quote:Op maandag 23 januari 2017 12:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Samen opgeteld zijn jullie 112. Dat is een verrassend toepasselijk cijfer.
okquote:Op maandag 23 januari 2017 12:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk hierboven. Yasmin snapt het wél gewoon.
Vandaar.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt, bedankt.
Begrijp wel dat ik feitelijk alleen maar de honneurs waarneem namens d4v1d.
Je zou trouwens ook modern kunnen doen en de "achternaam" van je vrouw kunnen aannemen. Dan zou je voortaan dus Fokker23 heten.quote:
Ik zie hem nietquote:Op maandag 23 januari 2017 12:37 schreef Mani89 het volgende:
Al dagenlang staat acteur Shia Lebouf ergens in New York met de rest van zijn cult aanhang "He will not divide us" als een zombie in de camera te roepen als protest tegen Trump. Die man is niet helemaal lekker.
http://hewillnotdivide.us/
Modern is het om helemaal niet te trouwen.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou trouwens ook modern kunnen doen en de "achternaam" van je vrouw kunnen aannemen. Dan zou je voortaan dus Fokker23 heten.
Lekker op tijd wel.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:37 schreef Mani89 het volgende:
Al dagenlang staat acteur Shia Lebouf ergens in New York met de rest van zijn cult aanhang "He will not divide us" als een zombie in de camera te roepen als protest tegen Trump. Die man is niet helemaal lekker.
http://hewillnotdivide.us/
Nee ok het is nu 6 uur 's ochtends daar. Over een paar uur staat hij er weer te springen en te dansen.quote:
Toen ik hem voor het eerst zag dat ik dat het iemand was die niet helemaal spoort.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ok het is nu 6 uur 's ochtends daar. Over een paar uur staat hij er weer te springen en te dansen.
Hij loopt er ook bij als een landloper.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Toen ik hem voor het eerst zag dat ik dat het iemand was die niet helemaal spoort.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 23 januari 2017 12:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Modern is het om helemaal niet te trouwen.
Gatver. Hoe kan dat nou weer?quote:Op maandag 23 januari 2017 12:45 schreef Fokker89 het volgende:
Er zit boter op mijn broodje grillworst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |