Ik vind die wedstrijden tegen Roda en W2 altijd zo makkelijk om naar te wijzen. Dat was aan het begin van het seizoen waar alles nog moest wennen en de meeste spelers waarschijnlijk ook een mindere vorm hadden.quote:Op maandag 23 januari 2017 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSV niet opzichtig falen? Hoe vaak hebben die niet gelijkgespeeld tegen ploegen die er weinig van kunnen. Dat kun je echt wel ruk noemen. Zelfde kun je over Ajax zeggen. Thuis niet winnen van Roda en W2.
Bovendien speelde Ziyech er toen ook nog niet.quote:Op maandag 23 januari 2017 16:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind die wedstrijden tegen Roda en W2 altijd zo makkelijk om naar te wijzen. Dat was aan het begin van het seizoen waar alles nog moest wennen en de meeste spelers waarschijnlijk ook een mindere vorm hadden.
Ik heb enkele wedstrijden van ze gezien, stuk of 7 ofzo. Wat. Een. Bagger.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:20 schreef Haringkop het volgende:
Nu zit ik niet elke week voor de tv naar ze kijken hoor, maar kan mij niet helemaal aan de indruk onttrekken dat het daar nou ook niet elke week hoge schoolvoetbal is
Dus? Roda en W2 hadden ook een nieuwe trainer en compleet nieuw elftal. Feit is dat Feyenoord het vooralsnog het beste doet met een enorme blunder (GAE uit). Dat kunnen nog dure punten zijn :p.quote:Op maandag 23 januari 2017 16:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vind die wedstrijden tegen Roda en W2 altijd zo makkelijk om naar te wijzen. Dat was aan het begin van het seizoen waar alles nog moest wennen en de meeste spelers waarschijnlijk ook een mindere vorm hadden.
Dat soort wedstrijden heb je elk seizoen, bij alle ploegen in de top 3. Qua puntenaantal gaat het, vergeleken met de afgelopen 5 seizoenen, gewoon conform verwachting. Zowel bij Ajax als bij PSV is er (op dat vlak) helemaal niets bijzonders aan de hand. Dus geen opzichtig falen nee.quote:Op maandag 23 januari 2017 16:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PSV niet opzichtig falen? Hoe vaak hebben die niet gelijkgespeeld tegen ploegen die er weinig van kunnen. Dat kun je echt wel ruk noemen. Zelfde kun je over Ajax zeggen. Thuis niet winnen van Roda en W2.
:p :pquote:Op maandag 23 januari 2017 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dus? Roda en W2 hadden ook een nieuwe trainer en compleet nieuw elftal. Feit is dat Feyenoord het vooralsnog het beste doet met een enorme blunder (GAE uit). Dat kunnen nog dure punten zijn :p.
Net als komma's, op rare plaatsen zettenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 11:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tim dit soort autistische posts, doe je maar op de FP
In Gio we trust.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 10:43 schreef exile79 het volgende:
http://brandpunt.kro-ncrv(...)nni-van-bronckhorst/
Vanavond 20:25, NPO2
En mij niet noemen, de enige hier die al vanaf speelronde 1 zegt dat het mogelijk isquote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is er inmiddels al wat geloof onder jullie op het kampioenschap? (Op timmmmm na, die als enige positief leek te kunnen zijn).
Excuses Scrummie, op jou en timmmmm na dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En mij niet noemen, de enige hier die al vanaf speelronde 1 zegt dat het mogelijk is.
Tegen de 2 grootste kneuzenclubs van de eredivisie.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Excuses Scrummie, op jou en timmmmm na dan.
Maar de algemene tendens in deze topicreeks tijdens de winterstop was wel echt achterlijk pessimistisch. Ik mag hopen dat dat inmiddels is bijgesteld nu er zelfs gewonnen kan worden zonder Feyenoordgod KEA.
Ah, toch weer een maar?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen de 2 grootste kneuzenclubs van de eredivisie.
Mijn mening is sinds de winterstop niet veranderd. We staan nog steeds 5 punten voor en in die twee wedstrijden die geweest zijn had je geen puntverlies mogen lijden.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Excuses Scrummie, op jou en timmmmm na dan.
Maar de algemene tendens in deze topicreeks tijdens de winterstop was wel echt achterlijk pessimistisch. Ik mag hopen dat dat inmiddels is bijgesteld nu er zelfs gewonnen kan worden zonder Feyenoordgod KEA.
Kashia is een beetje dom.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Kashia wel weten dat hij bij Vitesse speelt?
"Vol stadion"quote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Kashia wel weten dat hij bij Vitesse speelt?
Ik gok Feyenoord fans die via via kaartjes bemachtigen in Vitesse vakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |