Dat wel, maar vogeltjesdans staat er wel goed voor.quote:Op zondag 22 januari 2017 07:42 schreef scrupuleus het volgende:
Ik neem aan dat Pharkus mij heeft aanbevolen.
De bekendmaking met mij als nieuwe mod zal in deze dagen zijn.
De keuze is reuze.quote:Op zondag 22 januari 2017 07:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat wel, maar vogeltjesdans staat er wel goed voor.
De ondertitel "Onbereikbaar" is niet echt de sterkste reclame voor een aspirant-mod...quote:Op zondag 22 januari 2017 07:42 schreef scrupuleus het volgende:
Ik neem aan dat Pharkus mij heeft aanbevolen.
De bekendmaking met mij als nieuwe mod zal in deze dagen zijn.
Ik kan veel veranderen, ook dat.quote:Op zondag 22 januari 2017 08:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De ondertitel "Onbereikbaar" is niet echt de sterkste reclame voor een aspirant-mod...
Dat heb je ook pas tien keer vermeld.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook ik heb me kandidaat gesteld om KLB mod te worden
Nee, ik ben een beetje de Camiel Eurlings van KLB. Getalenteerd, knap, gewild, de ideale kroonprins, helemaal klaar om het roer over te nemen. Maar uiteindelijk komt het er niet van. En voor je het weet, ben je alweer "old news".quote:
Ik zie dat de campagne al is begonnen?quote:Op zondag 22 januari 2017 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook ik heb me kandidaat gesteld om KLB mod te worden
je weet niets van mij, Ik was bijna FP moderator. Maar heb zelf op laatste moment afgeblazenquote:Op zondag 22 januari 2017 14:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat heb je ook pas tien keer vermeld.
Helaas voor jou moet je om mod te worden mentaal enigzins in orde zijn
Je postcount over 2016 pleit in je voordeelquote:Op zondag 22 januari 2017 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat mij dit zooitje ongeregeld maar runnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |