22 jaar en al een turbulent politiek leven achter haar.
Eindelijk een ervaren persoon op de juiste plaats.
Succes Leefbaar Nederland.
'k ken d'r niet. iig niet van naam.
quote:Ach wa zak zegge ?
Op zondag 8 december 2002 20:02 schreef Kos het volgende:
Ik ken haar niet, is het een beetje een lekker wijf?
Ze heeft een goed karakter.
Leuke vraag, als ze nou wel een leuk smoeltje had gehad, zou ze dan meer zetels krijgen ?
quote:En de dochter van Wibo.
Op zondag 8 december 2002 20:37 schreef Madame het volgende:
De zus van "spin doctor" Kay van der Linde. U weet wel, die man die iets in de verkiezingen in de VS heeft gedaan.
quote:Wibo, die er één van het bestuur een draai om zijn oren wilde geven omdat hij haar een te dikke ... had genoemd.
Op zondag 8 december 2002 20:38 schreef tong80 het volgende:[..]
En de dochter van Wibo.
Wat een niveau dat partijcongres
quote:Alsof Ratelband een vrouw boven zich duldt.
Op zondag 8 december 2002 21:17 schreef Kozzmic het volgende:
Is er al iets bekend over de rest van de lijst. Is Ratelband er definitief af of komt hij nog wel op een lagere plek te staan?
quote:Wat ik begreep is dat Ratelband eventueel een eigen partij opricht.
Is er al iets bekend over de rest van de lijst. Is Ratelband er definitief af of komt hij nog wel op een lagere plek te staan?
quote:*meldt.
Op zondag 8 december 2002 20:02 schreef tong80 het volgende:
Wie kent haar niet ?
Ik hoorde die naam vandaag ook voor het eerst. Is er al een persfoto beschikbaar? Of een topic over haar geopend in B&H?
quote:ja idd dat zie ik nergens staan op alle nieuwssites terwijl me dat meer boeit dan die 22 jarige die de partij naar regeringsdeelname gaat leiden
quote:
Op zondag 8 december 2002 22:12 schreef dwerg het volgende:[..]
*meldt.
Ik hoorde die naam vandaag ook voor het eerst. Is er al een persfoto beschikbaar? Of een topic over haar geopend in B&H?
[ontopic]
Na het opstappen van Teeven en Jense is de keuze voor de nr. 3 van de lijst als trekster natuurlijk niet heel vreemd.
Alles beter dan Onleefbaar Ratelband natuurlijk...
V.
Maar laten we niet op het uiterlijk afgaan, want het gaat er natuurlijk om hoe ze zich staande houdt als straks de journalisten alles willen weten over de koers van de partij, het verkiezingsprogramma, en de mogelijkheid van een eventuele CDA/VVD/LN coalitie. .
quote:Je bedoelt dat ze ook jong en dik is?
Op zondag 8 december 2002 22:56 schreef Meneer_Aart het volgende:
Sharon Dijksma-kloon lijkt het wel.
quote:Ik had het idd vooral over d'r uiterlijk.
Op zondag 8 december 2002 22:58 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Je bedoelt dat ze ook jong en dik is?
quote:Is ze - Sharon Dijksma - nog zo jong dan? Ik schat haar een jaar of 44...
Op zondag 8 december 2002 22:58 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Je bedoelt dat ze ook jong en dik is?
quote:Tut, tut, die meneer_Aart toch... Dat ie naar het uiterlijk kijkt zegt... Had ik niet van hem verwacht...
Op zondag 8 december 2002 23:01 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Ik had het idd vooral over d'r uiterlijk.
Naam: H.M.G.J. (Haitske) van de Linde
Geboorteplaats: Utrecht
Geboortedatum: 7 mei 1980
E-mail: h.vdlinde@tk.parlement.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Loopbaan
1995 2000
Tijdens mijn vakanties en weekenden ben ik werkzaam geweest bij WSC De Fluessen te Elahuizen. Begonnen als winkelhulp en geëindigd als barvrouw/serveerster. Veel verschillende taken vervuld, o.a.: afwashulp, begeleidster bij zeilkampen, kok voor de kleine kaart etc.
1999 2000
Ik heb tijdens mijn examenjaar Nederlandse les gegeven aan asielzoekers in een zgn. wachtlocatie.
2000 2001
Gedurende mijn studie werkte ik 2 weekenden in de maand en tijdens vakanties bij Hotel v/d Werff te Schiermonnikoog.
Maart 2001 Mei 2001
Vrijwilliger op het partijkantoor van Leefbaar Nederland te Hilversum.
Mei 2001 Mei 2002
Namens VanDeLinde Consulting was ik gedetacheerd in het campagneteam van Leefbaar Nederland.
Opleiding
1992-2000
RSG Magister Alvinus te Sneek
Atheneum diploma behaalt met het volgende vakkenpakket:
- Nederlands
- Engels
- Duits
- Frans
- Geschiedenis
- Biologie
- Scheikunde
2000-2001
Rijksuniversiteit Groningen
Ik heb 5 maanden geschiedenis gestudeerd.
--------------------------------------------------------------------------------
quote:Is Kay ook familie dan?
Op maandag 9 december 2002 11:09 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vraag me af waarom Wibo (WIIIBBBBOOOOH!!!!) zelf niet gewoon op het podium springt. Wibo heeft zeker nog aantrekkingskracht bij conservatieven en oude Trosgangers (de gezelligste omroep van Nederland), zoals eertijds in de jaren 70... Eerst iedereen onschadelijk maken die zijn dochter dik en dom noemden en na 4 jaar geeft ie dan het stokje door aan Kay, die vervolgens weer het stokje doorgeeft aan Haitske... En voila, een hele dynastie.... Wibo, Kay en Haitske... (Hè, hoezo eigenaardige voornamen?)
quote:2 dagen ouder dan mijn nichtje... Anyway lijkt mij een heel wat zinniger cv als die van Ratelband... Of heb ik het verkeerd...
Op maandag 9 december 2002 11:08 schreef Heerlijkheid het volgende:
Haitske van de LindeNaam: H.M.G.J. (Haitske) van de Linde
Loopbaan
1995 2000
Tijdens mijn vakanties en weekenden ben ik werkzaam geweest bij WSC De Fluessen te Elahuizen. Begonnen als winkelhulp en geëindigd als barvrouw/serveerster. Veel verschillende taken vervuld, o.a.: afwashulp, begeleidster bij zeilkampen, kok voor de kleine kaart etc.
1999 2000
Ik heb tijdens mijn examenjaar Nederlandse les gegeven aan asielzoekers in een zgn. wachtlocatie.
2000 2001
Gedurende mijn studie werkte ik 2 weekenden in de maand en tijdens vakanties bij Hotel v/d Werff te Schiermonnikoog.
Maart 2001 Mei 2001
Mei 2001 Mei 2002
Namens VanDeLinde Consulting was ik gedetacheerd in het campagneteam van Leefbaar Nederland.
Opleiding1992-2000
- Nederlands
- Engels
- Duits
- Frans
- Geschiedenis
- Biologie
- Scheikunde
2000-2001
Ik heb 5 maanden geschiedenis gestudeerd.--------------------------------------------------------------------------------
quote:Grote broer...
Op maandag 9 december 2002 11:10 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Is Kay ook familie dan?
quote:Qua CV, ik herhaal, qua CV vind ik Ratelband toch net iets overtuigender.
Op maandag 9 december 2002 11:13 schreef Ryan3 het volgende:[..]
2 dagen ouder dan mijn nichtje... Anyway lijkt mij een heel wat zinniger cv als die van Ratelband... Of heb ik het verkeerd...
quote:Heb je die cv van Ratelband dan ergens? BTW: ze heeft iig Atheneum gedaan (met veel talen weliswaar, maar toch). En studeren kan later ook nog... Ratelband heeft misschien ambachtschool gedaan. Goed Ratelband is een gehaaid figuur die alleen met ambachtschool veel geld heeft verdiend, doch gehaaide personen van het type Ratelband zou ik niet inzetten in de politiek...
Op maandag 9 december 2002 11:14 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Qua CV, ik herhaal, qua CV vind ik Ratelband toch net iets overtuigender.
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 09-12-2002 11:24]
UIN van Haitske :21667611
quote:Ze lijkt ook op de hond van Andre van Duin.
Op zondag 8 december 2002 22:19 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Dit vind ik ook niet echt overtuigend!!!
Alhoewel ik niet van ben plan op LN te stemmen, wil ik wel horen wat ze te melden heeft. Of ze al dan niet het uiterlijk van een Miss Nederland heeft, boeit me niet.
quote:Atheneumdiploma behaal*T*?
Loopbaan
1995 2000
1999 2000
2000 2001
Maart 2001 Mei 2001
Mei 2001 Mei 2002
Opleiding1992-2000
- Nederlands
- Engels
- Duits
- Frans
- Geschiedenis
- Biologie
- Scheikunde
2000-2001
Ik heb 5 maanden geschiedenis gestudeerd.--------------------------------------------------------------------------------
Gezien een goed begin het halve werk is is er nogal wat werk te verzetten bij LN voordat ze de verkiezingen in kunnen.
Voor iemand die spreekt over professionele inhoud verwacht ik professionele spelling. Een denigrerende houding naar Emile Ratelband past daar m.i. zeker niet in.
We zullen zien of Emile Ratelband nog aan de verkiezingen mee kan doen en zo ja of hij meer stemmen krijgt dan LN. De bookmakers krijgen het nog druk
Wie weet komt er even wat stabiliteit in die partij?
quote:Nu, tot nu toe in BvD komt ze behoorlijk overtuigend over, met haar 22 jaartjes.
Op maandag 9 december 2002 23:04 schreef Libris het volgende:
Iemand van 22 kan geen politieke partij leiden. Zelfs al heeft ze alle kwaliteiten in huis, heeft ze geen overwicht en zal ze een marionet van anderen zijn.
quote:Krijgt dus een proces aan de broek en wordt morgen bedreigd...
Op maandag 9 december 2002 23:13 schreef CloudBox het volgende:
Ze vindt Michael Smit de ergste Neo-Nazi van Nederland
(bron: haarzelf in B&vD.)
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 09-12-2002 23:25]
quote:
Op maandag 9 december 2002 23:13 schreef CloudBox het volgende:
Ze vindt Michael Smit de ergste Neo-Nazi van Nederland
(bron: haarzelf in B&vD.)
smit ruled
quote:smit will survive
Op maandag 9 december 2002 23:21 schreef CloudBox het volgende:[..]
Issie dood?
quote:kan deze neo-nazi geband?
Op maandag 9 december 2002 23:21 schreef Wisp het volgende:[..]
smit will survive
quote:hij zit niet eens op fok
Op maandag 9 december 2002 23:22 schreef SCH het volgende:[..]
kan deze neo-nazi geband?
quote:
Op maandag 9 december 2002 23:23 schreef CloudBox het volgende:
Zeg Wisp, dat icoon van jou, is dat een door de fabriek afgekeurde ventilator?
quote:Oke. Ik denk dat met mevrouw Van der Linde Leefbaar Nederland niet aan meer dan twee zetels zal helpen.
Op maandag 9 december 2002 23:25 schreef Kozzmic het volgende:
kan het weer een beetje meer ontopic, svp?
quote:Tuurlijk, maar nu is het reclame bij B&vD
Op maandag 9 december 2002 23:25 schreef Kozzmic het volgende:
kan het weer een beetje meer ontopic, svp?
Politiek Den Haag... I give up
Dat is echt een zelfingenomen kamerolifant
quote:Misschien wil Ratelband nog
Op maandag 9 december 2002 23:23 schreef Libris het volgende:
Ze is inderdaad wel goed gebekt en ze is wie ze is...
quote:Redelijke dingen:
Op maandag 9 december 2002 23:01 schreef golfer het volgende:
Moet tot mijn verbazing toegeven dat ze heel redelijke dingen zegt bij Barend en Van Dorp.Wie weet komt er even wat stabiliteit in die partij?
Onze werkelijkheidsbelevingen wijken mogelijk 'wat' af.
quote:Zolang ze er niet meer dan 0 krijgt heb ik er alle vertrouwen in
Op maandag 9 december 2002 23:35 schreef Libris het volgende:
Ze wil 3 a 4 zetels, maar is ook tevreden met 2 zetels. Ik begi\n toch meer vertrouwen in d'r te hebben
quote:Gelukkig wel.
Op dinsdag 10 december 2002 00:14 schreef hoppe het volgende:
Onze werkelijkheidsbelevingen wijken mogelijk 'wat' af.
quote:We leven in een democratie en kunnen daarom zonder problemen van mening verschillen. Als daar zo nu en dan eens een debatje uit voortkomt biedt dat ons beiden kans onze leefwereld te verbreden.
Op dinsdag 10 december 2002 00:16 schreef golfer het volgende:[..]
Gelukkig wel.
Ik vind het een nietszeggend on-charismatisch meisje. Ze mist uitstraling en is met haar 22 jaar nog lang niet competent genoeg om een politieke parij te runnen, en al helemaal een politieke partij waarin het nog steeds rommelt. Ik denk dus niet dat zij veel zetels zal binnenhalen voor LN.
quote:Ik zag deze would-be student ook bij Villa BvD, vandaar mijn bovenstaande reacties. Ik vroeg me af wat dit kind nu precies gepresteerd had dat ze zo neerbuigend meende te moeten doen over Emile Ratelband.
Op dinsdag 10 december 2002 00:42 schreef Redman het volgende:
Ik heb haar net gezien bij B&vD en uit de beelden trek ik de volgende conclusie.Ik vind het een nietszeggend on-charismatisch meisje. Ze mist uitstraling en is met haar 22 jaar nog lang niet competent genoeg om een politieke parij te runnen, en al helemaal een politieke partij waarin het nog steeds rommelt. Ik denk dus niet dat zij veel zetels zal binnenhalen voor LN.
Die Ratelband is met zijn Neuro Linguïstische Programmeringsevangelie mijn vriend ook niet, maar de man heeft even wat meer gepresteerd in het leven dan Haitskje bij gebrek aan beter lijststrekster van LN.
quote:Volgens mij hoorde ik haar vader beweren dat Ratelband haar een "vette domme zeug" had genoemd. En hij zou Ratelband nog wel een draai om de oren geven. Een tikje rancune van haar kant denk ik.
Op dinsdag 10 december 2002 00:47 schreef hoppe het volgende:[..]
Ik zag deze would-be student ook bij Villa BvD, vandaar mijn bovenstaande reacties. Ik vroeg me af wat dit kind nu precies gepresteerd had dat ze zo neerbuigend meende te moeten doen over Emile Ratelband.
Die Ratelband is met zijn Neuro Linguïstische Programmeringsevangelie mijn vriend ook niet, maar de man heeft even wat meer gepresteerd in het leven dan Haitskje bij gebrek aan beter lijststrekster van LN.
quote:Dom en dik kwam volgens mij uit de mond van ex voorzitter Jetten.
Op dinsdag 10 december 2002 00:51 schreef gelly het volgende:[..]
Volgens mij hoorde ik haar vader beweren dat Ratelband haar een "vette domme zeug" had genoemd. En hij zou Ratelband nog wel een draai om de oren geven. Een tikje rancune van haar kant denk ik.
quote:True..
Op dinsdag 10 december 2002 00:53 schreef Redman het volgende:
Dom en dik kwam volgens mij uit de mond van ex voorzitter Jetten.
quote:\
Op dinsdag 10 december 2002 00:53 schreef Redman het volgende:[..]
Klopt, dat schreef hij op het ledenforum van LN.
quote:Volgens mij heeft Emile daar geen (commercieel) belang bij. Hij kan zijn grieven beter POSITIEF verwoorden
Op dinsdag 10 december 2002 00:51 schreef gelly het volgende:[..]
Volgens mij hoorde ik haar vader beweren dat Ratelband haar een "vette domme zeug" had genoemd. En hij zou Ratelband nog wel een draai om de oren geven. Een tikje rancune van haar kant denk ik.
quote:Soms komen profetiën wel heel snel uit
Op dinsdag 10 december 2002 00:53 schreef Redman het volgende:[..]
Dat gedatcheerd door VanderLinde Consultancies op haar CV riekt wel een beetje naar vriendjespolitiek dus dat heeft ze al onder de knie. Ze praat ook al als een politica en oud wijf dus eigenlijk zie ik het wel zitten met haar aan het roer van Leefbaar Nederland. Nog een paar kilootjes erbij en ze past helemaal bij de club. Ik zie dit kind al afgemaakt worden in het debat door Agnes Kant of een andere felle doos.
quote:Sja, dan moet LN maar betere kandidaten naar voren schuiven.
Op dinsdag 10 december 2002 01:01 schreef Redman het volgende:
oftewel : De kiezers hebben uit twee hele slechte keuzes de minst slechte gekozen.
quote:Ene Yellowman heeft daar vast wel een vrouw'vriendelijke' tekst over
Op dinsdag 10 december 2002 00:59 schreef Redman het volgende:
Ik zit nu nog een keertje B&vD te kijken maar ik krijg er op zijn zachtsgezegd geen harde plasser van. Zou ze in bed ook zo koel praten en zo stil liggen (zitten).Dat gedatcheerd door VanderLinde Consultancies op haar CV riekt wel een beetje naar vriendjespolitiek dus dat heeft ze al onder de knie. Ze praat ook al als een politica en oud wijf dus eigenlijk zie ik het wel zitten met haar aan het roer van Leefbaar Nederland. Nog een paar kilootjes erbij en ze past helemaal bij de club. Ik zie dit kind al afgemaakt worden in het debat door Agnes Kant of een andere felle doos.
quote:Hij heeft wel gelijk...., achteraf gelul...., dat wel...
Op dinsdag 10 december 2002 00:57 schreef hoppe het volgende:
Soms komen profetiën wel heel snel uit
quote:Wat een aanmatiging. Ik zou bijna fan van Emile Ratelband worden
Op dinsdag 10 december 2002 01:01 schreef Redman het volgende:
Ze zegt zelf "Ik zit hier omdat Emile R. (zoals de ratjes B&Vd hem consequent proberen blijven te noemen) hier niet zit". oftewel : De kiezers hebben uit twee hele slechte keuzes de minst slechte gekozen.
[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 10-12-2002 01:05]
quote:Afgehaakt/op.
Op dinsdag 10 december 2002 01:02 schreef CloudBox het volgende:
betere kandidaten
quote:Tis toch niet waar hè. Zo'n prachtige geboortedatum, zo'n lelijk wijf.
quote:Geweldige humor
Op dinsdag 10 december 2002 01:02 schreef CloudBox het volgende:[..]
Sja, dan moet LN maar betere kandidaten naar voren schuiven.
quote:Wellicht fractiemedewerker?
Op dinsdag 10 december 2002 01:07 schreef gelly het volgende:
Hoe komt ze trouwens aan dit adres ?h.vdlinde@tk.parlement.nl
zit ze al in de kamer ?
V.
quote:Nee joh dit is natuurlijk zo'n .TK adres wat iedereen kan aanvragen.
Op dinsdag 10 december 2002 01:07 schreef gelly het volgende:
Hoe komt ze trouwens aan dit adres ?h.vdlinde@[b]tk[b].parlement.nl
zit ze al in de kamer ?
quote:Dat zou kunnen, ik dach dat alleen daadwerkelijke leden zo'n e-mail adres kregen.
Op dinsdag 10 december 2002 01:08 schreef Verbal het volgende:[..]
Wellicht fractiemedewerker?
V.
quote:Ze hebben ert och maar mooi een enorme politieke aardverschuiving mee in de hand gewerkt. Dat doel is bereikt en de poppekast kan nu worden gesloten.
Op dinsdag 10 december 2002 01:06 schreef gelly het volgende:
Gisteren was trouwens een leuke reportage op tv over de grondleggers van LN, en ik moet zeggen, ze hadden gelijk. En wat een inschattingsfout om destijds Fortuyn aan te trekken.
quote:Fractiemedewerkers (lees: typistes, postophalers/verstuurders, telefoonbeantwoorders van een fractie) komen hiervoor ook in aanmerking.
Op dinsdag 10 december 2002 01:09 schreef gelly het volgende:[..]
Dat zou kunnen, ik dach dat alleen daadwerkelijke leden zo'n e-mail adres kregen.
quote:'Leefbare' politiek werkt prima op lokaal niveau, omdat je dan de daadwerkelijke problemen aan kunt wijzen. Landelijk werkt dat gewoon niet.
Op dinsdag 10 december 2002 01:10 schreef hoppe het volgende:[..]
Ze hebben ert och maar mooi een enorme politieke aardverschuiving mee in de hand gewerkt. Dat doel is bereikt en de poppekast kan nu worden gesloten.
quote:Een interessante aanname.
Op dinsdag 10 december 2002 01:13 schreef gelly het volgende:[..]
'Leefbare' politiek werkt prima op lokaal niveau, omdat je dan de daadwerkelijke problemen aan kunt wijzen. Landelijk werkt dat gewoon niet.
quote:Vind ik een mooie conclusie Gelly.
Op dinsdag 10 december 2002 01:13 schreef gelly het volgende:[..]
'Leefbare' politiek werkt prima op lokaal niveau, omdat je dan de daadwerkelijke problemen aan kunt wijzen. Landelijk werkt dat gewoon niet.
Mensen die in de Achterhoek wonen hebben hele andere dagelijkse problemen dan mensen in bijvoorbeeld Rotterdam. (cq mestoverschot en allochtonen).
quote:Overal zit wel ergens een onwelriekend luchtje aan
Op dinsdag 10 december 2002 01:21 schreef Redman het volgende:[..]
Vind ik een mooie conclusie Gelly.
Mensen die in de Achterhoek wonen hebben hele andere dagelijkse problemen dan mensen in bijvoorbeeld Rotterdam. (cq mestoverschot en allochtonen).
quote:Dat zal best
Op dinsdag 10 december 2002 01:25 schreef hoppe het volgende:[..]
Overal zit wel ergens een onwelriekend luchtje aan
Maar ik krijg het idee dat de landelijke 'leefbaar' partijen (LN, LPF, Conservatieven.nl) vooral de situatie in de grote steden voor ogen hebben, terwijl 80% van Nederland daar niks aan heeft. Partijen zoals Leefbaar Rotterdam/Utrecht kunnen veel beter die problemen herkennen en aanpakken, daarvoor kun je simpelweg geen landelijk beleid maken.
quote:Gelly, kan je daar geen mooi nieuw topic over openen want ik vind het een zeer discutabele stelling. Want dit zou een complete politieke verschuiving en reorganisatie betekenen. Zouden we het Amerikaanse systeem dan in moeten voeren in Nederland. (<- nog zo'n leuk discussie punt).
Op dinsdag 10 december 2002 01:28 schreef gelly het volgende:[..]
Dat zal best
Maar ik krijg het idee dat de landelijke 'leefbaar' partijen (LN, LPF, Conservatieven.nl) vooral de situatie in de grote steden voor ogen hebben, terwijl 80% van Nederland daar niks aan heeft. Partijen zoals Leefbaar Rotterdam/Utrecht kunnen veel beter die problemen herkennen en aanpakken, daarvoor kun je simpelweg geen landelijk beleid maken.
quote:Leef je uit zou ik zeggen
Op dinsdag 10 december 2002 01:31 schreef Redman het volgende:[..]
Gelly, kan je daar geen mooi nieuw topic over openen want ik vind het een zeer discutabele stelling. Want dit zou een complete politieke verschuiving en reorganisatie betekenen. Zouden we het Amerikaanse systeem dan in moeten voeren in Nederland. (<- nog zo'n leuk discussie punt).
topic geopend, dan kan het hier weer ontopic
als ze dat in de 2e kamer ook gaat doen is ze zo weg
quote:Zij komt iig nog in de Tweede kamer. Daar zal Smit nog niet eens naar het toilet mogen
Op dinsdag 10 december 2002 01:50 schreef Wisp het volgende:
als ze dat in de 2e kamer ook gaat doen is ze zo weg
quote:Misschien worden ze daar wel collega's in de schoonmaak na een mislukte poging tot kamerlidmaatschap. Hij met een mop en zij achter een schoteltje, leveren beide een positieve bijdrage aan het Nederlandse politieke landschap
Op dinsdag 10 december 2002 01:52 schreef CloudBox het volgende:[..]
Zij komt iig nog in de Tweede kamer. Daar zal Smit nog niet eens naar het toilet mogen
.
[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 10-12-2002 01:57]
quote:Als die eenmaal met haar kontje op het leder (Ik vond dat pluche overigens een stuk geiler) van de de tweede kamer heeft gezeten gaat ze er voor geen 10 taarten meer vanaf. Aan de famlilie van der Linde gaan we nog veel plezier beleven.
Op dinsdag 10 december 2002 01:50 schreef Wisp het volgende:als ze dat in de 2e kamer ook gaat doen is ze zo weg
En nu ga ik slapen en lekker dromen over Jets (<- zo mag Fred Teeven haar noemen).
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 01:31 schreef Redman het volgende:[..]
Gelly, kan je daar geen mooi nieuw topic over openen want ik vind het een zeer discutabele stelling. Want dit zou een complete politieke verschuiving en reorganisatie betekenen. Zouden we het Amerikaanse systeem dan in moeten voeren in Nederland. (<- nog zo'n leuk discussie punt).
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 00:42 schreef Redman het volgende:
Ik heb haar net gezien bij B&vD en uit de beelden trek ik de volgende conclusie.Ik vind het een nietszeggend on-charismatisch meisje. Ze mist uitstraling en is met haar 22 jaar nog lang niet competent genoeg om een politieke parij te runnen, en al helemaal een politieke partij waarin het nog steeds rommelt. Ik denk dus niet dat zij veel zetels zal binnenhalen voor LN.
quote:???
Op dinsdag 10 december 2002 15:14 schreef edmundblackadder het volgende:
Ach, d'r is tegenwoordig niet zoveel voor nodig om een politieke partij te runnen. Missen en BN'ers, t'is allemaal al zo gewoon...
[..]
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 15:09 schreef edmundblackadder het volgende:
Allemaal leuk en aardig die plaatselijke belangen maar de politiek moet natuurlijk op landelijk niveau verenigd zijn anders kunnen we wel weer terug naar de middeleeuwen met graven en hertogen. Nogmaals er is niks mis met plaatselijk belang maar het moet wel onder de noemer Den Haag kunnen vallen.
[..]
maar dat is dus bijna onmogelijk aangezien de verschillen tussen de plaatselijke partijen enorm zijn. De partijen onder de naam leefbaar verschillen namelijk van links tot rechts en alles daartussen in.
quote:Is dat een probleem, of de essentie van 'nieuwe politiek'?
Op woensdag 11 december 2002 10:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Probleem is vooral dat die Leefbaar-partijen een samenraapsel zijn van vogels van divers politiek pluimage.
Van links tot rechts, er loopt vanalles rond.
Of beide?
Ik vind dus gewoon dat Haitske zichzelf slecht aan het verkopen is.
quote:Tsja, gezien de peilingen zit Leefbaar Nederland eerder op het niveau van Winny de Jong en Emiel Ratelband. Dus zo vreemd is het niet dat deze 3 partijen in één programma tegenover elkaar worden gezet!
Lijsttrekker LN loopt kwaad weg bij Yorin FMDe lijsttrekker van Leefbaar Nederland, Haitske van de Linde, is dinsdag nog voor een uitzending van Robert Jensen op Yorin FM kwaad weggelopen uit de studios. Van de Linde zou tijdens de uitzending in debat gaan met Femke Halsema en Thom de Graaf, maar bleek tegenover Emile Ratelband en Winny de Jong komen te staan. Dat schoot haar in het verkeerde keelgat.
Volgens van de Linde was haar vooraf gezegd dat Winny de Jong niet zou komen omdat zij de verkiezingsdrempel in een aantal disctricten niet had gehaald. Eenmaal in de studio kreeg ze te horen dat Thom de Graaf niet kon, maar dat het wachten op Femke Halsema was. Toen de persvoorlichter van haar partij echter met GroenLinks belde bleek Halsema van niets te weten.
"Het debat moest dan, als noodoplossing, maar met De Jong en Ratelband worden gevoerd, werd ons verteld," aldus van de Linde. Maar toen viel haar oog op het uitzendschema waarop stond dat de gasten Emile Ratelband, Winny de Jong en Haitske van de Linde zouden zijn. "Toen dacht, dit is helemaal geen spoedoplossing. Dit is van tevoren gepland en ik word er ingeluisd."
Yorin FM zegt in een reactie dat het om een misverstand gaat. Volgens een woordvoerder zou Van de Linde helemaal niet met Halsema in debat gaan, die zou een andere keer langskomen. Wel belde Thom de Graaf af. "We hebben haar er echt niet ingeluisd. Op die manier hoeven wij niet te scoren met Jensen als presentator", aldus Yorin FM.
quote:Maar gezien het huidige parlement is het wel vreemd.
Op vrijdag 20 december 2002 12:00 schreef Kozzmic het volgende:
Berichtje van de Frontpage...
[..]Tsja, gezien de peilingen zit Leefbaar Nederland eerder op het niveau van Winny de Jong en Emiel Ratelband. Dus zo vreemd is het niet dat deze 3 partijen in één programma tegenover elkaar worden gezet!
quote:Op de website http://www.jensenindeochtend.nl en dan bij recente shows is de aflevering te beluisteren. Op ongeveer 15 minuten begint het debat met De Jong en Ratelband.
Op vrijdag 20 december 2002 12:00 schreef Kozzmic het volgende:
Berichtje van de Frontpage...
[..]Tsja, gezien de peilingen zit Leefbaar Nederland eerder op het niveau van Winny de Jong en Emiel Ratelband. Dus zo vreemd is het niet dat deze 3 partijen in één programma tegenover elkaar worden gezet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |