Ja maar jij bent een meisjequote:Op zondag 22 januari 2017 23:14 schreef kdricklamar het volgende:
Hosselen
Niet gehosseld worden en ze dan afwijzen
Oh ja je hebt gelijkquote:Op zondag 22 januari 2017 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens mij ben je op zoek naar een 'waar', geen 'hoe'.
Maar ik leef gwn mn leven totdat ik leuke chick tegenkom.
DM me wiequote:Op zondag 22 januari 2017 23:40 schreef Toto69 het volgende:
Op FOK! Maar helaas lukt het me maar niet bij haar.
Jijquote:Op zondag 22 januari 2017 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je nou zegt wie het is kunnen we met advies op maat komen.
advies op maat? 35 cm toch?quote:Op zondag 22 januari 2017 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je nou zegt wie het is kunnen we met advies op maat komen.
Fok! dus, vooral mods en chicks met dubbel D genieten onze (Toto en mij) voorkeur.quote:Op zondag 22 januari 2017 23:51 schreef Fylax het volgende:
De avondnachtbagger is verderop he jongens, hier ff zeggen waar jullie fixen.
Ja man, want het is zo ontzettend hetero als je je pik maar half in de kont van een andere man loopt te rammenquote:Op zondag 22 januari 2017 23:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Zolang je elkaars ballen niet raakt blijf je hetero
Ja dan kan je nog nohomo roepenquote:Op zondag 22 januari 2017 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja man, want het is zo ontzettend hetero als je je pik maar half in de kont van een andere man loopt te rammen
Ken je de grap van DoubleDip die ging daten met Toto69?quote:Op zondag 22 januari 2017 23:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ken ik jou niet van volgende week vrijdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2017 00:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ken je de grap van DoubleDip die ging daten met Toto69?Au.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik log uit en kom nooit meer terug.
quote:Op maandag 23 januari 2017 00:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ken je de grap van DoubleDip die ging daten met Toto69?Hoe moet ie jou dan herkennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2017 00:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Au.
Mooi, kan ik ongehinderd die dd-hossel zettenquote:Op maandag 23 januari 2017 00:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Au.
True. Waar begin je dan?quote:Op maandag 23 januari 2017 00:04 schreef Achterhoker het volgende:
Lijkt me meer dat snapchat pas van toepassing is wanneer je al iets hebt met de persoon in kwestie.
Mwah, het helpt je wel verder.quote:Op maandag 23 januari 2017 00:04 schreef Achterhoker het volgende:
Lijkt me meer dat snapchat pas van toepassing is wanneer je al iets hebt met de persoon in kwestie.
quote:Op maandag 23 januari 2017 00:07 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat snap (hihi leuken woordgrap) ik ook niet.
Mja ik ga nooit naar feestjesquote:Op maandag 23 januari 2017 00:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
Gewoon hoselen op feestjes daarna Snapchatten toch
Mja, jij hebt dan ook vrienden en klasgenoten waar je veel mee omgaatquote:Op maandag 23 januari 2017 00:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik soms
Ik hou meestal feestjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |