Volgens mij was Fok te hard voor hem. Die arme jongen kon al die negativiteit gewoon niet handelen.quote:Op maandag 18 september 2017 13:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit ja.
Is hij eigenlijk geband, opgenomen, of gewoon verdwenen?
Jarenlang erg geliefd bij de jonge tv kijker van dit programma.quote:Op maandag 18 september 2017 13:25 schreef SeLang het volgende:
Dit was het laatste optreden van Legs & Co (die dansmeisjes op de achtergrond) bij TOTP
Moet ook geheim blijven. Hij wordt undercovermod.quote:Op maandag 18 september 2017 13:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jarenlang erg geliefd bij de jonge tv kijker van dit programma.
V.w.b. de OP: Ik zie nog niks in MED over die aanstelling...
Ik kijk nog steeds oude afleveringen van TOTP (jaren '70) alleen voor Legs & Coquote:Op maandag 18 september 2017 13:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jarenlang erg geliefd bij de jonge tv kijker van dit programma.
Hoor je op de achtergrond de tune van Mission impossible doorfeunen?quote:Op maandag 18 september 2017 14:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Moet ook geheim blijven. Hij wordt undercovermod.
Jammerquote:Op maandag 18 september 2017 13:26 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Volgens mij was Fok te hard voor hem. Die arme jongen kon al die negativiteit gewoon niet handelen.
Zodat het allemaal wat sneller gaat?quote:Op maandag 18 september 2017 18:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als ik mod word, moedig ik gebagger aan
wie dan ook hebben ze gepolst. Die bleek net de hort op te zijn op zoek naar de kluts.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:23 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Zijn er geen competentere mods beschikbaar eigenlijk? Zoals MrSalazer, NieuweNier, Mapima, Deezertje of wie dan ook?
Dan wordt het hier tenminste weer gezelligquote:Op maandag 18 september 2017 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Zodat het allemaal wat sneller gaat? [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |