Dat maakt niet uit ben toch wel 18+. Het is meer dat daar geen hond meer op zit.quote:
Valt wel meequote:Op maandag 23 januari 2017 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mja, jij hebt dan ook vrienden en klasgenoten waar je veel mee omgaat
Ja maar ik nietquote:Op maandag 23 januari 2017 00:15 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit ben toch wel 18+. Het is meer dat daar geen hond meer op zit.
Zoek in de appstore even naar KinderTinderquote:Op zondag 22 januari 2017 23:13 schreef Fylax het volgende:
Kan sowieso in de club natuurlijk, maar daar ga ik niet heen want ik ben vriendloos. Maar eerst had je Tinder waar je die meids kon hosselen, maar dat is tegenwoordig 18+.
Dus mijn vraag aan jullie: waar fixen jullie tegenwoordig meiden?![]()
Aan de andere kant.... ze schrikken niet van een vol en zichtbaar geslachtsdeel hier of daarquote:Op maandag 23 januari 2017 15:34 schreef Shittieboy het volgende:
Ga op n sport waar vooral meiden komen, kun je rustig aan je gang gaan. Paard rijden is wel een afrader, die meiden hebben meer aandacht voor die beesten dan voor jou.
ajhahahaha in mn eentje?quote:Op maandag 23 januari 2017 21:47 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Fylax, kom gewoon keertje naar linde in groesbeek
ik zie altijd wel mensen op mn snapchat daarheen gaanquote:Op maandag 23 januari 2017 22:25 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
[..]
Nee gewoon fok!meet houden daar
Kan voor Fylax nog net, gezien ie nog 17 is. Als je 18 bent begint dat toch aardig triest te worden.quote:Op maandag 23 januari 2017 21:47 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Fylax, kom gewoon keertje naar linde in groesbeek
Trek jij je broek daar maar naar beneden, moet je niet zeuren als ze je rug spontaan brekenquote:Op maandag 23 januari 2017 17:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Aan de andere kant.... ze schrikken niet van een vol en zichtbaar geslachtsdeel hier of daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |