SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
en dan is ie morgen lekker vroeg wakkerquote:Op zondag 22 januari 2017 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
Zo traktatie voor morgen is klaar.
Als Lennon naar bed is, versieren en cadeautjes inpakken en dan zijn we er klaar voor! 🎈 🎉
just me ligt er al op haar lounge chairquote:
Ik wilde het net voorstellenquote:Op zondag 22 januari 2017 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Wil iemand het om 20:05 van mij overnemen of zal ik de show nog wat verlengen?
aan de koffiequote:Op zondag 22 januari 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
just me ligt er al op haar lounge chair
Wat wilde je voorstellen?quote:Op zondag 22 januari 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wilde het net voorstellen
Wie kan er roosteren?
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Wil iemand het om 20:05 van mij overnemen of zal ik de show nog wat verlengen?
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Deze draai ik trouwens niet omdat het over just me ging, maar gewoon... omdat -ie gepland stond
Dat is een best eind meteen.... - Ik kan ook rond 20:30 uur stoppen hoor. Wat wil Oscar?quote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]Verlengd!
Of bedoelde je dat jij het over wil nemen, Oscar?
ow dat is hij elke morgen, maar hij gaat alleen naar beneden.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
en dan is ie morgen lekker vroeg wakker
ooh wat lief dan nogquote:Op zondag 22 januari 2017 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow dat is hij elke morgen, maar hij gaat alleen naar beneden.
Hij huilt nu wel snel, daaran merk je dat hij wat zenuwachtig is voor morgen.
Ik wacht ff af met het aan te passen.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is een best eind meteen.... - Ik kan ook rond 20:30 uur stoppen hoor. Wat wil Oscar?
het maakt mij niets uit joh, ik heb nu eenmaal de naamquote:Op zondag 22 januari 2017 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Deze draai ik trouwens niet omdat het over just me ging, maar gewoon... omdat -ie gepland stond
Ik dacht, met zo'n leeg rooster neem ik het wel over. Maar half 9 is prima.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is een best eind meteen.... - Ik kan ook rond 20:30 uur stoppen hoor. Wat wil Oscar?
Half 9 it is!quote:Op zondag 22 januari 2017 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht, met zo'n leeg rooster neem ik het wel over. Maar half 9 is prima.
Kan ik nog kijken of ik wat moet voorbereiden.
Prima planquote:Op zondag 22 januari 2017 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht, met zo'n leeg rooster neem ik het wel over. Maar half 9 is prima.
Kan ik nog kijken of ik wat moet voorbereiden.
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:52 schreef just me het volgende:
* just me gaat zo nog even telefoneren en dat kan best wel even duren
ik zal Muis jullie groeten doen
als je huis vol is heb ik nog wel plekjes over hoorquote:
Sorry dat ik soms wat dancetracks draaiquote:Op zondag 22 januari 2017 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, is dit soort muziek tegenwoordig mode? * OscarMopperkont kent nog wel 30 nummer die hetzelfde klinken
Ik kan dit geen plekje geven.
Geef jij het maar een plekje dan.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
als je huis vol is heb ik nog wel plekjes over hoor
Geeft niet. Je moet draaien wat je wilquote:Op zondag 22 januari 2017 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry dat ik soms wat dancetracks draai
gaat bij mij op het plekje "klinkt wel lekker"quote:Op zondag 22 januari 2017 19:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geef jij het maar een plekje dan.
Mijn muziekverzameling kijkt mij aan van; "Wat is deze?"
Ik vind het wel een aardige, nieuwe dancetrack. Ik vind lang niet alle dance even goed.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geeft niet. Je moet draaien wat je wilEn het is ook zeker geen commentaar op je show. Ik kan gewoon niks met deze muziek. Ik dacht bij de intro van; hey oh dat is deze. En werd het dit.
Charlie Winston is geweldig. Van dit nummer bestaat ook een compleet andere versie: A Light (Night)quote:Op zondag 22 januari 2017 19:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit nummer klinkt ook heel algemeen. Maar dit is nog wel iets waarvan ik denk; hoe zou de rest van het album klinken.
Oh, ben jij dat. Weer wat geleerdquote:Op zondag 22 januari 2017 20:02 schreef just me het volgende:
Het is niet erg hoor die roosteraanpassingen maar ik moet er dan ook aan denken om ze door te voeren https://www.facebook.com/groups/171574586270745/
Ik heb het er maar druk meequote:Op zondag 22 januari 2017 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, ben jij dat. Weer wat geleerd
Zó oud en dan tóch nog actief op social media. Chapeauquote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zó oud en dan tóch nog actief op social media. Chapeau
quote:Op zondag 22 januari 2017 20:02 schreef just me het volgende:
Het is niet erg hoor die roosteraanpassingen maar ik moet er dan ook aan denken om ze door te voeren https://www.facebook.com/groups/171574586270745/
quote:Op zondag 22 januari 2017 20:06 schreef Tuned22 het volgende:
Hallo dames en heren![]()
Ik zet 'm ook weer aan
quote:Op zondag 22 januari 2017 20:06 schreef Tuned22 het volgende:
Hallo dames en heren![]()
Ik zet 'm ook weer aan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |