quote:
kom maar uit de hoek, spijkerbroekquote:
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Just be yourself, Elf
Tot op het bot, ToT
Laat het gaan, Diaan
Ik doe m'n best.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Just be yourself, Elf
Tot op het bot, ToT
Laat het gaan, Diaan
Je houdt ze bij?quote:
en ook geen honden tochquote:Op zondag 22 januari 2017 18:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik tolereer alles. Ik heb geen kinderen.
zo vaak heb jij nog niet gedraaidquote:Op zondag 22 januari 2017 18:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je houdt ze bij?
* OscarMopperkont heeft geen idee hoe vaak hij gedraaid heeft
Ik heb laatst een keer zitten tellen jaquote:Op zondag 22 januari 2017 18:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je houdt ze bij?
* OscarMopperkont heeft geen idee hoe vaak hij gedraaid heeft
Nope! Ik vind het dierenmishandeling om een hond op een flatje te houden.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nope! Ik vind het dierenmishandeling om een hond op een flatje te houden.
Mijn krokodil zou 'm namelijk opvreten.
quote:
Ik heb geen badkuip. Wel een inloopdouche met een opstaand randje. Daar schep ik af en toe wat zand in.quote:
quote:
lekker die poten in je douchequote:Op zondag 22 januari 2017 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb geen badkuip. Wel een inloopdouche met een opstaand randje. Daar schep ik af en toe wat zand in.
December is altijd een slechte maand. Alles wordt gefocust op de feestdagen.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt trouwens goed merken dat het weer januari is. December was een magere maand voor nieuwe muziek, in januari barst het van de goede, nieuwe releases
3FM had het te druk met Kensington promotenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:21 schreef Elfletterig het volgende:
De Franse singer-songwriter Jain bracht in juni 2015 het liedje "Come" uit. Nog dezelfde maand stond dat in mijn playlist op Spotify. Deze week staat het onder de noemer "Dit Is Nieuw" op de playlist van 3FM
Maar het liedje:
Ik vind Fox Stevenson juist wel fris klinkenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit is dus muziek waar ik echt helemaal niks kan. Het klinkt als 100.000 andere tracks.
Mja, qua toontjes enzo klinkt dit hetzelfde als dance muziek van 5 jaar terug. Ik kan er niks mee.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Fox Stevenson juist wel fris klinken
Dit liedje klinkt wel grappig, maar zelf zal ik het nooit kopen.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna weer andere soorten muziek hoor
Oh ja, ik ga eens kokenquote:
laat ik die nu wel kennenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk ken je niemand die Hans heet en autorijdt...
ik heb niet gekookt hoorquote:
Wat een eikel, die Hansquote:Op zondag 22 januari 2017 18:37 schreef just me het volgende:
Hans is driving over the rainbow
heeft ie me nooit verteld
Op die term reageer ik wel, jaquote:
Gruwelijk onderschat nummer, vind ik.quote:
Okee dan!quote:Op zondag 22 januari 2017 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gruwelijk onderschat nummer, vind ik.
(Ze zijn trouwens nog steeds actief; in 2016 hebben ze nieuw werk uitgebracht. Hun sound is eigenlijk nauwelijks veranderd, maar daardoor klinkt het wat gedateerd. Maar nog steeds best oké)
Vind ik ook. Maar dan wel in de goede zin van het woord. En het heeft een heel hoog Gorillaz-gehalte, wat op zich ook niet verkeerd is.quote:
Arme Blurquote:Op zondag 22 januari 2017 18:59 schreef just me het volgende:
7 minuten.... dan kan ik koffie zetten en de vaatwasser vullen
die knokkels
![]()
Wow!quote:Op zondag 22 januari 2017 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
Christopher Duncan (C Duncan) nam zijn debuutalbum Architect in zijn eentje op, in zijn slaapkamer. Hij speelde zelf alles in, inclusief TIG lagen zang.
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Groot talent, deze jonge kerelNu een hele oude kerel.....
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik versta altijd "Ik ben d'r al, Ik ben d'r al"
quote:Op zondag 22 januari 2017 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Just be yourself, Elf
Tot op het bot, ToT
Laat het gaan, Diaan
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zet Radio 49 aan en eet een banaan
Toevallig heb ik inderdaad net een banaan gegetenquote:
Ik had al zo'n voorgevoel dat dit bij jou wel in de smaak zou vallenquote:
Dat zou ook een goede keuze zijn geweest!quote:Op zondag 22 januari 2017 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had al zo'n voorgevoel dat dit bij jou wel in de smaak zou vallen
Ik kwam Post tegen. Wilde eerst I Miss You of Army Of Me draaien, maar toen viel mijn oog op Isobel
Ze zijn gegrabt, dus ze komen binnenkort wel een keer voorbijquote:Op zondag 22 januari 2017 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou ook een goede keuze zijn geweest!
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zijn gegrabt, dus ze komen binnenkort wel een keer voorbij
quote:Op zondag 22 januari 2017 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
En onthoud: deze track hoorde je maanden eerder op Radio 49 dan op 3FM
gelukkig heb je er zelf invloed opquote:Op zondag 22 januari 2017 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Sowieso: als je twee jaar op rij de Top 10 van mijn jaarlijst haalt, ben je ERG goed bezig
Komt ook daadwerkelijk van een cd met muziek uit tv-reclames. Het nummer is trouwens geschreven door Noel Coward...quote:
Voor mij, nog wel.quote:
Ergens begin jaren 90quote:
Oh ja, kan ook nog... iets met zwembad en dames ookquote:
drinkende dames aan een zembad, ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 22 januari 2017 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh ja, kan ook nog... iets met zwembad en dames ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |