Tatjana schrikt nog steeds op haar hoogtepunt wakker, denkend aan Tong.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:55 schreef AnanYaw het volgende:
Ik word vaak schreeuwend wakker met dit schrikbeeld nog op mijn netvlies gekerfd.
Het zal niet haar beste herinnering zijn inderdaad. Jij er wel van genoten?quote:Op maandag 23 januari 2017 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tatjana schrikt nog steeds op haar hoogtepunt wakker, denkend aan Tong.
Trauma helikopter. Bommel 2 dagen zonder licht.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:14 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Het zal niet haar beste herinnering zijn inderdaad. Jij er wel van genoten?
Gelogen. Ik heb geen traumahelikopter op mijn politiescanner gehoordquote:Op maandag 23 januari 2017 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trauma helikopter. Bommel 2 dagen zonder licht.
Lijkt me logisch. Ze waren op zoek naar de ene en echte KLB-Modquote:Op maandag 23 januari 2017 21:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gelogen. Ik heb geen traumahelikopter op mijn politiescanner gehoord
Opzoek naar mij? :0quote:Op maandag 23 januari 2017 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Ze waren op zoek naar de ene en echte KLB-Mod
Ja, naar een loser die geen smiley kan posten. Die verder geen eigen smiley heeft en nooit een eigen forum heeft gehad op FOK!quote:
En dat zegt iemand die 24/7 FOKT! en geen leven heeftquote:Op maandag 23 januari 2017 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, naar een loser die geen smiley kan posten. Die verder geen eigen smiley heeft en nooit een eigen forum heeft gehad op FOK!
OVerdrijven is ook een vakquote:
Trusten maatquote:Op maandag 23 januari 2017 21:54 schreef Nikonlover het volgende:
Oohja! Ik ben wel KLB-aandachtshoer 2013! En jij niet
Oeh... je noemt mij maat... Je laat mij blozen!!!!!!! HIHIHIHAHAHAHAHOHOHOquote:
dat went vazelfquote:Op zondag 22 januari 2017 14:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Uit automatisme wilde ik zijn notes gaan lezen
*wendquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |