Geestelijk ja? Ik vind vrouwen zodra ze erachter zijn dat ze zwanger zijn altijd lichtelijk infantiel worden.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een vrouw roze wurmen uitpoept dan tel er maar snel 15 jaar bij anders, zowel lichamelijk als geestelijk
Dan pas?quote:Op zondag 22 januari 2017 19:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geestelijk ja? Ik vind vrouwen zodra ze erachter zijn dat ze zwanger zijn altijd lichtelijk infantiel worden.
Dit klopt, is de natuurquote:Op zondag 22 januari 2017 19:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geestelijk ja? Ik vind vrouwen zodra ze erachter zijn dat ze zwanger zijn altijd lichtelijk infantiel worden.
Toegeven dat je t fout had is lastig.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:49 schreef Harmankardon het volgende:
Wat me wel opvalt bij vrouwen: sommigen zijn jarenlang anti-kind (prima) maar veranderen in de loop der jaren van mening en krijgen er vervolgens toch een of twee (ook prima). Maar mooi niet dat ze dan toegeven dat ze eerst geen kinderen wilden hebben en zich hebben bedacht, lijkt Stockholm syndroom wel, gaan ze net doen of ze dit altijd al hebben gewild
De film heb ik niet gezien. De serie vind ik wel grappig.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:42 schreef Elvi het volgende:
Ik vond SpongeBob hilarisch. Huilen van het lachen bij de eerste film
Is toch logisch, vraag een meisje of ze liever een gloeiende breinaald in haar vagina heeft of dat ze haar lippenstift af moet geven, vraag een moeder of ze liever een gloeiende breinaald in haar vagina heeft of dat ze haar haar kind moet afgeven en je hebt je antwoordquote:Op zondag 22 januari 2017 19:49 schreef Harmankardon het volgende:
Wat me wel opvalt bij vrouwen: sommigen zijn jarenlang anti-kind (prima) maar veranderen in de loop der jaren van mening en krijgen er vervolgens toch een of twee (ook prima). Maar mooi niet dat ze dan toegeven dat ze eerst geen kinderen wilden hebben en zich hebben bedacht, lijkt Stockholm syndroom wel, gaan ze net doen of ze dit altijd al hebben gewild
De ene is AirwiN om je oude geillaard kantjes te ventileren en de andere Yats om vrouwen te lokken?quote:
Wellicht onder een van die kloontjes jaquote:Op zondag 22 januari 2017 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Meer mogelijkheden voor nudies
Nee, Deezer en 0906.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ene is AirwiN om je oude geillaard kantjes te ventileren en de andere Yats om vrouwen te lokken?
maar serieus, ik had tot nu niet gezien dat jij precies hetzelfde postte bij het zien van haar postquote:Op zondag 22 januari 2017 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie al waar de verwarring vandaan komt
Dat belooft nog watquote:Op zondag 22 januari 2017 20:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
maar serieus, ik had tot nu niet gezien dat jij precies hetzelfde postte bij het zien van haar post
Ik ben niet gefrustreerdquote:Op zondag 22 januari 2017 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Nog een gefrustreerde niet neukende man erbij
Niet echt.... ik ben lelijk en stomquote:Op zondag 22 januari 2017 20:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
heb je nog geen chicks gescoord hier?
Zou je denken?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:21 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Als ze het niet zeggen dan is het ook niet zo hé.
Heb ff je fobo bekeken en je bent zeker niet lelijk.quote:
Dit doet me meer pijn dan je denkt....quote:Op zondag 22 januari 2017 20:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Heb ff je fobo bekeken en je bent zeker niet lelijk.
Sportief, daar geilen dames op.
De ideale man!
Volgens mij is de enige reden dat de FOK!chicks je niet constant DM-en omdat ze denken dat je out of their league bent
Ja kut is dat, heb ik ook altijd.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit doet me meer pijn dan je denkt....
Jij hebt qua mannen de meest fantasierijke geest hier.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu weer uit dan?
Omdat Faxiequote:Op zondag 22 januari 2017 20:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe weet je dan nu al dat Faxie zegt dat ie het slecht doet bij de vrouwen?
Ligt er wel een beetje dik opquote:Op zondag 22 januari 2017 20:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe weet je dan nu al dat Faxie zegt dat ie het slecht doet bij de vrouwen?
Jij doet het ook slecht bij de vrouwen?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:36 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje dik op
En ze dachten dat ik zn kloon ben, dus kon niet missen
uhhquote:Op zondag 22 januari 2017 20:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jij doet het ook slecht bij de vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |