Ach die heb je ook nodig.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog meer vmbo paupers voortplanten.
Dat kijkt toch altijd wel een stuk lekkerder iddquote:Op zondag 22 januari 2017 16:40 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga met een heerlijke bak magere kwark PSV kijken, wetende dat Ajax gewonnen heeft. #genot
Eerder OLO dan vmbo...quote:Op zondag 22 januari 2017 16:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog meer vmbo paupers voortplanten.
Geniet er van makker.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:40 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga met een heerlijke bak magere kwark PSV kijken, wetende dat Ajax gewonnen heeft. #genot
Is toch leuk voor die jongen.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij wordt ook gewoon gehuldigd in de rust
Alsof hij dat WK heeft gewonnen voor PSV
Hij doet voor PSV mee in de G-divisie.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Turnen is geen sportquote:Op zondag 22 januari 2017 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tina Turner schijnt een enorme PSV-fan te zijn.
Local hero aids.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dit vind ik geen verstandige post.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zie PSV als een grotere concurrent voor de titel dan Feyenoord.
Wat jij vindt boeit niemandquote:Op zondag 22 januari 2017 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik geen verstandige post.
Haha grapjas. Feyenoord zal, zoals bijna altijd, verliezen in de Arena. Dan is het verschil nog maar 2 punten en gaan de kontjes zweten. PSV heeft nu een wedstrijd met hun directe concurrent voor plek 3.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zie PSV als een grotere concurrent voor de titel dan Feyenoord.
Ik ga zo soep maken.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We noteren het even, ex-moderator, voorbeeldfiguur, leider.
Tegen de tijd dat die pot er is heeft Feyenoord al meer punten verspeeld joh.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Haha grapjas. Feyenoord zal, zoals bijna altijd, verliezen in de Arena. Dan is het verschil nog maar 2 punten en gaan de kontjes zweten. PSV heeft nu een wedstrijd met hun directe concurrent voor plek 3.
quote:Op zondag 22 januari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Dat staat met koeieletters op de verpakking dus dat moet haast wel.
Hangende rechtsbuiten, maar PSV doet nogal veel aan positiewisselingen op de flanken.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:49 schreef Kopsterk het volgende:
Wacht, speelt Ramselaar nou linksbuiten?
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 22 januari 2017 16:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja... Eigen schuld... Je weet over wie je het hebt...
Soeponterendquote:Op zondag 22 januari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Stijn zijn soep warm maakt via de magnetron?![]()
![]()
Haha wat een soepkipquote:Op zondag 22 januari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Stijn zijn soep warm maakt via de magnetron?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |