daarnaast multiplatform en van Ubisoft.
Je praat echt poepzor.
Crash en Rayman zijn beiden uit 1995, slechts vier jaar jonger dan Mario's grootste concurrent, Sonic. Is dat nieuw?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mario dus weer. Schijnbaar kunnen ze bij Nintendo geen nieuwe characters neer zetten zoals men deed bij Sony met Crash, Rayman etc etc etc
laatste nieuwe game met crash?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andere sausjes zijn wel belangrijk hoor, friet met mayo is totaal anders dan friet met satésausquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Last of Us ook kortgeleden bijv. Nintendo teert op Mario, Zelda etc broer al jaren. Maja als jij een stijfje krijgt van Mario 110, zeker kopen. Dan blijf ik nog lekker Mario Galaxy spelen wat een zelfde soort game is maar met een ander sausje. Om voor Odessey weer 60 euro neer te lappen mwa, te weinig vernieuwing.
Splatoon is nieuwerquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Last Of Us is nog niet zo lang geleden bijv
Het blijft frietquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Andere sausjes zijn wel belangrijk hoor, friet met mayo is totaal anders dan friet met satésaus
verder is mario galaxy echt wel anders dan mario world.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Last Of Us is nog niet zo lang geleden bijv
Ja Mario 8-bit is ook anders dan Odessey Hansquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
verder is mario galaxy echt wel anders dan mario world.
bijna niet te vergelijken zelfs.
ja zelfde character maar andere gameplay
Ho wacht.. de WiiU had geen volwaardige (nieuwe) Zelda of Mario. Je moet het Zelda/Mario effect niet onderschatten. Mario Galaxy op de Wii behoort tot de beste games ooit gemaakt...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze spelen juist niet op safe door WEER hetzelfde te doen. Mensen hadden al amper interesse in de WiiU, mede door de catalogus. Switch gaat hard op zijn bek denk ik. Denk niet dat het een succes gaat worden.
Daar zijn de meningen over verdeelt zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:59 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Ho wacht.. de WiiU had geen volwaardige (nieuwe) Zelda of Mario. Je moet het Zelda/Mario effect niet onderschatten. Mario Galaxy op de Wii behoort tot de beste games ooit gemaakt...
Ik denk ook niet dat de Switch een succes wordt, sterker nog, ik ben benieuwd hoelang Nintendo het volhoudt. Is dat een reden voor mij om hem niet te kopen? Nee. Ik zie het wel en ondertussen genieten van een paar toptitels uit de Nintendo stal en hier en daar stiekeme thirdparty hitjes.
Mwa:quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt zullen we maar zeggenDe beste games die ooit gemaakt zijn zijn wel wat ouder, want DIE games zorgden voor de games die we nu hebben.
Correct me if I'm wrong - maar IMDb is gebaseerd op userscores.. gamerakings/metacritic op gamingsites.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die websites neem ik sowieso niet serieus. Zelfde als een IMDB etc etc voor films.
Gamingsites kunnen ook geld toegespeeld krijgen om een bepaalde rating te geven (is niet te controleren) Tevens is er nog zoiets als persoonlijke smaak weet je wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:05 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong - maar IMDb is gebaseerd op userscores.. gamerakings/metacritic op gamingsites.
Wel een verschilletje.
Van Nintendo? Die hebben niet zoveel te makken hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gamingsites kunnen ook geld toegespeeld krijgen om een bepaalde rating te geven (is niet te controleren) Tevens is er nog zoiets als persoonlijke smaak weet je wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |